خرید لوازم تحریر دانشجویی برندهای متنوع از دفتردستک

منبع: فوت و فن

3

1402/5/18

14:01


لوازم تحریر دانشجویی شامل کلیه محصولاتی است که به هنگام شرکت در کلاس درس، آزمون، انجام پروژه های دانشجویی و مطالعه جزوات و کتب درسی به آن نیاز دارید.

خرید لوازم تحریر دانشجویی برندهای متنوع از دفتردستک

لوازم تحریر دانشجویی شامل کلیه محصولاتی است که به هنگام شرکت در کلاس درس، آزمون، انجام پروژه های دانشجویی و مطالعه جزوات و کتب درسی به آن نیاز دارید.

در ادامه به معرفی برخی از ضروری ترین اقلام لوازم تحریر دانشجویی می پردازیم.

کیف و کوله پشتی

از مواد متداول در تولید کیف و کوله پشتی دانشجویی پارچه ضد آب و پی وی سی است. یک کیف و کوله پشتی ایده آل با طراحی و وزن متناسب و محفظه های مختلف برای نگهداری وسایل شما کلیه نکاتی است که در هنگام خرید کیف و کوله پشتی لازم است به آنها توجه نمایید تا محصول مورد نظر را آگاهانه انتخاب و خریداری نمایید. قابلیت شستشو، حمل آسان، ضد آب بودن پارچه برای جلوگیری از آسیب دیدگی وسایل در هنگام باد و باران و در نهایت طراحی ظاهری کیف، نکاتی هستند که اعتماد بنفس شما را حین حمل وسایل افزایش می دهند.

رضایت مشتری اولین و مهم ترین دغدغه ما در دفتر دستک است. به همین دلیل کارشناسان ما در انتخاب محصول و برند دقت بسیاری به خرج می دهند تا محصولی با کیفیت و کاربردی را عرضه نمایند. مجموعه متنوعی از کیف اداری، کیف خبرنگاری، کیف دانشجویی و کوله پشتی از برندهای استورم، فابرکاستل و … در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک عرضه شده است.

خودکار

یکی از ابداعات سال های پس از جنگ جهانی دوم طراحی و تولید خودکار بود. در طی این سال ها، تلاش های مستمر جهت بهبود طراحی بدنه و نوع جوهر خودکار توسط تولیدکنندگان این نوشت افزار پر طرفدار صورت گرفته است. برای تعیین سطح رضایت از عملکرد خودکار نیاز به بررسی چند مورد است که عبارتند از طراحی بدنه خودکار، قطر نوشتاری خودکار و نوع جوهر بکار رفته در آن.

بطور کل جریان روان جوهر در حین نگارش و عدم قطعی و پخش شدن جوهر در میزان رضایت مصرف کنندگان تأثیر مستقیم دارد. سرعت جزوه نویسی دانشجویان قابل تأمل است به همین دلیل روان بودن خودکار و بدنه ارگونومیک آن برای پیشگیری از خستگی دست می تواند باعث سریعتر نوشتن مطالب و نکات در کلاس درس شود.

عموماً خودکار با سه نوع عملکرد فشاری (کلیکی)، درب دار و چرخشی تولید می شود که از محبوب ترین آنها نزد دانشجویان خودکار فشاری را می توان نام برد. در دفتر دستک مجموعه از بهترین خوکار با قیمت مناسب برای دانشجویان از برندهای جهانی مانند یونی بال (Uni-ball)، فابرکاستل (Faber-Castell)، اشنایدر (Schneider)، زبرا (Zebra)، استابیلو (Stabilo)، بیک (Bic)، فابل (Fabl)، کنکو (Canco) و … عرضه شده است.

دفتر و دفترچه یادداشت

یکی از موارد مهم و مؤثر در کیفیت دفتر و دفترچه یادداشت نوع کاغذ بکار رفته در تولید و البته نوع صحافی آن است. کاغذ مقاوم در برابر رطوبت و فشار که به راحتی پاره نشده و اثری از رد قلم، نوشتار و جوهر در پشت صفحه و صفحات دیگر باقی نماند. دارا بودن این ویژگی همیشه نشانه ای مشخص از کیفیت است. در دفتر دستک امکان خرید آنلاین دفتر و دفترچه یادداشت با قیمت مناسب و رنگ های متنوع از برندهای مولسکین، رودیا، بنه نوت، لاتن، شوالیه، پیکاردو و … وجود دارد.

غلط گیر

یکی از دغدغه های اصلی در حین جزوه نویسی امکان اصلاح نمودن غلط نگارشی است. محصول غلط گیر در سه نوع غلط گیر قلمی، لاک غلط گیر و غلط گیر نواری یک محصول کاملاً ایده آل و کاربردی است. شما با خرید غلط گیر دیگر نگران نگارش اشتباه در حین جزوه نویسی و یا جلسه امتحان نخواهید بود چرا که به راحتی امکان اصلاح متن میسر است بدون آنکه کاغذ لک و یا پاره شود. انواع غلط گیر نواری و غلط گیر قلمی یونی بال، بیک، استابیلو، کورس و … در دفتردستک عرضه شده است.

اتود

اتود به عنوان نوشت افزاری محبوب در میان دانشجویان بسیار پرطرفدار است. با توجه به ویژگی اتود (مداد مکانیکی) که قابلیت شارژ دارد که همین موضوع باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود؛ همچنین خرید اتود امکان رسم و نگارش با خطوطی یکنواخت را به کاربر می دهد و جایگزینی ارزشمند برای مداد ساده است. اتود با قطر نوشتاری متنوع شامل 0.3، 0.5، 0.7، 0.9، 1.4 و 2 میلیمتر تولید می شود که اتود 0.5 و 0.7 بسیار پرکاربرد بخصوص برای نگارش هستند.

دفتر دستک با ارائه مجموعه متنوعی از انواع اتود که همگی از برندهای نامدار جهانی هستند در انتخاب و خرید اتود با کیفیت به شما کمک می نماید. اتودهای عرضه شده از برندها شامل اتود یونی (Uni)، روترینگ (Rotring)، زبرا (Zebra)، فابرکاستل (Faber-Castell)، استابیلو (Stabilo)، استدلر (Steadtler)، اونر (Owner)، بیک (Bic)، گرافیک (Graphic) و … هستند.

ماشین حساب

ماشین حساب بعنوان ابزاری برای محاسبه دقیق یکی از ملزومات اصلی برخی از رشته های دانشگاهی بشمار می رود که هر ساله در لیست خرید لوازم تحریر دانشجویی بسیاری از دانشجویان تازه وارد به دانشگاه نوشته می شود؛ مانند رشته های فنی و مهندسی، معماری، ریاضیات و … . در دفتر دستک انواع ماشین حساب با قابلیت انجام انواع عملیات محاسباتی دقیق از برند دلی (Deli) عرضه شده است.

این را در نظر داشته باشید یک ماشین حساب استاندارد با قابلیت انجام مجموعه متنوعی از عملیات محاسباتی می تواند دارای قیمت مناسب و مقرون بصرفه نیز باشد.

جامدادی

دانشجویان بویژه دانشجویان رشته های هنرهای تجسمی که ترجیح میدهند با دست جزوه نویسی یا طراحی کنند؛ به جای انداختن بی رویه خودکار، مداد، ماژیک و … در کیف و کوله پشتی، با خرید جامدادی از مزایای آن بهره مند شوند. با توجه به تعداد نوشت افزار و لوازم جانبی مرتبط با آن می توانید یک جامدادی مناسب را در دفتر دستک انتخاب و خریداری نمایید.

ماژیک هایلایت

دلایل زیادی وجود دارد تا به لیست خرید لوازم تحریر دانشجویی ماژیک هایلایت را نیز اضافه نمایید. در مدرسه، دانشگاه و حتی محل کار ماژیک هایلایت کمک می کند تا نکات مهم را برجسته و مشخص نمایید. ماژیک هایلایت خوب باید جوهر رنگی شفاف و درخشان داشته باشد تا کنتراست خوبی با صفحه سفید کاغذ ایجاد نماید. رنگ های نئونی روشن کمک می کنند تا متن به خوبی از زمینه سفید کاغذ متمایز شود. در دفتر دستک انواع ماژیک هایلایت از برندهای نامدار مانند استابیلو، اونر، یونی بال، زبرا، ماپد، آرت لاین و … در رنگ های نئونی درخشان و رنگ های پاستلی عرضه شده است.

کلام آخر

در زمانه ای که وقت زیادی را صرف تلفن همراه و لپ تاپ هایمان می کنیم مهم است که انگشتانمان به جز تایپ کردن و کشیده شدن بر روی صفحه لمسی، بتوانند کارهای دیگری نیز انجام دهند! خرید اینترنتی لوازم تحریر می تواند یکی از بهترین راه ها برای درگیر شدن مجدد با دنیای فیزیکی و راه اندازی قوه تخیل باشد.

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک شما می توانید با امکان استفاده از کد تخفیف مجموعه متنوعی از نوشت افزار و لوازم تحریر دانشجویی را از برندهای نامدار جهانی، با کیفیت و قیمت مقرون بصرفه خریداری نمایید.

با خرید اینترنتی لوازم تحریر از فروشگاه اینترنتی دفتر دستک همچنین امکان استفاده از مزایایی همچون ارسال رایگان، تحویل سریع و مشاوره را خواهید داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو