دانلود بازی Company of Heroes 3 برای کامپیوتر

دانلود بازی Company of Heroes 3 برای کامپیوتر


منبع: پی سی دی

8

1402/5/1

14:41


بازی کامپیوتر Company of Heroes 3 یک گیم استراتژیک در زمان واقعی است که توسط Relic Entertainment توسعه یافته و توسط سگا برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این بازی دنباله‌ای بر Company of Heroes 2 است که دارای مکانیک‌ها و حالت‌های جدید است و در سینماهای ایتالیا و شمال آفریقا در جنگ جهانی دوم […]

دانلود بازی Company of Heroes 3 برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Company of Heroes 3 یک گیم استراتژیک در زمان واقعی است که توسط Relic Entertainment توسعه یافته و توسط سگا برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این بازی دنباله‌ای بر Company of Heroes 2 است که دارای مکانیک‌ها و حالت‌های جدید است و در سینماهای ایتالیا و شمال آفریقا در جنگ جهانی دوم جریان دارد.

Relic Entertainment توسعه بازی را رهبری کرد. این تیم تئاتر مدیترانه را انتخاب کرد زیرا محیط‌ها امکان گنجاندن محیط‌های مختلف را فراهم می‌کرد، که این ویژگی اغلب توسط بازیکنان بازی‌های قدیمی‌تر درخواست می‌شود. علاوه بر این، تیم اضافه کرد که مناطق ایتالیایی در بازی “پالت وسیع تری برای گیم پلی محیطی” ارائه می دهند و بازیکنان می توانند از عمودی بودن نقشه ها برای برنامه ریزی حرکات و حملات خود استفاده کنند.

دانلود بازی Company of Heroes 3 برای PC

در ابتدای توسعه، استودیو مددرها و بازیکنان رقابتی را برای تشکیل شورای بازیکنان استخدام کرد. شورا در طول پیش تولید با Relic کار کرد تا مشخص کند که ورودی جدید باید روی چه چیزی تمرکز کند و بازی باید در کجا انجام شود. این تهیه کننده اجرایی درباره نحوه انتخاب این اثر گفت: “و همه ما موافق بودیم که ما یک تئاتر جدید می‌خواهیم، ​​نمی‌خواستیم از جبهه غرب یا جبهه شرق بازدید کنیم. بنابراین واقعاً تنها دو چیز باقی مانده مدیترانه و اقیانوس آرام بود. ما هر دوی آنها را روی تخته گذاشتیم، و فقط 10 0 بود. مدیترانه بر روی اقیانوس آرام.” تست بازیکن برای Company of Heroes 3 قبل از اعلام رسمی از طریق برنامه Games2Gether Amplitude آغاز شد. نسخه ی نمایشی بازی برای مدت محدودی پس از اعلام در دسترس بود.

این بازی به طور رسمی توسط Relic و ناشر سگا در جولای 2021 برای رایانه های شخصی ویندوزی معرفی شد. در ابتدا قرار بود در 17 نوامبر 2022 منتشر شود، اما تا 23 فوریه 2023 به تعویق افتاد.

شما می توانید به عنوان نیروهای آلمانی، بریتانیایی و ایالات متحده بازی کنید، اگرچه در کمپین فقط نقش متفقین را بازی خواهید کرد. مهمتر از همه، شما در واقع قادر خواهید بود هر دو را به طور همزمان فرمان دهید و یک جعبه اسباب بازی بسیار بزرگ برای بازی در اختیار شما قرار می دهد. همکاری و تنش بین متفقین بخش بزرگی از مبارزات است، بنابراین شما باید خواسته‌های فرماندهان فرعی خود را که شامل یک رابط پارتیزانی ایتالیایی هستند، کنترل کنید.

پارتیزان ها یک جناح خاص هستند که شما مانند یک ارتش عادی فرماندهی آنها را نخواهید داشت. در عوض، از آنها در نقشه مبارزات انتخاباتی برای ایجاد تله و ربودن اطلاعات دشمن استفاده خواهید کرد. ابتدا باید تعدادی از نیروهای پارتیزان را آزاد می‌کردم، و سپس با انتخاب‌هایی که به نفع آنها بود، یک سری امتیازات راحت را باز می‌کردم.

شرح گیمپلی بازی کامپیوتر Company of Heroes 3

کمپین‌های Company of Heroes 3 مبتنی بر نوبت هستند و بر روی نقشه‌های عظیمی انجام می‌شوند که یادآور جنگ توتال هستند. شما اهداف گسسته ای خواهید داشت، اما در غیر این صورت می توانید هر طور که می خواهید این نقشه ها را کاوش کرده و فتح کنید و به شما اجازه می دهد مسیر خود را به سوی پیروزی طی کنید.

Relic یک حلقه جامع ایجاد کرده است که باعث می شود کمپین ها به طور جدایی ناپذیری با نبردهای RTS مرتبط باشند. هر کاری را که می‌توانید در یک نبرد بلادرنگ انجام دهید، می‌توانید بر روی نقشه مبتنی بر نوبت انجام دهید، خواه استفاده از نیروی هوایی خود برای جستجوی یک منطقه، مهندسان برای حذف مین یا توپخانه برای انهدام واحدهای دشمن. وقتی با دشمنی روی نقشه درگیر می‌شوید، قبل از پریدن به یک نبرد RTS می‌توانید به تبادل آتش بپردازید، و اگر آسیب کافی وارد کنید، می‌توانید قبل از مبارزه اصلی آنها را از بین ببرید. حتی اگر این کار را نکنید، تأثیر آن رویارویی مبتنی بر نوبت باز هم اوضاع را تغییر خواهد داد.

همانطور که قلمرو بیشتری را اشغال می کنید، منابع بیشتری به دست می آورید که می توانید برای سربازان خود خرج کنید. هر بیت از قلمرو چیزی به شما می دهد، اگرچه استفاده از آن به این معنی است که باید خطوط تامین خود را باز نگه دارید، و یک پیوند شکسته به این معنی است که واحدهای شما آسیب خواهند دید. برخی از مکان‌ها همچنین به شما امکان دسترسی به نیروی دریایی و هوایی را می‌دهند و Company of Heroes 3 را به یک بازی ترکیبی مناسب تبدیل می‌کنند.

با داشتن یک پایگاه هوایی تحت فرمان شما، می توانید هواپیماها را به ماموریت های جاسوسی، بمباران و رها کردن نیروها در پشت خطوط دشمن بفرستید. در همین حال، کشتی‌ها می‌توانند نیروها را به دوردست‌ها منتقل کنند یا دشمنان را از امنیت ساحل بمباران کنند. همه اینها در نقشه مبارزات انتخاباتی یک موهبت خواهد بود، اما شما می توانید از همه آنها در ماموریت ها نیز استفاده کنید.

دانلود

دانلود نسخه SteamRip بازی کامپیوتر Company of Heroes 3 | حجم: 

– بدون کرک

– این بازی به دلیل داشتن قفل امنیتی DENUVO کرک نشده و جهت اجرای آن باید سریال اورجینال یا اشتراکی خریداری کنید

# حجم سرور پی سی دی
1 2GB DOWNLOAD
2 2GB DOWNLOAD
3 2GB DOWNLOAD
4 2GB DOWNLOAD
5 2GB DOWNLOAD
6 2GB DOWNLOAD
7 2GB DOWNLOAD
– رمز فایل: www.p30day.com
تصاویر
راهنمای نصب
 
 
توجه: جهت اجرای صحیح بازی باید حتماً جدیدترین نسخه درایور کارت گرافیک خود را نصب نمایید:
 
 

خطا های متداول بازی ها:

  • خطای openall32 یا openal32.dll : باید نرم افزار OpenAl را نصب نمایید.
  • خطای d3dx9 یا D3dx.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای Original disk not found : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب، کرک کنید.
  • خطای xlive.dll : باید نرم افزار Games for Windows LIVE را نصب نمایید.
  • خطای msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll یا vcredist_x64 : باید نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime را نصب نمایید.
  • خطای api-ms-win-crt-filesystem-I1-1-0.dII : باید Universal C Runtime برای Windows 10 و سایر ویندوز ها نصب نمایید.
  • خطای framework یا Fatal Error : باید نرم افزار Microsoft .NET Framework را نصب نمایید.
  • عدم Save شدن بازی : باید نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE نصب نمایید .
  • خطای OpenGL : باید درایور گرافیک را آپدیت یا نصب نمایید .
  • خطای steam_api.dll : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک نمایید.
  • خطای Isdone.dll و Unarc.dll و IsArcExtract : جهت رفع این خطا ها این مطلب را مطالعه کنید
 
توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
سیستم

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Company of Heroes 3 :

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 10
    • Processor: Intel i5 6th-gen or AMD Ryzen desktop processor with 4 cores @3GHz, or equivalent performance
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950, AMD Radeon R9 370, or equivalent performance
    • Storage: 40 GB available space

سیستم پیشنهادی بازی Company of Heroes 3 :

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 10 64-bit
    • Processor: Intel i7 8th-gen or AMD Ryzen desktop processor with 8 cores @ 3GHz or equivalent performance
    • Memory: 16 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660, AMD Radeon RX 5600, or equivalent performance
    • Storage: 40 GB available space
اطلاعات
شرکت توسعه دهنده: Relic Entertainment
شرکت انتشار دهنده: SEGA
ژانر: اکشن,استراتژیک
تاریخ انتشار بازی: 23/02/2023
تاریخ انتشار کرک:
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 18 سال به بالا
تریلر
گیمپلی
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو