همسر حسین ماهینی کیست +حواشی و جنجال ها اینستاگرام

منبع: شبونه

2

1402/5/18

10:23


انیس محمدی همسر حسین ماهینی است که این روزها به دلیل انتشار تصاویر و پست های هنجارشکنانه به دادگاه احضار شده است و توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است. انیس محمدی متولد دهه هفتاده است و دارای دو فرزند است او همسر حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس میباشد وی در فضای …

انیس محمدی همسر حسین ماهینی است که این روزها به دلیل انتشار تصاویر و پست های هنجارشکنانه به دادگاه احضار شده است و توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

انیس محمدی متولد دهه هفتاده است و دارای دو فرزند است او همسر حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس میباشد وی در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد و تصاویر و پست های او مورد توجه قرار گرفته است.

بیوگرافی انیس محمدی همسر حسین ماهینی کیست +حواشی در اینستاگرام

بیوگرافی انیس محمدی

انیس محمدی در دهه هفتاد به دنیا آمده است حسین ماهینی زمانی که در تیم استقلال اهواز  بازی میکرد یک مراسم ورزشی با  انیس محمدی آشنا شد و 8 سال با هم در ارتباط بودند تا اینکه نامزد کردند.

انیس محمدی زمانی که در تیم ملوان انزلی دوران سربازی اش را طی میکرد با انیس محمدی ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شده است یک دختر به نام مایسا و یک پسر بنام سورن دارد.

بیوگرافی انیس محمدی همسر حسین ماهینی کیست +حواشی در اینستاگرام

حواشی

خانم انیس محمدی همسر حسین ماهینی بازیکن معروف و کاپیتان سابق پرسپولیس که خود او هم مدتی در بازداشت بوده؛ با انتشار یک استوری از احضارش به دادگاه به اتهام آنچه پخش تصاویر مستهجن خوانده شده، خبر داد.

بیوگرافی انیس محمدی همسر حسین ماهینی کیست +حواشی در اینستاگرام

خانم انیس محمدی در استوری اینستاگرامش با اشاره به حواشی مربوط به مدیرکل ارشاد گیلان واکنش تندی به این ابلاغیه نشان داد و در پایان نوشت به جرم توهین، افترا و نشر اکاذیب و سیاه‌نمایی شکایت خواهد کرد. گفتنی است حسین ماهینی ستاره سال‌های گذشته تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در ایام اعتراضات سال گذشته به دلیل انتقاد از شرایط کشور بازداشت و سپس با قید ضمانت آزاد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو