5 کلک بی نظیر و ساده برای لاغری

منبع: ناز وب

4

1402/5/15

08:15


کلک های لاغری و کاهش وزن     بارها شده افرادی را دیدیم كه برای كاهش وزن رژیم های سختی می گیرند و بعد از مدتی به سختی یك یا دو كیلو وزن كم می كنند اما همیشه راهكار های بهتری هم وجود دارد که با سختی کمتری به اندام و استایل ایده آل خود […]

5 کلک بی نظیر و ساده برای لاغری

کلک های لاغری و کاهش وزن

 

 

بارها شده افرادی را دیدیم كه برای كاهش وزن رژیم های سختی می گیرند و بعد از مدتی به سختی یك یا دو كیلو وزن كم می كنند اما همیشه راهكار های بهتری هم وجود دارد که با سختی کمتری به اندام و استایل ایده آل خود برسید. 

 

با ما و مراحل کلک های لاغری همراه باشید😜

 

1 – موز، سیب و یا نعناع را بو کنید

نتایج یک تحقیق که بر روی 3000 نفر در شیکاگو انجام شد، نشان داده  افرادی که غذاها را بیشتر بو می کنند، کمتر گرسنه می شوند. در واقع محققین معتقدند که بوئیدن غذاها مغز شما را گول می زند که شما در حال خوردن آن ماده غذایی هستید.

 

2 – در مقابل صندلی میز ناهارخوری خودتان، یک آینه بر روی دیوار نصب کنید.

 

میزان مواد غذایی خورده شده یک سوم افرادی که در مقابل خودشان آینه نصب کرده اند، کاهش یافته است. محققان بر این باورند که غذا خوردن در مقابل آینه این حقیقت را برای شما یادآور می شود که چه اهدافی را برای کاهش وزن در نظر دارید.

 

3 – دور برتان را با رنگ آبی پر کنید

یکی از دلایل اصلی که رستوران های فست فود کمتری را می یابید که دکوری آبی رنگ داشته باشند این است که رنگ آبی در نقش یک مهار کننده اشتها می تواند به خوبی ظاهر شود. سعی کنید در بشقاب آبی رنگ غذا بخورید و رومیزی آبی رنگ بر روی میزتان باشد. همچنین سعی کنید از رنگ های زرد، نارنجی و قرمز اجتناب کنید، زیرا این رنگ ها موجب افزایش اشتها می شوند.

 

4 – از غذایتان عکس بگیرید

سعی کنید تا از غذایی که می خورید عکس بگیرید و آنها را در تلفن همراه تان به همراه تاریخ نگهداری کنید. مسلما دفعات بعد با دیدن عکس های غذاهای پرکالری که میل کرده اید شما را از خوردن دوباره آنها پشیمان می کند. البته به خاطر داشته باشید که این روش ممکن است برای بعضی از افراد برعکس کار کند.

 

5 – خودتان را ببندید

 

یکی از روش های موفق در کنترل وزن که در فرانسه پرطرفدار است، بستن خودتان با روبان است. زنان فرانسوی قبل از رفتن به ضیافت های شام، یک روبان نازک را زیر لباس به دور کمرشان می بندند و این موضوع سبب می شود تا در صورتی که بیش از حد مجاز غذا بخورند، شکم شان به روبان فشار بیاورد و یادشان بیاید که باید خوش اندام بمانند.

 

روش های بسیار ساده دیگری هم برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد مثلا رژیم شیر که یکی از بهترین رژیم های پاکسازی، شوک بدن و کاهش وزن سریع و سالم می باشد.

 

برای داشتن اندام ایده آل هیچ وقت از هیچ خوراکی دست نکشید اما با کمی دقت در میزان مصرف می توانید علاوه بر لذت خوردن تمام خوراکی ها لاغری و تناسب اندام داشته باشید.

 

حذف خوراکی هایی مثل چربی باعث خشکی پوست شما، حذف شیرینی از سبد غذایی باعث افت قند می شود. پس همین دو عامل اصلی چاقی با حذف می تواند به شما ضرر سلامتی بزند فقط باید در مصرف تمامی مواد و خوراکی ها برنامه ریزی و میزان مشخص را انتخاب کنید تا هیچگاه اضافه وزن، چروک شدن و خشکی پوست نداشته باشید.

 

میزان مصرف غذاها در مهم ترین گروه غذایی و خوراکی

 

نكات مهم
 
1- آهسته بخورید. 2- لقمه های كوچكتر بردارید. 3- از قاشق كوچكتر برای مصرف برنج استفاده كنید. 4- بعد از تمام شدن سهمیه غذا از سر سفره غذا برخیزید. 5- نوشیدن آب اجباری است.  
 
 
 
یك واحد میوه:
یك عدد: سیب متوسط، یك پرتقال متوسط، انار، گریپ فروت، لیمو شیرین، هلو
دو عدد: نارنگی متوسط، كیوی، خرمالو
سه عدد: انجیر، سیب گلاب
چهار عدد: زردآلو، خرما، ازگیل
نصف:موز، انار بزرگ، پرتقال تامسون
یك لیوان: گوجه سبز، توت فرنگی، گیلاس، چغاله بادام، آلبالو
یك ونیم لیوان: طالبی، هندوانه، خربزه
 
 
گوشتها:
گوشت گوسفند:
قطعه كوچك: گوشت خالص بدون چربی به اندازه یك تخم مرغ كوچك.
قطعه متوسط: گوشت خالص بدون چربی به اندازه یك تخم مرغ بزرگ.
قطعه بزرگ: دو قطعه گوشت خالص بدون چربی به اندازه یك تخم مرغ كوچك
 
 
گوشت مرغ:
 
قطعه كوچك: ران یا سینه مرغ یك كیلویی 
قطعه متوسط: ران یا سینه مرغ  5/1 كیلویی
 قطعه بزرگ: ران یا سینه مرغ 2 كیلویی
 
 
ماهی:
 
 قطعه كوچك: قطعات 12*12 سانتیمتر
قطعه متوسط: 5/1 برابر قطعه كوچك
و قطعه بزرگ: 2 برابر قطعه كوچك
 
میزان و مقدار متناسب هر وعده غذایی برای داشتن اندام سکسی و ایده آل همراه با کاهش وزن.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو