دانلود بازی A Place for the Unwilling برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی A Place for the Unwilling برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

92

1398/5/5

01:12


بازی A Place for the Unwilling در واقع یک شبیه ساز هیجان انگیز است که تنها در ۲۱ روز می گذرد و مربوط به شهری در حال مرگ است. هر تصمیمی که شما می گیرید، روی محیط اطراف شهر تاثیر می گذارد و آن را سر و شکل می بخشد. بازی را در ساعت های مختلف می توانید تجربه کنید و با المان های محیطی و شخصیت ها ارتباط برقرار کنید. سیاستمداران رفتارهای عجیبی دارند و به نوعی فرهنگ آنارشیستی زنجیری در جامعه اش برقرار است. بازی ترکیبی از روایت نفس گیر و اکتشافی است که در دریای بی خطری در جریان است. جریان استفاده از ماسک ها به نوعی تداعی کننده همان فضای آنارشیستی است و رفته رفته تکه های این پازل حل و فصل می شود. تجربه روایی بازی غنی است و در آن انتخاب ها به شما واگذار می شود. گاهی وارد جهان های دیگری می شوید و می توانید کابوس ها را هم تجربه کنید.

A Place for the Unwilling PC-PLAZA

دانلود-بازی-A-Place-for-the-Unwilling

در بازی A Place for the Unwilling شهر در معرض گرسنگی قرار دارد و بازیکنان هم جزوی از آن هستند. ساعت حالت تیک تاک دارد و مدام در حال گذر است. شما خود را در دنیایی عجیب و غریب می بینید که تنها ر ۲۱ روز خواهد مرد و ثانیه به ثانیه بسیار مهم تلقی می شود. هر تصمیم شما محیط زیست را تغییر می دهد و نتیجه نهایی چیزی نیست که شما انتظارش را داشته باشد. ماجراجویی های بازی نفس گیر است و پیاده روی هایی روی محیط بازی دیده می شود، هنری و بسیار منحصر به فرد هستند. بیش از ۱۰۰ رویداد مبتنی بر تصمیمات روزانه شما در بازی وجود دارد که هرکدام شکل دهنده یک داستان بزرگ هستند. شخصیت های بزرگ و کوچک شکل دهنده روایت های بازی هستند و تمام داستان بدین ترتیب دنبال می شود. تم داستانی بازی هم آمیخته با مبارزات است، اما این ها تنها فرعیات بازی هستند و بیشتر روی همان دیالوگ های داستانی استوار است.

info

A branching narrative adventure set in the final 21 days of a dying city. Every decision you make will shape your surroundings, and the city’s fate. However, the clock is ticking – and the city carries on, with or without you. Speak to everyone from eerie politicians to chain-smoking child anarchists. Work as a trader, socialise, explore the town freely, and play a role in the city’s hierarchy.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Intel Core i3

Processor: Intel Pentium 2Ghz or AMD equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DX9 (shader model 3.0) or DX11 with feature level 9.3 capabilities

Storage: 6 GB available space

Sound Card: DirectX 9.0c compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی A Place for the Unwilling-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو