فال انگلیسی امروز مخصوص مرداد ۱۴۰۲

منبع: جدول یاب

5

1402/5/1

02:45


اگر می خواهید فال انگلیسی و فال انگلیسی امروز و فال انگلیسی روزانه را بخوانید این بخش را بخوانید چرا که یک فال انگلیسی بی نظیر را آماده کرده ایم.

فال و طالع بینی در میان بسیاری از افراد علاقمندان و طرفداران بسیار زیادی دارد. فال انگلیسی یکی از مهمترین انواع فال ها می باشد که به شکل های مختلف موجود است. اگر کلماتی مانند فال انگلیسی ، فال انگلیسی امروز، فال انگلیسی روزانه و … را جستجو می کنید و به دنبال خواندن فال روزانه انگلیسی هستید این مطلب متعلق به شماست! در این بخش از قسمت سرگرمی سایت جدول یاب، فال انگلیسی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

فال انگلیسی

فال انگلیسی

فال انگلیسی امروز

🌟فروردین 

در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید. رفتارها و گفته‌های دیگران را در ذهن‌تان نگه دارید و بعد راجع‌به آنها نتیجه‌گیری کنید.

🌟اردیبهشت 

رازدار باشید. بهتر است برخی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید. برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید. 

🌟خرداد 

شما بسیار جاه‌طلب هستید. بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب، سد راهتان شود و در نیمه‌ی راه متوفقان کند، خودتان دست از جاه‌طلبی بردارید.

🌟تیر بهتر است بر اعصابت مسلط باشید و آرامشت را حفظ کنید. آنگاه بهتر می‌توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید. هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار جدیدی نزنید. 

🌟مرداد 

برای سلامت ذهن و جسمت به آرامش، تفریح و خواب کافی به یک اندازه نیازمندی. از کارها یا افرادی که تو را دچار استرس می‌کنند نیز دوری کن.

🌟شهریور 

شما  در اواخر روز سرحال‌تر می‌شوید. امروز این انگیزه را دارید که در نگرش‌های جدی خود تغییراتی ایجاد کنید و کارهای لذت‌بخش‌تر و هیجان‌انگیز‌تر انجام دهید. 

🌟مهر 

امروز شما موقعیت شغلی خود را بیشتر از قبل تثبیت خواهید کرد و عملکرد شما برای کارفرما و حتی خودتان رضایت‌بخش و مطلوب خواهد بود.‌ 

🌟آبان 

امروز شما برنامه‌های فراوانی دارید؛ اما احتمالا مشکلات متعددی جلوی پایتان ظاهر می‌شود. باید خونسرد باشید و با کمک دوستان یا افراد قابل‌اعتماد این مسائل را برطرف کنید.

🌟آذر 

امروز مسئولیت‌های کاری و حرفه‌ای‌تان مهم‌تر از هر چیز دیگری به نظر میرسد. در واقع این امکان وجود دارد که از شما خواسته شود وظایفی را به انجام برسانید که فراتر از روند معمول کارهایتان می‌باشد.

🌟دی 

فرصتی برایتان پیش خواهد آمد که می‌توانید با استفاده از آن تمام اشتباهات و تجربیات گذشته‌تان را جبران نمایید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

🌟بهمن 

مهربان و با محبت هستید. شخصی در حق شما بدی کرده است،او از کارش پشیمان است و شما بهتر است آن را ببخشید و کینه‌ای به دل نداشته باشید.

🌟اسفند 

مشکلات زندگی سبب شده است که دیگر انگیزه و هدفی برای زندگی کردن نداشته باشید. مطمئن باشید که با صبر همه چیز درست  شده و از قبل هم خیلی بهتر خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو