معرفی سریال پدر گواردیولا ؛ داستان، زمان پخش و بازیگران

معرفی سریال پدر گواردیولا ؛ داستان، زمان پخش و بازیگران


منبع: پلازا

3

1402/5/15

11:26


معرفی سریال پدر گواردیولا ؛ داستان، زمان پخش و بازیگران

سریال پدر گواردیولا اثری ایرانی است که در اواسط مرداد سال 1402 توسط پلتفرم تماشاخونه منتشر می‌شود. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره سریال پدر گواردیولا با ما همراه باشید.

سریال پدر گواردیولا اثری به کارگردانی سعید نعمت‌الله در ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی، به عنوان یکی از سریال های جدید ایرانی با بازی مهران مدیری در سال 1400 تا 1401 ساخته شده است. سعید نعمت‌ا‌الله کارگردان با پشتکار بسیار و باسابقه سینما ایران به‌حساب می‌آید که از نمونه کار‌های او می‌توان به آثاری همچون برادر جان، عقیق، پشت بام تهران، مدینه و زیر پای مادر اشاره کرد. جالب است بدانید که سعید نعمت‌الله، فیلمنامه این سریال را نیز خودش نوشته است. ابتدا جواد نوروزبیگی تهیه کنند‌گی سریال پدر گواردیولا بر عهده داشت اما در اردیبهشت 1402 اعلام شد که محسن حیدری تهیه‌کنندگی این سریال را پس از کناره‌گیری نوروزبیگی بر عهده داشته است.

از دیگر عوامل سازنده این سریال می‌توان به سعید براتی مدیر فیلمبرداری، مصطفی سلطانی مدیر تولید و میثم کیامرثی مدیر صدابرداری اشاره کرد. این سریال به‌دلیل داشتن بازیگران مطرح و ممنوع‌التصویر، جزو جنجالی‌ترین خبر‌ها شده‌ است. از بازیگران مطرح این سریال می‌توان به مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، ستاره اسکندری، مرجانه گلچین و آرش عدل پرور یا آرش AP اشاره کرد. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال پدر گواردیولا، زمان پخش، خلاصه داستان، بازیگران و نقد این سریال ایرانی می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال پدر گواردیولا

تاریخ پخش سریال پدر گواردیولا 12 مرداد 1402 اعلام شده است. سریال پدر گواردیلا از کدام پلتفرم پخش می‌شود؟ این سریال ابتدا قرار بود از پلتفرم فیلیمو پخش شود اما اکنون توسط پلتفرم تماشاخونه منتشر می‌شود. همچنین ساعت پخش سریال پدر گواریولا 8 صبح هر پنج‌شنبه است. سریال پدر گواردیولا چند قسمت است؟ این سریال احتمالا در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته شده و منتشر می‌شود.

داستان سریال پدر گواردیولا

داستان سریال پدر گواردیولا / داستان فیلم پدر گواردیولا

در خلاصه داستان سریال پدر گواردیولا آمده که این سریال درام و اجتماعی درباره خانواده‌ای است که وقوع اتفاقاتی سبب دگرگونی و تغییر روابطشان شده و سرنوشت راه متفاوتی برای هرکدام از آن‌ها رقم می‌زند. سعید نعمت‌الله نیز درباره موضوع سریال پدر گواردیولا می‌گوید که این سریال درباره مردی است که راه نجات خود را بازگشت به خانواده‌اش می‌داند. او یک فوتبالیست قدیمی است و در زندگی‌اش اشتباهاتی انجام داده است.

دانلود سریال پدر گواردیولا

در حال حاضر امکان دانلود سریال پدر گواردیولا وجود ندارد. اما به محض انتشار این سریال در شبکه نمایش خانگی تماشاخونه لینک‌های دانلود را در همین بخش قرار خواهیم داد.

بازیگران سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا به یکی از جنجالی‌ترین سریال‌های جدید تبدیل شده چرا که گفته می‌شود مبلغ 50 میلیارد تومان برای ساخت این سریال هزینه شده است. ساخت سریال پدر گواردیولا از پاییز سال 1400 در محله‌های جنوب شهر تهران شروع شده و در تابستان سال 1401 به اتمام رسیده است. این سریال اولین سریال نمایش خانگی سعید نعمت‌الله با حضور جمعی از بازیگران معروف و ممنوع‌التصویر است. توجه داشته باشید که تماشای این سریال برای افراد زیر 13 سال توصیه نمی‌شود. در ادامه به بررسی بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا می‌پردازیم.

مهران مدیری در نقش بیوک

سریال نمایش خانگی پدر گواردیولا - مهران مدیری / زمان پخش سریال پدر گواردیولا

  • تاریخ تولد: 18 فروردین 1346
  • محل تولد: تهران
  • حرفه: بازیگر، کارگردان، مجری، خواننده
  • فرزندان: فرهاد، شیرین

مهران مدیری یکی از خوش‌نام‌ترین هنرمندان ایران می‌باشد. او جز معدود افرادی است که اکثر مردم علاقه خاصی به ایشان دارند. آقای مدیری آخرین فرزند خانواده 6 نفری می‌باشد که با دستی تهی به یک فرد سرشناس تبدیل شدند. او پس از گرفتن دیپلم، وارد دانشگاه شد که به‌خاطر بازیگری آن را رها کرد.

مهران مدیری در سال 1368 کار خود را با رادیو آغاز کرد و به مدت 6 سال برای داستان شب در رادیو کار کرد. این بازیگر معروف در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 به شهرت رسید. او بالاخره در سال 1373 در سریال باغ گیلاس هنرنمایی کرد که نقش پررنگی در این سریال را داشته است.

جالب است بدانید، مهران مدیری 9 بار برنده جایزه حافظ شده است. او علاوه این، جوایز بسیاری کسب کرده است که هرکس آرزویش را دارد. از جالب ترین حقایق درباره مهران مدیری می‌توان به علاقه بسیار او به مار‌ها اشاره کرد. در حال حاضر سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری جدیدترین اثر او است و جالب است که برخلاف اکثر آثار ایشان، کارگردانی این سریال را بر عهده ندارد.

حمید فرخ نژاد در نقش اسماعیل

بررسی سریال پدر گواردیولا

  • تاریخ تولد: 28 فروردین 1348
  • محل تولد: آبادان
  • حرفه: بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس
  • فرزند: فرید

حمید فرخ نژاد یکی از هنرپیشه‌های محبوب ایرانی است. او به‌ همراه خانواده‌اش تا 9 سالگی در جنوب کشور زندگی می‌کردند که به‌خاطر آغاز جنگ، نقل مکان کردند. آقای فرخ نژاد با نمره 10.25 توانست دیپلم خود را اخذ کند. او با پشتکار فراوان توانست در دانشگاه تهران در رشته کارگردانی و تئاتر قبول شود.

اولین تجربه بازیگری او در 21 سالگی با فیلم کوچه‌های عاشق آغاز شد. سپس آقای فرخ نژاد از سال 1376 نویسندگی را با فیلم کوچه پاییز آغاز کرد. او نویسنده بسیار ماهری می‌باشد که فیلم‌نامه‌های بسیاری را نوشته است. شهرت او از سال 1378 با بازی در فیلم عروس آتش آغاز شد. او با بازی در این فیلم طرفداران بسیاری به‌دست آورد.

جالب است بدانید که حمید فرخ نژاد اقامت آمریکا دارد. همسر و فرزندش در آمریکا زندگی می‌کنند و او هر 6 ماه به آن‌ها سر می‌زند تا گرین کارتش، باطل نشود. یکی از حواشی خبرساز این بازیگر، فعالیت‌های او در اعتراضات 1401 بوده که باعث ممنوع‌التصویری ایشان شده است.

ستاره اسکندری در نقش زری

بازیگران سریال پدر گواردیولا

  • تاریخ تولد: 25 خرداد 1353
  • محل تولد: تربت حیدریه
  • حرفه: بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما
  • خانواده: ستاره (بازیگر و عکاس)، سارا (چهره‌پرداز)، سیامک و روزبه

ستاره اسکندری یکی از هنرپیشه‌های زن معروف و محبوب ایران است. او دانشجوی رشته مترجمی زیبان انگلیسی بود اما به خاطر کار در تئاتر از دانشگاه انصراف داد. او فعالیت هنری خود را در سال 1372 همراه با دانشجویان دانشکده رشته هنرهای زیبا آغاز کرد.

اولین تجربه بازیگری او در سینما در سال 1375 با فیلم حریف دل آغاز شد. ستاره اسکندری در سال 1396 خانه فرهنگ و هنر مانا را تاسی کرده است. همچنین در سال 1397 همراه با سیاوش ستاری خانه موزه خیمه‌شب بازی ایران را افتتاح کردند. ستاره اسکندری تا کنون جایزه بهترین بازیگر زن انجمن منتقدان در سال 1379 و جایزه بهترین بازیگر زن در تلویزیون برای بازی در سریال نرگس را دریافت کرده است. ستاره اسکندری در آثاری چون هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، ملی و راه‌های نرفته‌اش، سریال دندون طلا، سریال خاتون و سریال شوق پرواز به ایفای نقش پرداخته است.

جالب است بدانید در تیر 1398 فیلمی از ستاره اسکندری منتشر شد که او را بدون حجاب در ترکیه نشان داده است که این موضوع با واکنش و انتقاد کاربران ایرانی مواجه شد.

مرجانه گلچین در نقش خانم جان

موضوع سریال پدر گواردیولا

  • تاریخ تولد: 2 اسفند 1347
  • محل تولد: تهران
  • حرفه: بازیگر
  • خانواده: منیژه (خواهر)

مرجانه دلدار گلچین یکی از هنرپیشه‌های محبوب کمدی ایرانی است. او پدری نظامی و مادری خانه‌دار داشت که پدر خود را در کودکی از دست داد. او در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفته و در رشته تخصصی نوازندگی تار آموزش دیده است. خواهرش منیژه نیز با او در زمینه موسیقی همکاری دارد. او همچنین در دانشکده سوره به فراگیری رشته کارگردانی سینما مشغول بوده است.

مرجانه گلچین با تشویق خواهرش به بازیگری تئاتر پرداخت. او با بازی در سریال آینه در سال 1364 وارد تلویزیون شد. او با بازی در سریال خوش‌نشین‌ها در سال 1389 و سریال سه‌ دونگ، سه‌ دونگ در سال 1390 بسیار محبوب شد. از سریال های جدید او نیز می‌توان به سریال آنتن در سال 1401 اشاره کرد.

جالب است بدانید که مرجانه گلچین به مدت ده سال در کشور انگلیس زندگی کرده است. او از سال 1374 تا 1383 از سینما و تلویزیون فاصله گرفته و پس از برگشتن به ایران با بازی در سریال کلانتر به تلویزیون بازگشت.

آرش عدل‌ پرور (آرش AP) در نقش مازیار

نقد سریال پدر گواردیولا

  • تاریخ تولد: 21 مرداد 1369
  • محل تولد: تهران
  • حرفه: خواننده، بازیگر، آهنگ‌ساز
  • خانواده: مسیح (برادر)

آرش عدل‌ پرور که با نام هنری آرش AP شناخته می‌شود، یکی از خواننده‌های معروف در سبک R&B می‌باشد. این خواننده معروف به‌همراه برادرش مسیح علاوه‌بر خوانندگی، آهنگ‌ساز نیز هستند. آن‌ها در خارج از کشور به تحصیل در رشته آهنگ‌سازی پرداخته‌اند. آن‌ها پیش از گرفتن مجوز قطعه‌هایی به‌صورت رایگان مانند هنوز همونم و بیا بازم را در فضای مجازی پخش کردند.

آرش و مسیح از سال 1383 شروع به فعالیت کردند و آهنگ‌هایی به سبک R&B ساختند. آن‌ها در نهایت توانستند از مهر 1395 به طور رسمی و با مجوز در این زمینه فعالیت کنند. جالب است بدانید اولین کنسرت این دو خواننده در 17 اسفند 1396 در تالار وزارت کشور در تهران برگزار شد.

از جمله قطعات معروف این دو برادر می توان به گل‌ها رو آب می‌دم، گلی، به همه بگو و تو که نیستی پیشم اشاره کرد. در حال حاضر خواننده آرش عدل‌پرور، درکنار مهران مدیری و حمید فرخ نژاد در سریال پدر گواردیولا بازی کرده است.

پدر گواردیولا از کدام پلتفرم پخش میشود / داستان سریال پدر گواردیولا

سایر بازیگران سریال پدر گواردیولا عبارتند از:

  • هنگامه قاضیانی در نقش نوری
  • سیامک صفری در نقش پوری
  • امیرمهدی ژوله در نقش حمیدرضا
  • نسیم ادبی در نقش مریم
  • علی اوجی در نقش داوود
  • محمدرضا علیمردانی در نقش مکروک
  • امیریل ارجمند در نقش غلامرضا
  • آرشام شاد در نقش مکرم
  • مهدی سلطانی
  • سارا خوئینی‌ها
  • علیرضا خمسه
  • پریوش نظریه
  • نرگس محمدی
  • مهران غفوریان
  • مریم بوبانی
  • فریبا نادری
  • داریوش سلیمی

بررسی سریال پدر گواردیولا و حواشی آن

سریال پدر گواردیولا چند قسمت است / داستان پدر گواردیولا

دستمزد‌های نجومی بازیگران سریال پدر گواردیولا، سرتیتر خبر‌ها شد. بهمن بابازاده یکی از خبرنگاران حوزه موسیقی در توییتر خود نوشت که برای این سریال باید تیتر زد: نجومی بگیران. جالب است بدانید که در سینمای ما پول‌هایی خرج می‌شوند که شمارش اعداد آن یکی از سخت‌ترین کارها است. پرداخت دستمزد‌های هنگفت به بازیگران این سریال حاشیه‌ساز شده است. گفته می‌شود که حدود 50 میلیارد تومان برای این سریال هزینه شده است. همچنین طبق آخرین خبر از سریال پدر گواردیولا گفته می‌شود که مبلغ قابل توجهی از این بودجه هنگفت برای بازیگران این سریال در نظر گرفته شده که بیشترین مبلغ نیز به ترتیب متعلق به مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد و آرش عدل پرور است.

بالاترین دستمزد متعلق به مهران مدیری بوده که مبلغی حدود 5/5 میلیارد تومان دستمزد گرفته است. او جز گران‌ترین بازیگران این سریال محسوب می‌شود. از دیگر بازیگران آن می‌توان به آرش عدل پرور اشاره کرد که حدود 2 میلیارد دستمزد گرفته است. حمید فرخ‌نژاد نیز یکی از گران‌ترین بازیگران این سریال، بعد از آقای مهران مدیری می‌باشد. او حدود 4 میلیارد تومان دستمزد گرفته است. لازم به ذکر است که حضور خانم فاطمه معتمدآریا یکی از شایعات سریال پدر گواردیولا بود که البته ایشان در فضای مجازی این خبر را تکذیب کردند و بیان کردند که قرار نیست در این سریال بازی کنند. همچنین فعالیت‌های حمید فرخ‌‌نژاد در اعتراضات 1401 باعث ممنوع‌التصویری او و مشکلاتی در کسب مجوز پخش این سریال شد.

سوالات متداول

سریال پدر گواردیولا چند قسمت است؟

احتمالا تعداد قسمت‌های سریال پدر گواردیولا 15 قسمت خواهد بود

سریال پدر گواردیولا کی پخش می شود؟

سریال پدر گواردیولا از 12 مرداد هر پنج‌شنبه ساعت هشت صبح از پلتفرم تماشاخونه پخش می‌شود

کلام آخر

پدر گواردیولا از کدام پلتفرم پخش میشود / موضوع سریال پدر گواردیولا

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله سعی کردیم به معرفی و بررسی سریال جدید پدر گواردیولا بپردازیم. شما می‌توانید این سریال را پس از پخش از پلازا به صورت قانونی دانلود کنید. نظرتان درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر سریال پدر گواردیولا را دیده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این سریال ایرانی چیست؟ اگر از این مقاله خوشتان آمده، حتما نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما درمیان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو