بیوگرافی سامان رسول پور ؛ ساک سامان یکی از اعضای پژاک کیست؟

منبع: فیگار

3

1402/5/20

14:45


سامان رسول پور یکی از مجریان ایران اینترنشنال به تازگی با حاشیه زیادی رو‌به‌رو بوده است در این نوشتار قصد داریم بیوگرافی سامان رسول پور را بررسی کنیم.

بیوگرافی سامان رسول پور ؛ ساک سامان یکی از اعضای پژاک کیست؟

سامان رسول پور یکی از مجریان ایران اینترنشنال به تازگی با حاشیه زیادی رو‌به‌رو بوده است در این نوشتار قصد داریم بیوگرافی سامان رسول پور را بررسی کنیم.

سامان رسول پور کیست ؟ او در تاریخ 1368 در مهاباد به دنیا آمد. او یکی از خبرنگاران و مجریان شبکه ایران اینترنشنال است. سامان رسول‌پور به تازگی جدا شدنش را از این شبکه تایید کرده است. جالب است بدانیدبرخی از اعضای اپوزیسیون مدعی این موضوع هستند که سامان رسول پور جز سابقه تجزیه‌طلبی و تروریسم، هیچ سابقه رسانه‌ای نداشت و ظاهراً حتی در ایران موفق به گرفتن دیپلم خود هم نشد. با جزئیات زندگی سامان رسول پور همراه فیگار بمانید.

پشت پرده ماجرای مجری اینترنشنال سامان رسول پور [+جزئیات]

بیوگرافی سامان رسول پور

سامان رسول پور بیوگرافی 

ساک سامان یکی از اعضای پژاک کیست ؟ سامان رسول پور یکی از اعضای گروه پژاک بود که لقب ساک سامان داشت او در مهاباد فعالیت‌های وسیعی علیه نظام انجام داده است. عنوان مطالبی که در نوشتار بیوگرافی سامان رسول پور مشاهده خواهید کرد به شرح زیر می‌باشد:

  • زندگینامه سامان رسول پور تا ماجرای بازداشت رسول پور
  • ماموریت رسول پور در اینترنشنال چه بود ؟
  • اخراج یا جدایی سامان رسول پور  از اینترنشنال ؟
  • رابطه سامان رسول پور با سیما ثابت چیست ؟

بیوگرافی سامان رسول پور

زندگینامه سامان رسول پور تا ماجرای بازداشت رسول پور

همچنین فعالیت‌های گسترده او تاجایی پیش رفت که در مرداد ماه 1388 توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد اما بعد از 20 روز توانست با وثیقه 10 میلیون تومانی از زندان رهایی پیدا کند. او به صورت قاچاقی از مرز ایران خارج شد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست.

ماموریت رسول پور در اینترنشنال چه بود ؟

ماموریت رسول پور در ایران اینترنشنال سفر به مناطقی از جمله اربیل عراق و نیز نقاطی بود که با ایران هم‌مرز بود تا از گروه‌های مسلح در این مناطق گزارش تهیه کند. او در گزارشات سفارشی که منتشر می‌کرد اعضای گروهک‌های کومله و حزب دموکرات کردستان را به عنوان فعال سیاسی و مدنی معرفی می‌کرد.

اخراج یا جدایی سامان رسول پور  از اینترنشنال ؟

این فرد که در شبکه ضدانقلاب جمهوری اسلامی اینترنشنال مشغول تهیه گزارش‌های تجزیه‌طلبانه برای گروهک‌های تروریستی بود. به دلیل درگیری با سیما ثابت یکی دیگر از مجریان معروف اینترنشنال از این شبکه اخراج شد البته مدیران این شبکه مدعی بودند که سامان رسول پور به دلیل رابطه‌های غیراخلاقی با بعضی از کارمندان این شبکه حذف شده است. اما شفافیتی در این موضوع مشخص نیست.

رابطه سامان رسول پور با سیما ثابت چیست ؟

جدا شدن سیما ثابت و سامان رسول پور از اینترنشنال ؛ دو مجری اینترنشنال از شبکه جدا شدند

خبرهای ضد و نقیضی درباره ارتباط سامان رسول پور با سیما ثابت گفته می‌شود. ظاهرا او با سیما ثابت مجری برنامه چشم انداز روابطه عاطفی و عاشقانه دارند و در یک خانه زندگی می‌کنند. سامان رسول پور تقریبا نزدیک به 10 سال از سیما ثابت با اسم اصلی  سیما شهرکی جوان‌تر است، و در اصطلاح دوست پسر او محسوب می‌شود.

سامان رسول پور کیست

متاسفانه از وضعیت ازدواج یا همسر سامان رسول پور اطلاعات دقیقی دردسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی سامان رسول پور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو