معرفی بازیگران سریال پدر گواردیولا به همراه بیوگرافی کوتاه بازیگران

معرفی بازیگران سریال پدر گواردیولا به همراه بیوگرافی کوتاه بازیگران


منبع: آرگا

6

1402/5/19

11:06


یکی دیگر از سریال های جدید ایرانی که از سریال های پرحاشیه و همچنین پر از بازیگران مطرح می باشد، سریال پدر گواردیولا است که در این مطلب به معرفی بازیگران سریال پدر گواردیولا به همراه بیوگرافی کوتاه و عکس می پردازیم.

پدر گواردیولا نام یک سریال ایرانی می باشد که کارگردان و نویسنده آن سعید نعمت الله می باشد، این سریال در سال ۱۴۰۲ تولید گردیده و نخستین اثر نعمت الله در شبکه نمایش خانگی به شمار می رود. پدر گواردیولا راوی داستان خانواده ای می باشد که رخ دادن یک اتفاق باعث دگرگون شدن رابطه شان در زندگی گردیده و تقدیر یک مسیر جدید و متفاوت را برای آنها رقم می زند. در این مطلب شما را با بازیگران سریال پدر گواردیولا آشنا می کنیم.

مروری بر سریال پدر گواردیولا و نقش آفرینان آن

معرفی بازیگران سریال پدر گواردیولا سریال پرستاره و پرحاشیه

خوب است بدانید که به خاطر بازی هنرپیشگان خیلی مطرح در سریال پدر گواردیولا همچون مهران مدیری (بیوک)، حمید فرخ نژاد(اسماعیل فر)، آرش عدل پرور(مازیار) این سریال درگیر حواشی بسیاری می باشد، به خصوص که شایعاتی مبنی بر حضور فاطمه معتمدآریا نیز به گوش می خورد که از طرف خود خانم هنرمند تکذیب شد. از دیگر بازیگران سریال پدر گواردیولا می توان به ستاره اسکندری (زری)، امیرمهدی ژوله (حمیدرضا)، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین (خانوم جان)، پریوش نظریه (ملوک)، هنگامه قاضیانی (نوری)، مهدی سلطانی (سیروس)، سیامک صفری (پوری)، نرگس محمدی، سارا خوئینی ها (ریحانه)، علی اوجی (داوود)، نسیم ادبی(مریم)، فریبا نادری (بنفشه)، محمدرضا علیمردانی (مکروک)، امیریل ارجمند (غلامرضا)، النا حیدری (آسایش)، آرشام شاد (مکرم)، سهیل قاصدی (رامین)، محمدرضا هاشمی (سلطان)، علیرضا اسلام پناه (سورنا)، وحید فعال (ماهی)، داریوش سلیمی، سارا محمدی، مسعود شریف اشاره داشت.

معرفی بازیگران سریال پدر گواردیولا

بنا به گفته تهیه کننده جواد نوروز یگی تولید پدر گواردیولا در ماه آذر سال ۱۴۰۰ آغاز گردید، فیلمبرداری این سریال از زمستان سال ۱۴۰۰ در جنوب تهران شروع و در ماه تیر سال ۱۴۰۱ تمام گردید. به گزارش ایسنا اشهراهای هنرپیشه کاراکتر اصلی «حمید فرخ نژاد» موجب بروز مشکل هایی در کسب مجوز پخش گردید. فرخ نژاد در اعتراضات سراسری سال ۱۴۰۱ در آذر ۱۴۰۱ رهبر کشور علی خامنه ای را یک مریض روانی و دیکتاتور دانست و در ماه اردیبهشت سال ۱۴۰۲ اعلام گردید که برخی از هنرپیشگان نقش اصلی ممنوع التصویر می باشند و تهیه کننده ای دیگر جایگزین نوروزبیگی گردیده است. پخش پدر گواردیولا از دوازدهم مرداد سال ۱۴۰۲ در سرویس نمایش خانگی شروع گردید.

بازیگرهای سریال ایرانی پدر گواردیولا

حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد در بیست و هشتم فروردین سال ۱۳۴۸ در آبادان به دنیا آمده است، او تحصیلکرده کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر است که در سال ۶۹ هنرپیشگی اش را با بازی در فیلم سینمایی کوچه های عشق به همراه دستیاری آغاز نمود و با بازی در فیلم سینمایی عروس آتش در سال ۱۳۸۷ توجه ها را به خود جذب نمود. غیر از بازیگری به عنوان نویسنده نیز فعالیت می کند، او خیلی وقت است که با فروزان جلیلی ازدواج نموده و نتیجه این ازدواج فرزند پسری به اسم فرید است.

آشنایی با بازیگران سریال پدر گواردیولا

معرفی بازیگران سریال پدر گواردیولا

مهران مدیری

مهران مدیری هنرپیشه، مجری، کارگردان در هجدهم فروردین سال ۱۳۴۶ در تهرانبه دنیا آمده است. او تحصیلاتش را برای رفتن به جنگ تحمیلی رها کرد که اول با فعالیت در تئاتر کار بازیگری اش را آغاز نمود و بعد به رادیو پیوست. در سال ۷۲ به عنوان هنرپیشه در سریال نوروز ۷۲ حضور یافت و با بازی در مجموعه تلویزیونی «ساعت خوش» به خوبی دیده شد. همچنین غیر از هنرپیشگی در زمینه کارگردانی، مجری گری و نیز نویسندگی فعالیتی چشمگیر دارد. در سال ۶۹ ازدواج نموده و به جرگه متاهلین پیوست که نتیجه این ازدواج دختری به اسم شهرزاد و پسری به اسم فرهاد می باشد.

بازیگرهای سریال ایرانی پدر گواردیولا

هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی زاده سی ام مرداد ماهسال ۱۳۴۹ در مشهد، از بازیگران سریال پدر گواردیولا می باشد. او تحصیلکرده کارشناسی رشته جغرافیای انسانی و نیز کارشناسی ارشد فلسفه غرب است که نخستین بار در سال ۷۹ با بازی در فیلم سینمایی سایه روشن مقابل دوربین حضور یافت و با بازی در سریالی به اسم سرزمین مادری در سال ۹۲ مشهور گردید. چند سال قبل ازدواج نموده و به جرگه متاهلین پیوسته است.

مروری بر سریال پدر گواردیولا و نقش آفرینان آن

ستاره اسکندری

ستاره اسکندری زاده بیست و پنجم خرداد ماه سال ۱۳۵۲ در تربت حیدریه خراسان رضوی می باشد، او نیز یکی از بازیگران سریال پدر گواردیولا می باشد که دانشجوی انصرافی رشته مترجمی زبان انگلیسی بوده و کارش را با بازی رد تئاتر آغاز نموده است. بعد در سال ۷۵ با بازی در فیلم سینمایی حریف دل به سینما پیوست و در سال ۸۵ با بازی کاراکتر نرگس حسابی مشهور گردید. خانم اسکندری متاهل است.

هنرپیشگان سریال پدر گواردیولا + عکس

مهدی سلطانی

مهدی سلطانی در یکم شهریور سال ۱۳۵۰ در شیراز به دنیا آمده است، او تحصیلکرده کارشناسی رشته بازیگری و نیز کارشناسی ارشد رشته کارگردانی و دکترای تئاتر است. فعالیتش را با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نمود و با بازی در سریال تلویزیونی «نوروز ۷۳» مقابل دوربین حاضر شد و با بازی در سریال «مسیر زاینده رود» در سال ۸۹ شناخته گردید. وی در سال ۷۹ ازدواج نمود.

معرفی بازیگران سریال پدر گواردیولا

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال ۱۳۴۷ در تهران به دنیا آمده است، او هنرپیشه تلویزیون و سینما می باشد که فارغ التحصیل ۴ ساله هنرستان موسیقی و تحصیلکرده رشته کارگردانی سینمااست. او با بازی در سریال «اخلاق» در سال ۵۶ مقابل دوربین حضور یافت و در سال ۱۳۶۴ در سریال «آینه» بازی کرد و شناخته گردید. در سال ۷۴ با کریم آتشی ازدواج نمود ولی این ازدواج ناموفق بود. خبرهایی شنیده می شود که وی دوباره ازدواج کرده است.

امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله در بیست و هفتم مرداد ماه سال ۵۸ در تهران به دنیا آمده است، وی فیلمنامه نویس و هنرپیشه ایرانی و از بازیگران سریال پدر گواردیولا می باشد. مدرک تحصیلی او فوق دیپلم رشته عمران است که آغاز فعالیت هنری وی با نویسندگی و روزنامه نگاری رقم خورده است. او با حضور در برنامه خندوانه بعنوان استندآپ کمدی مشهور شد و در سال ۹۵ با بازی در فیلم سینمایی خوب، بد، جلف» به دنیای بازیگری ملحق شد. در سال ۸۷ با دوست دختر خاله خود ازداج نمود که نتیجه این ازدواج یک فرزند دختر به اسم گندم می باشد.

مروری بر سریال پدر گواردیولا و نقش آفرینان آن

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه زاده نهم بهمن ماه سال ۱۳۳۱ در تهران به دنیا آمده است، او علاوه بر بازیگری در زمینه اجرا و کارگردانی نیز فعالیت می کند. تحصیلکرده کارشناسی رشته روانشناسی است که دوره های پانتومیم را پشت سر گذاشته است. فعالیت خود را با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نمود و در سال ۶۰ نخستین بار با بازی در فیلم سینمایی «مرگ یزردگرد» مقابل دوربین رفت و با بازی در سریال تلویزیونی «پایتخت» در نقش بابا پنجعلی در سال ۸۹ شناخته و مشهور گردید. وی با مروارید پور شفیقی ازدواج نموده که صاحب دو دختر هستند.

آشنایی با بازیگران سریال پدر گواردیولا

سیامک صفری

سیامک صفری در بیست و دوم فروردین ماه سال ۱۳۴۳ در تهران به دنیا آمده است، وی تحصیلکرده کارشناسی ارشد تئاتر است که کارش را با حضور در تئاتر آغاز نمود و در سال ۷۹ با بازی در سریال «خیس» به عرصه تلویزیون پیوست، حضورش در سریال «آنام» در سال ۹۶ بود که او را به شهرت رساند. وی مدتی است که ازدواج نموده و صاحب فرزند است.

علی اوجی

یکی دیگر از بازیگران سریال پدر گواردیولا علی اوجی است که علاوه بر هنرپیشگی به عنوان تهیه کننده و کارگردان فعالیت می کند، او در هفدهم اسفند ماه سال ۶۲ در تهران به دنیا آمده و تحصیلکرده کارشناسی رشته کارگردانی است. کارش را با تولید فیلم کوتاه آغاز نمود و بعدا به عنوان تهیه کننده موسیقی فعالیتش را ادامه داد و در سال ۸۹ با بازی در سریال «قهوه تلخ» مقابل دوربین حاضر شد و با ایفای نقش در سریال «در حاشیه» در سال ۹۴ توانست یدده شده و مشهور گردد. علی اوجی با نرگس محمدی بازیگر ازدواج کرده که همسرش نیز از بازیگران سریال پدر گواردیولا می باشد.

مروری بر سریال پدر گواردیولا و نقش آفرینان آن

مریم بوبانی

مریم بوبانی زاده در بیست و ششم سال ۱۳۳۲ در سنندج ولی در اهواز به دنیا آمده است، او فارغ التحصیل دوره های آزاد بازیگری بوده و کار هنری خود را با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نموده است. دوره های بازیگری را به صورت آزاد گذرانده که در سال ۷۴ نخستین بار با بازی در فیلم سینمایی «مهر مادری» مقابل دوربین حاضر شد و در سال ۷۷ با بازی در سریال «آژانس دوستی» مشهور گردید. چند سالی است که با آقای سیروس احمدی فر از ترانه سراهای قدیمی اهوازی ازدواج نموده و صاحب ۲ فرزند است.

معرفی بازیگران سریال پدر گواردیولا

محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی در یازدهم خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمده که از بازیگران سریال پدر گواردیولا است که علاوه بر این در عرصه صداپیشگی فعالیت دارد. او تحصیلکرده کارشناسی تئاتر بوده که به خاطر صداپیشگی دیرین دیرین شناخته شده است. بعدا به فعالیت در تئاتر مشغول شد و در سال ۷۴ بود که با جنگ آفتاب مقابل دوربین حضور یافته و با بازی در سریال «پایتخت ۴» شناخته گردید و در حال حاضر نیز بعنوان مجری کارش را انجام می دهد. در سال ۷۸ ازدواج نمود و صاحب فرزند است.

بازیگرهای سریال ایرانی پدر گواردیولا

سارا خوئینی ها

سارا خویئینی ها در سوم خرداد سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمده و از هنرپیشگان فعال در عرصه تلویزیون و سینما می باشد. او تحصیلکرده کارشناسی رشته گرافیک است که در سال ۷۰ با بازی در فیلم سینمایی «گل ها و گلوله ها» به سینما پیوست. او با بازی در سریال معصومیت از دست رفته در سال ۸۲ بود که شناخته شده و مشهور گردید. در سال ۶۹ سارا خوئینی ها با چنگیز وثوقی ازدواج نمود ولی این ازدواج که حاصل آن دو فرزند بود ناموفق بود.

بازیگران پدر گواردیولا سریالی پرحاشیه و پرستاره

آرش عدل پرور

آرش عدل پرور معروف به آرش ای پی یکی از بازیگران مطرح سریال پدر گواردیولا است که در اصل خواننده بوده و تحصیلات دانشگاهی موسیقی در رشته آهنگسازی دارد. او در بیست و یکم مرداد سال ۶۹ در تهران به دنیا آمده است. او که از فعالان عرصه موسیقی می باشد کارش را به جداگانه در سال ۸۳ با آهنگسازی، خوانندگی و ترانه سرایی آغاز نمود و با منتشر ساختن آهنگ های بیا بازم، هنوز همونم، خودتو برسون، دیوونه وار با برادرش مسیح دیده گردید. بعد با بازی در فیلم سینمایی حکم تجدید نظر در ۱۴۰۰ به دنیای بازیگری پیوست.

آشنایی با بازیگران سریال پدر گواردیولا

هنرپیشگان سریال پدر گواردیولا همراه عکس

امیریل ارجمند

امیریل ارجمند پسر داریوش ارجمند بازیگر قدیمی و پیشکسوت کشورمان علاوه بر بازیگری در عرصه خوانندگی نیز فعالیت می کند. وی هنرمند دهه پنجاه است که کارشناسی مکانیک و تئاتر دارد و از سال ۸۶ با بازی در سریال تلویزیونی «چهل سرباز» مقابل دوربین حاضر شد و به واسطه ی حضور در فیلم سینمایی «اخراجی های ۲» در سال ۸۷ مورد توجه قرار گرفت و دیده گردید.

هنرپیشگان سریال پدر گواردیولا همراه عکس

مهران غفوریان

مهران غفوریان که اغلب با بهروز خالی بند نقش او در سریال زیر آسمان شهر می شناسند، از دیگر بازیگران این سریال محسوب می شود. او که علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی نیز فعالیت دارد، در سوم ماه شهریور سال ۵۳ در تهران به دنیا آمده است. وی تحصیلکرده رشته نقاشی بوده که نخستین بار در سال ۷۳ با بازی در سریال آیتمی جنگ ۳۹ مقابل دوربین حضور یافت. همانطور که گفته شد شهرتش را با بازی در سریال زیر آسمان شهر به دست آورد و در سیزدهم دی ماه سال ۹۳ با ازدواج با خانمی به اسم آرزو به جرگه متاهلین پیوست.

بازیگران پدر گواردیولا سریالی پرحاشیه و پرستاره

در این مطلبی که به پایان رسید، شما را با بازیگران سریال پدر گواردیولا و بیوگرافی مختصر آنها آشنا کردیم، امیدواریم از مطالعه آن نهایت استفاده را برده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو