نمایش ریکو و موتارو در تریلر و تصاویر لورفته از بازی Mortal Kombat 1

منبع: زومجی

4

1402/5/2

11:09


نمایش ریکو و موتارو در تریلر و تصاویر لورفته از بازی Mortal Kombat 1

هفته گذشته استودیو NetherRealm با پنل مختص بازی Mortal Kombat 1 در نمایشگاه San Diego Comic-Con حاضر شد و ۳ تریلر از این ریبوت را برای حاضرین به نمایش درآورد. یکی از این تریلرها حضور لی می، باراکا و تانیا در مورتال کامبت ۱ را تأیید کرد و دیگری کاراکترهای پیس‌میکر، آمنی-من و هوم‌لندر را به‌عنوان مبارزان بسته الحاقی پس از عرضه بازی معرفی کرد. اما یک تریلر دیگر نیز وجود داشت که به‌شکل عمومی به نمایش در نیامد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ویدیو و تصاویر جدیدی از تریلر سوم بازی Mortal Kombat 1 در رویداد کامیک-کان سن دیگو به بیرون درز کرده است که از کیفیت زیادی برخوردار نیستند. این ویدیو و تصاویر لورفته نشان می‌دهند که ریکو برای اولین‌بار پس از بازی Mortal Kombat: Deception محصول ۲۰۰۶ دوباره در جمع مبارزان حاضر می‌شود. ظاهرا موتارو نیز باز خواهد گشت، اما احتمالا از کاراکترهای قابل تجربه نخواهد بود.

امیدواریم که استودیو ندررلم به‌زودی این تریلر را در اینترنت با طرفدارها به اشتراک بگذارد. بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد. طرفدارها با خریداری نسخه‌های Premium و Kollector می‌توانند از تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳) به تجربه بازی مورتال کامبت ۱ بپردازند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو