بازی Elder Scrolls Online روی فروشگاه Epic Games رایگان شد

منبع: گیمفا

4

1402/4/31

15:22


 بازی Elder Scrolls Online استودیوی زنی‌مکس آنلاین (ZeniMax Online) و عنوان Murder by Numbers از مدیاتونیک (MediaTonic) در فروشگاه Epic Games تا ٢٧ جولای (۵ مرداد) رایگان شدند. فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) تا تاریخ ٢٧ جولای (۵ مرداد)، دو بازی Elder Scrolls Online و Murder by Numbers را رایگان کرد. شما برای دریافت […]

بازی Elder Scrolls Online روی فروشگاه Epic Games رایگان شد

 بازی Elder Scrolls Online استودیوی زنی‌مکس آنلاین (ZeniMax Online) و عنوان Murder by Numbers از مدیاتونیک (MediaTonic) در فروشگاه Epic Games تا ٢٧ جولای (۵ مرداد) رایگان شدند.

فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) تا تاریخ ٢٧ جولای (۵ مرداد)، دو بازی Elder Scrolls Online و Murder by Numbers را رایگان کرد. شما برای دریافت این بازی‌ها نیاز به حساب کاربری در فروشگاه اپیک گیمز و برای بازی کردن آن‌ها نیاز به لانچر این شرکت دارید.

در حالی که بازی Murder by Numbers یک اثر کمتر دیده شده در سبک پازل است، Elder Scrolls Online قطعا می‌تواند برای بازیکنان جذاب‌تر باشد. بعد از تغییرات اساسی که در آن ایجاد و به نام Tamriel Unlimited منتشر شد به یکی از بهترین بازی‌های MMORPG(Massive Multiplayer Online Role-Playing Game) بدل گشت که بخش جذاب ساختن کاراکتر را با ماموریت‌های بی‌نظیر ترکیب می‌کرد. این نسخه از بازی، شامل برخی پرداخت‌های درون برنامه‌ای، آپدیت‌های رایگان و تعدادی DLC است که در طول زمان برای بازی منتشر شده و شما می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

این اثر اخیرا هم یک بسته الحاقی جدید به نام  Necrom دریافت کرد که مورد تحسین منتقدان واقع شده است.

عناوین رایگان بعدی در ویترین فروشگاه اپیک، Homeworld Remastered Collection و Severed Steel هستند که از ۲۷ جولای (۵ مرداد) تا ۳ آگوست (١٢ مرداد) در دسترس هستند. برای کسب جزئیات جدید‌تر در آینده با ما همراه باشید. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو