فیلم کامل معلولین نیلوفر آبی بوشهر که مورد تعرض قرار گرفتند

منبع: شبونه

4

1402/5/17

00:46


فیلم کامل معلولین نیلوفر آبی بوشهر که مورد تعرض روحی و ضرب و شتم قرار گرفتند در فضای مجازی لو رفت که باعث شد جنجال زیادی در فضای مجازی به وجود اید. فیلم کامل معلولین نیلوفر آبی بوشهر بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با دیدن این ویدیو ناراحت شدند و خواستار برخورد فروی با …

فیلم کامل معلولین نیلوفر آبی بوشهر که مورد تعرض روحی و ضرب و شتم قرار گرفتند در فضای مجازی لو رفت که باعث شد جنجال زیادی در فضای مجازی به وجود اید.

فیلم کامل معلولین نیلوفر آبی بوشهر که مورد تعرض قرار گرفتند

فیلم کامل معلولین نیلوفر آبی بوشهر

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با دیدن این ویدیو ناراحت شدند و خواستار برخورد فروی با عوامل این حادثه و مسئولان آن شدند.

البته گفته میشود که این ویدیو مربوط به سال گذشته است که حالا در شبکه های اجتماعی وایرال شده است پرستارانی که با ضرب و شتم معلولین در آسایشگاه نیلوفر آبی بوشهر انها را شکنجه داده و برخورد بسیار دلخراشی با آنها داشتند.

فرد ضادب اخراج شده است

بهروز مروتی، مدیر کمپین معلولان نیلو می‌گوید: فرد ضارب تا هفته پیش در مرکز مشغول به کار بود. برخی فیلم‌ها مربوط به سال گذشته است اما فرد ضارب تا هفته پیش در مرکز فعالیت داشت و اخیرا به دلیل تخلفی دیگر و نه کتک‌کاری معلولان‌ اخراج شده است‌.

فیلم کامل معلولین نیلوفر آبی بوشهر که مورد تعرض قرار گرفتند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: امروز 30 نفر از کودکان معلول مرکز کودکان معلول نیلوفر آبی به یک مرکز مجهز در شهرستان کنگان منتقل شدند. برنامه ریزی در مورد انتقال مابقی کودکان به مراکز جدید در حال انجام است. فردا از محل نگهداری جدید کودکان در شهرستان کنگان بازدید به عمل می‌آید تا وضعیت نگهداری آن‌ها بررسی شود.

کمپین معلولان به‌عنوان اولین منتشر کننده این فیلم در کانال تلگرامی خود نوشت: براساس ۲۰ دقیقه فیلم و گزارشات رسیده به کمپین، معلولان ساکن در این مرکز مورد ضرب‌وجرح، اذیت‌وآزار، بدرفتاری و سوءتغذیه قرار گرفته و از نظر بهداشتی وضعیت بدی دارند. تخلفات این مرکز مسبوق به سابقه است و قبلأ پرونده تخلفات مرکز در کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی ناظر بر فعالیت مراکز نگهداری از معلولان بررسی شده، با این‌حال تا زمان انتشار این ویدئو هیچ عزمی برای سلب امتیاز مرکز از مدیر آن دیده نشد و با وجود اطلاع سازمان بهزیستی از تخلفات، مرکز همچنان به کار خود ادامه ‌داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو