تریلر رسمی فیلم The Marvels منتشر شد + تاریخ اکران فیلم The Marvels

منبع: فیگار

4

1402/4/30

13:46


فیلم The Marvels یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 برای کمپانی مارول است که روز گذشته، تریلر رسمی فیلم The Marvels منتشر شد به انتشار رسید.

تریلر رسمی فیلم The Marvels منتشر شد + تاریخ اکران فیلم The Marvels

فیلم The Marvels یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 برای کمپانی مارول است که روز گذشته، تریلر رسمی فیلم The Marvels منتشر شد به انتشار رسید.

مارول استودیو، تریلر جدیدی از فیلم The Marvels، دنباله فیلم کاپیتان مارول 2019 منتشر کرد. در این فیلم لارسون در نقش دیرینه‌اش کارول دانورز بازی می‌کند، در حالی که پریس و ولانی برای اولین بار در سینمای جهان سینمایی مارول حضور دارند و نقش‌های کاپیتان مونیکا رامبو و کامالا خان با نام مستعار خانم مارول را تکرار می‌کنند.

تریلر رسمی فیلم The Marvels منتشر شد

تاریخ اکران فیلم The Marvels

جدیدترین تیزر بر اساس اولین تریلر فیلم، به طرفداران مارول نگاهی از آنچه برای این سوپرگروه تحت رهبری زنان در پیش است، می‌دهد. کارول، مونیکا و کامالا پس از در هم تنیده شدن قدرت‌هایشان مجبور می‌شوند با هم متحد شوند و وقتی قدرت‌هایشان فعال شود. همچنین نگاه بهتری به بازگشت ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری و شرور زاوه اشتون، دار-بن، که قصد دارد چندین دنیا را نابود کند، وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 و تمام دوران

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2023، 2024 و تمام دوران

در یک تریلر جدید و مهیج از فیلم بلند استودیو مارول “The Marvels”، نشان داده شد این فیلم در تاریخ 10 نوامبر در سینماها اکران می‌شود. مارولز ورودی بعدی فاز پنجم دنیای سینمایی مارول است که اوایل امسال با مرد مورچه‌ای و زنبور: کوانتومانیا آغاز شد و با نگهبانان کهکشان ادامه یافت.

تریلر رسمی فیلم The Marvels

تریلر فیلم The Marvels

نخستین تریلر The Marvels

در ادامه می‌توانید تریلر ابتدایی فیلم مارولز را ببینید:

نیا داکوستا فیلم The Marvels را کارگردانی می‌کند که برای اکران در 10 نوامبر برنامه ریزی شده است. داکوستا اولین زن سیاه پوست و چهارمین زنی است که فیلمی را در MCU کارگردانی می‌کند. داکوستا فیلمنامه را با مگان مک دانل، الیسا کاراسیک و زب ولز نوشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارول جهان + 2023

بری لارسون، تیونا پریس، ایمان ولانی، زاوه اشتون، گری لوئیس، پارک سئوجون، زنوبیا شراف، موهان کاپور، ساگار شیخ و ساموئل ال جکسون در فیلم The Marvels از استودیوی مارول را بازی می‌کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو