بهترین زمان و ساعت خواندن حدیث کسا برای حاجت و ازدواج به سفارش روایات

منبع: مینویسم

3

1402/5/13

18:12


در این مقاله می خوانید بهترین زمان خواندن حدیث کسا برای رفع گرفتاری ها و برآورده شدن حاجات چه زمانی می باشد. همچننی برای ازدواج و بازشدن بخت باید این حدیث را چه زمانی بخوانیم.

بهترین زمان و ساعت خواندن حدیث کسا برای حاجت و ازدواج به سفارش روایات

خواندن حدیث کسا برای برآورده شدن حاجت و ازدواج کردن همچنین برای رفع گرفتاری ها بسیار پرفضیلت می باشد. حدیث کسا جزو احادیثی است که بر پیامبر (ص) نازل شده است و این حدیث در باب پیامبر، امام علی (ع)، حضرت فاطمه، امام حسن و امام حسین (ع) می باشد به همین خاطر به پنج تن آل عبا نیز معروف می باشد. در هنگام خواندن حدیث کسا می گویند بهتر است خداوند را به این پنج تن قسم بدهیم تا حاجتمان برآورده شود. در ادامه مطلب می خوانید بهترین زمان و ساعت خواندن حدیث کسا برای حاجت و ازدواج چه زمانی سفارش شده است.

بهترین زمان خواندن حدیث کسا برای ازدواج چه زمانی است؟

بهترین زمان خواندن حدیث کسا برای بازشدن بخت و خوش بخت شدن در ازدواج بعد از نماز مغرب و عشا و در شب های جمعه می باشد. ابتدا رو به قبله بنشینید و چادری روی سرتان بیندازید. با خلوص نیت و شمرده شمرده حدیث کسا را بخوانید. بعد از خواندن حدیث کسا دو رکعت نماز نیز به نیت حضرت محمد (ص) و امامان بخوانید. در لابه لای خواندن حدیث کسا خواسته و حاجت خود را بیان کنید. برای ازدواج و برآورده شدن حاجت باید تا پنج شب جمعه حدیث کسا را بخوانید.

نحوه خواندن حدیث کسا برای برآورده شدن حاجات

برای ختم حدیث کسا و نحوه خواندن آن روایات بسیاری وجود دارد. آیت الله بهجت فرمودند در مجلسی که حدیث کسا خوانده می شود عود روشن کنید. مرحوم آیت الله بهاء الدینی گفته بودند برای خواندن حدیث کسا بهتر است چند نفر شوید و بعد از خواندن نماز مغرب و عشا 14 هزار صلوات ختم کنند سپس حدیث کسا را بخوانند.

همچنین در بعضی از روایات آمده است خواندن چهل مرتبه حدیث کسا برای برآورده شدن بسیار ثواب دارد. بهتر است نیت کنید و بعد از نماز مغرب و عشا چهل روز پشت هم این حدیث را بخوانید.

ختم و نحوه خواندن حدیث کسا برای رفع گرفتاری ها

این ختم باید هفت روز ادامه پیدا کند و از روز شنبه نیز شروع می شود. نحوه خواندن و ختم حدیث کسا برای رفع گرفتاری ها به این صورت می باشد:

روز شنبه در یک ساعت معین حدیث کسا را بخوانید سپس دو رکعت نماز هدیه به حضرت محمد (ص) بخوانید و بعد از آن تسبیحات حضرت فاطمه را بفرستید.

روز یکشنبه نیز در همان ساعت روز قبل حدیث کسا را بخوانید و بعد دو رکعت نماز برای امام حسن (ع) بخوانید و تسبیحات حضرت زهرا را بگویید.

روز دوشنبه هم دقیقا در همان ساعت روزهای قبل حدیث کسا را بخوانید سپس دو رکعت نماز هدیه به امام حسین (ع) خوانده شود و تسبیحات حضرت فاطمه را نیز بگویید.

روز سه شنبه نیز در همان ساعت حدیث کسا باید خوانده شود و دو رکعت نماز هدیه به امام علی (ع) را بخوانید و تسبیحات حضرت زهرا را بفرستید.

روز چهارشنبه مانند روزهای قبل در ساعت همیشگی حدیث کسا را بخوانید و بعد دو رکعت نماز هدیه کنید به حضرت زهرا خوانده شود سپس تسبیحات حضرت فاطمه را بگویید.

روز پنجشنبه در همان ساعت روزهای قبل بعد از خواندن حدیث کسا دو رکعت نماز هدیه کنید به جبرئیل بخوانید سپس تسبیحات حضرت زهرا را بگویید.

روز جمعه آخرین روز ختم حدیث کسا، بعد از اینکه در ساعت مشخص روزهای قبل حدیث کسا را خواندید دو رکعت نماز هدیه کنید به امام زمان (عج) سپس تسبیحات حضرت زهرا را بفرستید و از خداوند بخواهید حاجتی را که دارید برآورده کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو