تاروت از یک سری کارت هایی تشکیل شده است که گاها جنبه تفریح و فالگیری دارد، کارتهای بازی احتمالاً از قاهره در اواخر قرن 14 وارد اروپا شده‌ است و رفته رفته به سراسر دنیا راه یافته است. مهم نیست امروز چه چیزی شما را آزار می دهد، به یاد داشته باشید که فردا فقط یک روز دیگر است! چشم انداز امروز را دریافت کنید و یک پیش بینی مفید برای فردا که می توانید انتظار داشته باشید! خواندن فال روزانه تاروت کبیر راهی عالی برای روان شدن به احتمالات روز و اجتناب از دام های احتمالی است. نمی توانید صبر کنید؟ خواندن کارت‌های تاروت روزانه برای فردا را مرور کنید تا در مورد آینده هر علامت زودیاک اطلاعاتی کسب کنید. ما در این مطلب سلام دنیا، برای شما فال تاروت پیشگویی آینده پنجشنبه 12 مرداد ماه 1402 قرار دادیم تا بتوانید فال تاروت روزانه فردا خود بخوانید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت هشت جام معکوس

فروردینی ماهی جان، خوب، خوب، خوب، به نظر می رسد که هشت جام معکوس به شما یک حرکت کیهانی کوچک می دهد. آن پروژه های ناتمام را که مانند کفش های قدیمی گرد و غبار را در کمد جمع می کنند رها نکنید! آنها را تمام کنید، و احساس می کنید در بالای دنیا هستید، شیرین تر از سه پیمانه بستنی در یک روز تابستانی. 


حتما بخوانید: فال روزانه شخصی پنجشنبه 12 مرداد 1402


هیچ هیجانی مانند تکمیل کاری که شروع کرده‌اید وجود ندارد - باعث می‌شود که جوری شیطنت کنی که انگار هیچ کس تماشا نمی‌کند.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین فروردین

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت دو سکه معکوس

اردیبهشت ماهی، دو پنتاکل معکوس می‌گوید: "با این کار شعبده بازی کیهانی بس است!" سرعت خود را کم کنید، یک نفس عمیق بکشید و عادت زدگی خود را پیدا کنید. نیازی نیست برای هر سکسکه کیهانی استرس داشته باشید. به هرج و مرج زندگی مانند یک پازل بزرگ کیهانی نگاه کنید و از لذت کنار هم قرار دادن قطعات لذت ببرید. شما راه خود را در فراز و نشیب های زندگی سپری خواهید کرد - ریتم کیهانی در بهترین حالتش.


حتما بخوانید: فال ماهانه مرداد 1402


فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت سه شمشیر معکوس

خرداد ماهی عزیز، سه شمشیر معکوس به شما می‌گوید: آن دستمال‌ها را کنار بگذارید و همه چیز را وصله کنید. زندگی برای کینه های کیهانی خیلی کوتاه است. با دوستان کیهانی خود تماس بگیرید و اجازه دهید عشق جریان یابد. یک آغوش صمیمانه می تواند بیشتر از یک کامیون غبار ستاره را التیام بخشد. هنر آشتی را در نظر بگیرید و لذت رفاقت کیهانی را کشف کنید. قلب شما برای آن از شما تشکر خواهد کرد.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت چهار چوبدست معکوس

تیرماهی جان، چهار چوبدست معکوس می‌گوید: "یک مهمانی به سبک کیهانی برگزار کن!" منتظر نمانید تا ستارگان کاملاً هماهنگ شوند - جشن کیهانی خود را ایجاد کنید! شما آنقدر منحصر به فرد هستید، طوری برقصید که انگار هیچ کس تماشا نمی کند، و درخشان‌تر از یک ابرنواختر (سوپرنوا) در آسمان شب می‌درخشید. شما ستاره کیهانی نمایش خود هستید، پس بچرخید، بچرخید و راه خود را در پیست رقص کیهانی زندگی بچرخانید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین تیر

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت پنج جام معکوس

مرداد ماهی عزیز، صبر کن. پنج جام معکوس می گوید: "دیگر اشک کیهانی بر سر گرد و غبار ستاره ریخته شده نیست!" یعنی متاسف یا غمگین شدن از چیزی که قبلاً اتفاق افتاده است، فایده ای ندارد. زندگی پر از شگفتی هاست و بهترین ها هنوز در راه است. بنابراین، این اشک ها را پاک کنید، شد بر درخشان ترین لبخند کیهانی خود سیلی بزنید و آماده شوید تا در لذت های جادویی جهان شگفت زده شوید. این مانند یک نمایش آتش بازی کیهانی است که فقط برای شما انجام می شود - پس ادامه دهید و آسمان شب را روشن کنید.


حتما بخوانید: متن تبریک تولد مرداد ماهی خاص


فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت شش شمشیر برعکس

شهریور ماهی، گوش کن. شش شمشیر معکوس به شما می‌گوید که چنگال آشنا را شل کنید. یاد بگیرید که عاشق تغییر باشید، سوار آن کشتی کیهانی شوید و به سمت ماجراهای کیهانی جدید حرکت کنید. آه، جاهایی که خواهی رفت! از ورود به قلمرو ناشناخته نترسید - زندگی یک اکتشاف بزرگ کیهانی است و شما یک بلیط درجه یک دارید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت هفت سکه معکوس

مهرماهی عزیز، هفت سکه معکوس می‌گوید: "در وسواس فکری کیهانی راحت باش!" یک قدم به عقب بردارید، از تصویر بزرگتر شگفت زده شوید و از باغ کیهانی که پرورش داده اید قدردانی کنید. تو داری عالی انجامش میدی! آیا آشفتگی کیهانی را می بینید؟ این نواقص است که به کوکتل کیهانی زندگی طعم می بخشد. پس، آن ذره بین کیهانی را زمین بگذارید و از زیبایی شاهکار کیهانی خود لذت ببرید. 


حتما بخوانید: فال چوب ابجد امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402


فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت هشت شمشیر معکوس

آبان ماهی، هشت شمشیر معکوس در حال ارائه یک سخنرانی هیجان انگیز کیهانی است. شک و تردید به خود را رها کنید - شما نیرویی هستید که باید روی آن حساب کرد! به کیهان نشان دهید که از چه چیزی ساخته شده اید. هیچ زنجیری نیست که بتواند شما را عقب نگه دارد. وقت آن است که آن جنگجوی کیهانی را در درون خود آزاد کنید و مانند یک رئیس با چالش های زندگی مقابله کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین آبان

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت نه جام معکوس

آذر ماهی جان، اسب های کیهانی خود را نگه دارید. نه جام معکوس در مورد زیاده روی بیش از حد هشدار می دهد. مطمئناً از جشن کیهانی لذت ببرید، اما به یاد داشته باشید، زیاده روی در یک چیز خوب می تواند منجر به دل درد شود. آن نقطه شیرین کیهانی را بیابید - کمی لذت در اینجا، کمی خویشتن داری در آنجا - و طعم های کیهانی را که زندگی ارائه می دهد بچشید. همه چیز در مورد تعادل کیهانی است، دوست من.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین دی

کارت تاروت: کارت ده جام معکوس

دی ماهی عزیز، ده جام معکوس به شما یادآوری می کند که هرگونه سوء تفاهم کیهانی را با عزیزان خود برطرف کنید. خوشبختی واقعی در پیوندهایی است که می سازید، نه در ترازنامه کیهانی. بنابراین، آن ماشین حساب کیهانی را زمین بگذارید و شروع به سرمایه گذاری روی پول عشق کنید. هارمونی کیهانی فقط یک آغوش صمیمانه است.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت نوباوه شمشیر معکوس

بهمن ماهی عزیز، کارت نوباوه شمشیر معکوس، به شما یک حرکت کیهانی می‌دهد - جلوی آن جرقه‌های کیهانی را بگیرید! ایده های خود را به اشتراک بگذارید، به ویژگی های خود بخندید و اجازه دهید خلاقیت شما مانند یک آتش بازی کیهانی اوج بگیرد. دنیا به درخشش شما نیاز دارد. نور کیهانی خود را زیر یک بوته پنهان نکنید - اجازه دهید مانند یک ابرنواختر خیره کننده بدرخشد و افق کیهانی را برای همه روشن کند.


حتما بخوانید: معنی کارت نوباوه شمشیر در تاروت


فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیر معکوس

اسفند ماهی جان، سرعتش را کم کن. شوالیه شمشیر معکوس می گوید: "آسان این کار را می کند." شما در مسیر کیهانی درستی قرار دارید - نیازی نیست مانند یک موشک کیهانی عجله کنید. از سفر لذت ببرید، در غبار ستارگان نفس بکشید و اعتماد کنید که کیهان پشت شماست. تو در دستان کیهانی خوبی هستی دوست من. بنابراین، یک نفس عمیق کیهانی بکشید و از سواری لذت ببرید - هیچ عجله ای در این ماجراجویی کیهانی وجود ندارد.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402 برای متولدین اسفند

سخن آخر

در این مطلب فال روزانه تاروت کبیر پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 12 مرداد ماه 1402 را گرفتیم. هنگام کشیدن یک کارت حتی اگر همه چیز طبق برنامه شما پیش نمی رود، نباید امید خود را از دست بدهید و بدانید که این تنها یک سرگرمی است. و با انرژی و توکل بر خداوند به دنبال اهداف خود پیش بروید. برای خواندن فال هفتگی، تاروت و فال ماهانه میلادی خود را نیز در بخش فال سایت سلام دنیا بخوانید.