با رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی بیشتر آشنا شوید

منبع: دلبرانه

3

1402/5/14

13:21


رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی در ایران چه نام های تجاری هستند؟ در این مقاله به این پرسش مهم پاسخ می دهیم و شما را با بهترین شرکت هایی که می توانید محصولات لوازم خانگی به خصوص تلویزیون را از آنها تهیه کنید، آشنا می کنیم. همچنین برخی نقاط قوت و متمایز کننده این برندهای معتبر تلویزیون را برای شما معرفی خواهیم کرد.

رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی

رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی چه کسانی هستند؟

امروزه برندهای خارجی در بازارهای مختلفی حضور دارند که یکی از آنها لوازم خانگی است. با رشد و پیشرفت شرکت های داخلی، اکنون این صنایع می توانند در بازار لوازم خانگی حرفی برای گفتن داشته باشند و به همین خاطر می توان آنها را به عنوان رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی معرفی کرد. در واقع رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی همان شرکت های ایرانی هستند که طیف مختلفی از لوازم خانگی را تولید می کنند که از نظر امکانات و ویژگی ها تقریبا مانند مدل های خارجی عمل کرده اند. برخی از برندهای شاخص داخلی که می توان آنها را رقبای جدی و مهم در زمینه تولید لوازم خانگی و تلویزیون معرفی کرد عبارتند از:

  • دوو: از جمله جدی‌ ترین شرکت های داخلی که می‌ بایست در مقابل برندهای خارجی لوازم خانگی از آن نام برد، می توان به دوو اشاره کرد. این برند که زمانی یک شرکت کره ای بوده است، اکنون در داخل کشور فعالیت می کند و جزو نام های تجاری پرطرفدار به شمار می آید.
  • اسنوا: نام دیگری که می توان از آن به عنوان بهترین برند داخلی یاد کرد، اسنوا نام دارد. این برند که تقریبا بیست سال قدمت دارد، در زمینه تولید انواع وسایل از جمله ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، تلویزیون و غیره فعالیت می کند. شما می توانید از محصولات این برند نیز برای تهیه لوازم خانگی خود در قیمت های گوناگون استفاده کنید. شما کاربران می توانید قیمت تلویزیون اسنوا را در فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مشاهده کنید.
  • جی پلاس: یکی دیگر از خوشنام ترین برندهای تجاری که باید در این بخش به آن اشاره نمود، جی پلاس می باشد. جی پلاس یکی از شرکت هایی است که در تولید نمایشگر توانسته است عملکرد خوبی داشته باشد. از ویژگی های خوب این برند، ارائه تلویزیون ها در طیف قیمتی متنوع است که نیاز اکثر کاربران را برای خرید در بر می گیرد.

آشنایی با رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی

آشنایی با رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی

نقاط متمایز برندهای داخلی از خارجی چیست؟

حال لازم است راجع به نقاط تمایز رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی صحبت کنیم که برخی از آنها عبارتند از:

  • هزینه کمتر: رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی به خصوص شرکت های داخلی آنها، هزینه به نسبت اقتصادی‌ تر و رقابتی تری را ارائه می کنند. مثلا شما می توانید با مشاهده قیمت تلویزیون دوو، هزینه ها را با محصولات بهترین برندهای تلویزیون خارجی مقایسه کنید.
  • امکانات مشابه و نزدیک به هم: اکنون شرکت های داخلی به تکنولوژی های ساخت بسیاری از فناوری های لوازم خانگی دست یافته اند. از جمله می توان به قابلیت دالبی دیجیتال، Screen Mirroring و غیره اشاره کرد. به همین خاطر شما می توانید با خرید تولیدات لوازم خانگی داخلی، تا حد خوبی از امکانات روز همانند تلویزیون های خارجی استفاده کنید.
  • قیمت های متنوع: یک ویژگی منحصر به فرد که غالبا در شرکت ها و رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی مشاهده می کنید، قیمت های متنوع می باشد. در نتیجه شما می توانید این نوع کالاها را با هر توان اقتصادی که دارید تهیه کنید.
  • تکنولوژی های روز: محصولات با تکنولوژی های روز اکنون در این برندها ساخته می شوند. نمونه آن را می توان در تلویزیون های ۴K و تلویزیون های هوشمند مشاهده کرد. شما می توانید با این محصولات، امکان اتصال به اینترنت و یا نصب اپلیکیشن های مختلف را داشته باشید.

دستیابی به چنین ویژگی هایی حاصل سال ها تولید در این شرکت ها از رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی است. برخی از این برندها اکنون بیش از نیم قرن نیز سابقه دارند. به همین خاطر جای تعجبی ندارد که آنها بتوانند محصولات در طراز تلویزیون های خارجی تولید کنند.

آشنایی با نقاط متمایز برندهای داخلی

آشنایی با نقاط متمایز برندهای داخلی

پرسش های متداول کاربران

در انتها به بررسی برخی از پرسش های متداول شما کاربران راجع به رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی می پردازیم که عبارتند از:

  • چرا باید به رقبای جدید برندهای تلویزیون خارجی اعتماد کنیم؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم سابقه فعالیت این برندها در کنار محبوبیتی که دارند، باعث شده است تا ما توصیه کنیم آنها را تهیه کنید. این دلایل خود بیان کننده علت اعتماد به این برندها است.

  • چه نکاتی را در هنگام تهیه لوازم خانگی از رقبای جدید برندهای خارجی درنظر بگیریم؟

شاید بتوان مهم ترین نکته را در تهیه بهترین تلویزیون ۲۰۲۳ یا هر نوع لوازم خانگی، خرید از فروشگاه های معتبر دانست. در این حالت است که شما می توانید محصول باکیفیت و با اصالتی را تهیه کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت تلویزیون جی پلاس یا خرید از برندهایی که در این مقاله معرفی شدند، حتما سری به فروشگاه انتخاب سنتر بزنید. این مجموعه یکی از بزرگترین فروشگاه های لوازم خانگی با ۴ شعبه در سراسر تهران می باشد که به کل ایران فروش دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو