3 بازیگر و هنرمند جدید مبتلا به سرطان خون+ بیوگرافی

3 بازیگر و هنرمند جدید مبتلا به سرطان خون+ بیوگرافی


منبع: ناز وب

2

1402/5/16

17:20


3 بازیگر و هنرمند جدید مبتلا به سرطان خون   سرطان خون بیماری صعب العلاجی که بسیاری از هنرمندان و چهره های مشهور را مبتلا کرده است!! به تازگی 3 هنرمند دیگر به جمع چهره های سرطانی پیوستند.   بازیگر معروف محمد شیری، خواننده محبوب کشورمان حمید هیراد و مجری توانمند مجتبی پوربخش. برای همه […]

3 بازیگر و هنرمند جدید مبتلا به سرطان خون+ بیوگرافی

3 بازیگر و هنرمند جدید مبتلا به سرطان خون

 

سرطان خون بیماری صعب العلاجی که بسیاری از هنرمندان و چهره های مشهور را مبتلا کرده است!! به تازگی 3 هنرمند دیگر به جمع چهره های سرطانی پیوستند.

 

بازیگر معروف محمد شیری، خواننده محبوب کشورمان حمید هیراد و مجری توانمند مجتبی پوربخش. برای همه ی عزیزان بیمار من جمله این سه هنرمند آرزوی صحت و سلامتی داریم.

 

امیدواریم با انگیزه و حس خوب بتوانند خیلی سریع با سرطان خون کنار بیایند و با انرژی های مثبت خودشان و هوادارانشان این بیماری را شکست دهند.

 

مروری کوتاه داریم بر بیوگرافی این سه هنرمند سرطانی

 

بیوگرافی محمد شیری

 

3 بازیگر و هنرمند جدید مبتلا به سرطان خون+ بیوگرافی

 

محمد شیری متولد سی بهمن ماه سال 1328 در مشهد به دنیا آمد است. وی در سال 49 فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد و به بازی در تل به کارگردانی هادی اسلامی پرداخت.

پس از آن به تلویزیون و سینما راه یافت و به ایفای‌نقش در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های تلویزیونی نیز پرداخت و با مجموعه تلویزیونی شب‌های برره به اوج شهرت خود دست یافت.

 

شیری در کنار همسرجان

 

3 بازیگر و هنرمند جدید مبتلا به سرطان خون+ بیوگرافی

 

محمد شیری یکسانی است که با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می کند، و به گفته خودش در تهیه دارو های مربوطه بسیار دچار مشکل شده همچین ابراز ناراحتی از دیدن اینکه مردمانی وجود دارند که حتی از داشتن نون شب هم عاجز هستند اما مجبور به تهیه این دارو ها هستند بسیار ناراحت می شود.

برای این هنرمند محبوب آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر داریم.

 

بیوگرافی خواننده محبوب و جوان کشورمان حمید هیراد

 

3 بازیگر و هنرمند جدید مبتلا به سرطان خون+ بیوگرافی

 

 

حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد، در یک بهمن ماه سال 1370 در روستای ملک میان چابکسر گیلان چشم به جهان گشود. حمید از کودکی به خوانندگی علاقه پیدا کرد و در سن 15 سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه سرایی آشنا شد و پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد و در کنار آن نیز به ترانه سرایی پرداخت.

بعد از ترانه سرایی در اولین گام برای پرورش صدا به کلاس های موسیقی سنتی رفت و با چند کار نیمه حرفه ای استعداد خوب را محک زد اما شنیده نشد.

 

3 بازیگر و هنرمند جدید مبتلا به سرطان خون+ بیوگرافی

 

او به کمک یکی از همکاران خود آثار سنتی اش را به دست مدیر عامل شرکت آوازی نو می رساند و همکاری اش را با این شرکت شروع می کند،

شهرت : اولین تجربه اش در 15 اسفند همکاری با گروه پازل بند که آنها نیز جزو هنرمندان شرکت آوازی نو بودند با استقبال خود توسط مردم مواجه شد اما بصورت جدی اولین آهنگ مستقل وی بنام مستم کن در اردیبهشت سال 96 وارد بازار شد و دو ماه بعد با آهنگ دلارام در همکاری دوباره به پازل بند به شهرت رسید.

متاسفانه این خواننده محبوب از سال 95 به سرطان خون مبتلاست. مدت‌ها بود که خبری از بیماری حمید هیراد نبود و طرفدارانش فکر می‌کردند که او درمان شده است اما آقای خواننده در نشست خبری کنسرتش با راغب خبر شوکه کننده‌ای را اعلام کرد که هنوز درگیر این بیماری است. برای این خواننده جوان و محبوب آروزی سلامتی تندرستی داریم.

 

بیوگرافی مجتبی پوربخش

 

3 بازیگر و هنرمند جدید مبتلا به سرطان خون+ بیوگرافی

 

 

مجتبی پور بخش در 8 آبان 1361 در رشت به دنیا آمده است. وی مجری، تهیه‌کننده تلویزیون و فیلمساز ایرانی است. سالهاست ازدواج کرده و متاهل می باشد. حاصل زندگی مجتبی پوربخش و همسرش یک دختر به نام کیاناز و یک پسر به نام کیان می باشد.
مجتبی پوربخش فعالیت خود را از باشگاه خبرنگاران جوان آغاز کرد. وی در سال 82 برنامه گیلان ما را اجرا کرد.

 

ماجرای اخراج مجتبی پوربخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 

3 بازیگر و هنرمند جدید مبتلا به سرطان خون+ بیوگرافی

 

مجتبی پوربخش در طی اعتراض های سراسری 1401 کشورمان از مردم و علی کریمی حمایت نمود. بعد از مورد بازجویی قرار گرفتن از سوی وزارت اطلاعات به خاطر حمایت کردن از معترضین, وی از صدا و سیما اخراج گردید.

 

ماجرای بیماری سرطان مجتبی پوربخش

 

وی مجری و تهیه کننده برنامه‌های‌ ورزشی کشورمان کـه درسال‌های‌ اخیر با اجرای برنامه «فوتبال یک» در شبکه ورزش، بـه شهرت خاصی رسیده چند ماه گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی خبری شوکه کننده را اعلام کرد.

او دراین مطلب از مبارزه خود با بیماری سرطان خون در دو سال اخیر خبر داده اسـت. هرچند پوربخش اعلام کرده بـه دلایلی قصد افشای این خبر تلخ را نداشته اما پس از صحبت با مشاور و برخی دوستانش بـه این نتیجه رسیده کـه نگفتن بیماری‌اش باعث می شود فشار بیشتری بـه او بیاید.
همچنین طرفداران او با انرژی های مثبت صددرصد در بهبود بیماری او تاثیر گذار هستند. برای همه ی بیماران جهان و همچنین این سه چهره ی معروف خواهان سلامتی و تندرستی هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو