دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول از نگاه سایت فیگار

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

4

1402/4/31

00:31


در ابن نوشتار می‌خواهیم به ناراحت کننده ترین مرگ های توکیو غول بپردازیم. پس با فیگار همراه باشید تا با دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول آشنا شوید.

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول از نگاه سایت فیگار

در ابن نوشتار می‌خواهیم به ناراحت کننده ترین مرگ های توکیو غول بپردازیم. پس با فیگار همراه باشید تا با دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول آشنا شوید.

توکیو غول (Tokyo Ghoul) یک انیمه سخت برای تماشا است – نه به این دلیل که بد است، بلکه به این دلیل که بسیاری از شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران را به شیوه‌ای دلخراش می‌کشد.

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول

معرفی دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول

شما می‌توانید فهرست ده تا از دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول

دلخراش ترین مرگ های Tokyo ghoul

در داستانی تلخ مانند توکیو غول، مشاهده مرگ شخصیت‌ها چیز شگفت انگیزی نیست. Sui Ishida، خالق مانگا، به کشتن شخصیت‌های اصلی خود معروف است و او این کار را به راحتی انجام می‌دهد. نوشته‌های ایشیدا به قدری ظریف است که طرفداران اغلب بین نفرت از شخصیت شرور و حمایت از هدف آن‌ها گرفتار می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سال 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و امتیاز IMDB]

Hide & Kaneki

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول

Hide & Kaneki

او در آغوش کانکی تسلیم به بیهوشی می‌شود و کانکی با ناراحتی او را به بیرون می‌برد و در آنجا نیز با رویارویی با آریما مرگ را در آغوش می‌گیرد. همانطور که معلوم است، هر دوی آن‌ها زنده می‌مانند، اگرچه هید به شدت فلج شده است و کن حافظه خود را از دست داده است و تبدیل به هایس سساکی (Haise Sasaki) می‌شود. با این حال، این لحظه که مرگ مشترک آن‌ها را نشان می‌دهد، به راحتی غم انگیزترین لحظه در توکیو غول است.

Shirazu Ginshi

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول

Ginshi Shirazu

شیرازو جینشی (Shirazu Ginshi) یکی از اعضای تیم کوینکس (Quinx) است که زیر نظر هیس سساکی کار می‌کند. دلیل شیرازو برای بازپرس شدن، جستجوی پول برای درمان خواهرش است. از بین تمام اعضای کوینکس، او مهربان‌ترین است. گفتنی است، بیشتر حساسیت او به دلیل وسواس او نسبت به ثروت پنهان شده است.

شیرازو به دنبال قدرت بیشتر و رتبه بهتر برای درمان خواهر کوچکش است، که در نهایت او را در قوس نابودی رز می‌کشد. لحظاتی قبل از مرگ، او در محاصره کل تیمش است که بی‌اختیار  گریه می‌کنند. شیرازو حتی با وجود اینکه تا آخرین نفسش دوستش دارند، نمی‌تواند هیچ یک از آن‌ها را ببیند، زیرا آرام آرام به خواب ابدی فرو می‌رود.

Kishou Arima

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول

غم انگیز ترین مرگ های انیمه توکیو غول

کیشو آریما پادشاه سابق یک چشم قبل از کن کانکی است. او یک غول است که به عنوان یکی از اعضای CCG به خاطر ایجاد آینده‌ای بهتر ظاهر می‌شود. هدف اصلی آریما یافتن جانشینی برای صندلی خود است، مشکلی که برای مدت طولانی حل نمی‌شود.

او بعداً در ملاقات با کانکی به آن هدف می‌رسد. با وجود اینکه او یک بار کانکی را می‌کشد، اما آریما برای او همچون پدر می‌شود و او را با تمام وجود دوست می‌دارد. آریما سرانجام به دست خود کانکی با مرگ خود روبرو می‌شود، همه این‌ها به خاطر آینده‌ای بهتر هم برای انسان‌ها و هم برای غول‌ها است. مرگ او بدون شک یکی از غم انگیزترین سکانس‌ها در کل سریال است.

Karren Von Rosewald

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول

Karren Von Rosewald

کارن که پس از مرگ والدینش توسط خانواده سوکییاما پرورش یافت، خدمتکار وفادار شو تسوکیاما است. کارن برای اینکه هویت خود را به درستی پنهان کند، نام مستعار کانائه را برای خود انتخاب می‌کند و وانمود می‌کند که یک پسر است، که باعث ناراحتی زیادی برای او می‌شود. با این حال، برای خدمت به خانواده تسوکیاما، او حتی حاضر است هویت خود را قربانی کند.

کارن به دست هایسه ساساکی با مرگ خود مواجه می‌شود. آخرین اقدام او محافظت از شو است که او را به عنوان یک زن تصدیق می‌کند و او را با نام واقعی خود صدا می‌کند. زندگی کارن مملو از پشیمانی است، با این حال لحظه‌ای که تسوکیاما از نام واقعی خود استفاده می‌کند آنقدر برای او ارزشمند است که نمی‌تواند خود را خوش شانس بداند.

Yoshimura

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول

Yoshimura

یوشیمورا یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های کل سریال توکیو غول است. جالب اینجاست که مردی که کن کانکی در شروع توکیو غول با او ملاقات می‌کند، آن چیزی نیست که در گذشته بوده است. خود قبلی او یک قاتل بی‌رحم بود، یک غول فوق العاده قوی که به جغد یک چشم معروف است. با این حال، او پس از عاشق شدن به یک انسان و پدر تغییر می‌کند.

بدتر از آن، او واقعاً در جنگ نمی‌میرد. در عوض، او را به اسارت می‌برند و آزمایش می‌کنند که در آزمایش‌های غول‌سازی پروفسور کانو مورد استفاده قرار می‌گیرد. مرگ او هرگز نشان داده نمی‌شود، اما ذکر شده است که تمام نمونه‌های کاکوهو استخراج شده توانایی‌های بازسازی او را از بین می‌برد. سرنوشت یوشیمورا واقعا برای هواداران ویرانگر است.

Furuta

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول

Furuta

آنتاگونیست اصلی کل سریال توکیو غول، کیچیمورا واشو – که با نام فوروتا نیز شناخته می‌شود – شخصیتی است که طرفداران را با هم درگیر می‌کند. همیشه چیزی از دوگانگی در او وجود دارد. در حالی که فوروتا اغلب به عنوان یک هیولای بی‌رحم و بی‌عاطفه معرفی می‌شود که به دیگران اهمیت چندانی نمی‌دهد، او در واقع مردی است که مدت‌ها پیش سرنوشت خود را پذیرفته است.

قرار است کیچیمورا بمیرد و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد قبل از آن با سهم خود سرگرم شود. لحظاتی قبل از مرگش، او به کانکی می‌گوید که چیزی جز این نمی‌خواهد که یک زندگی عادی داشته باشد، جایی که بتواند آزادی را در آغوش بگیرد.

Nashiro

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول

Nashiro

غول‌های مصنوعی ساخته شده توسط دکتر کانو، دوقلوهای ناشیرو و کورونا از همان ابتدا به دلیل پیوند منحصر به فردشان دوست داشتنی بودند. مانند بسیاری از شخصیت‌های دیگر، از آن‌ها در آزمایش‌های غیراخلاقی پروفسور کانو استفاده می‌شود، اما همچنان او را پدر خود می‌دانند. وقتی ناشیرو در نبرد توسط جوزو سوزویا به طور مرگبار زخمی می‌شود، کورو به کمک کانو روی می‌آورد.

در کمال تعجب او ادعا می‌کند که هیچ کاری نمی‌تواند برای شیرو انجام دهد. کورو در استیصال خود خواهر مجروح مرگبار خود را می بلعد و عملاً او را می‌کشد. یک رشد انگلی در بدن او ظاهر می‌شود و کورونا معتقد است ناشیرو هنوز زنده است. کورو بعداً در مورد آن با کانو روبرو می‌شود، که توضیح می‌دهد که این مسئله واقعی نیست.

Ukina

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول

Ukina

اوکینا قبل از شروع آرک اصلی داستان می‌میرد اما وجود صرف او به طور اساسی مسیر جامعه را تغییر می‌دهد. معشوقه او، یوشیمورا، زندگی خود را به عنوان کوزن پس از اینکه این دو با هم زندگی می‌کنند، رها می‌کند. آنها یک دختر Eto دارند و اوکینا در تصمیم خود برای اطمینان از اینکه اتو سالم به دنیا می‌آید، حتی در طول بارداری خود گوشت انسان می‌خورد.

شادی آن‌ها کوتاه مدت است، زیرا اوکینا و یوشیمورا شکار می‌شوند. در مانگای توکیو غول، او در واقع یک روزنامه نگار در لباس مبدل است و یوشیمورا مجبور می‌شود خودش او را بکشد. در انیمه، او در هنگام تلاش برای فرار می‌میرد. در نتیجه مرگ او، یوشیمورا دختر خود Eto را نیز از دست می‌دهد که بزرگ می‌شود و تبدیل به دومین جغد یک چشم و بنیان‌گذار درخت Aogiri می‌شود.

Tatara

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول

Tatara

یکی از رهبران و قدرتمندترین مبارزان درخت آئوگیری، شخصیت تاتارا پر از فریب است. در حالی که او مغرور به نظر می‌رسد، او فداکارترین فرد برای اتو و پادشاه است. وفاداری او به اتو غیرقابل تردید است و او تا آخرین نفس برای آرمان‌های او می‌جنگد.

او با مرگ سیدو تاکیزاوا در روشیما مواجه می‌شود. گفته می‌شود، تاتارا حتی در هنگام مرگ هم تکان نمی‌خورد. در عوض، او به خاطرات خود از درخت بازگشت و به این فکر کرد که آیا با فداکاری بی‌چون و چرا به آریما و اتو خدمت کرده است. مهم‌تر از آن، مرگ تاتارا پیچیدگی بزرگی را به همراه دارد.

Rize Kamishiro

دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول

Rize Kamishiro

ریزه که به عنوان «پرخور خوار» نیز شناخته می‌شود، در بخش بیستم توکیو بی‌تفاوت می‌دوید تا زمانی که با کن کانکی برخورد می‌کند. ریزه در تلاش برای بلعیدن او در تصادفی گرفتار می‌شود و پس از آن زندگی او به جهنم تبدیل می‌شود. از او به عنوان ابزاری برای ایجاد چندین غول یک چشم مانند کانکی استفاده می‌شود و آنقدر رنج می‌کشد که واقعیت را از دست می‌دهد.

او میزبان یک کاگونه غول‌پیکر معروف به اژدها می‌شود. زندگی اولیه ریزه مملو از ترس از تعقیب شدن توسط (V) است، اما از او به عنوان گروگان در مراحل بعدی زندگی‌اش نیز استفاده می‌شود. در نهایت، کانکی کن با او روبه‌رو می‌شود و به او رحمت یک مرگ سریع را می‌دهد و بدین ترتیب عذاب همیشگی او را کاهش می‌دهد.

اگرچه این سریال تنها به مدت سه سال اجرا شد، اما توکیو غول توانست خود را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های تاریخ مانگا ثابت کند. در این مرحله، فرنچایز فراگیر شامل انیمه‌های متعدد، رمان‌های سبک و فیلم‌های لایو اکشن است. با این حال، با در نظر گرفتن همه چیز، توکیو غول بدون بازیگران شخصیت‌های قابل ربط، که بسیاری از آن‌ها در طول سریال از بین می‌روند، هرگز موفق نمی‌شد. به این ترتیب، ما این لیست را با اطلاعات مرتبط بیشتری به روز کرده ایم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دلخراش ترین مرگ های انیمه توکیو غول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو