ماهیگیری ضد انقلاب از آب خون آلود بعد از حادثه تروریستی شاهچراغ+ ویدئو

منبع: ساعد نیوز

4

1402/5/23

08:02


ساعد نیوز: عصر روز یکشنبه حمله تروریستی توسط داعش انجام شد و مردم داغدار این حادثه شدند، اما رسانه‌های ضدانقلاب در حال ماهی‌گیری از آب خون آلود هستند.

ماهیگیری ضد انقلاب از آب خون آلود بعد از حادثه تروریستی شاهچراغ+ ویدئو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، عصر روز یکشنبه یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته است که با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود. در این حادثه تروریستی یک خادم حرم مطهر شهید می‌شود و 7 مجروح این حادثه نیز به بیمارستان‌های نمازی و مسلمین شیراز منتقل شدند که دو تن از آنان در اتاق عمل هستند و حال سایر مصدومان اکنون مساعد است.

در این حادثه تروریستی یک داعشی دستگیر شده و نفر دوم داعشی تروریست، همچنان متواری است. تاکنون جزئیاتی درباره تروریست‌ها منتشر نشده است اما اپوزیسیون و رسانه‌های معاند طبق معمول انگشت اتهامات را به سمت نیروهای امنیتی و حاکمیتی گرفته‌اند!

رسانه تروریستی اینترنشنال در اقدامی عجیب طی مصاحبه‌هایی تلاش می‌کند این حمله تروریستی را به نهادهای حاکمیتی ارتباط دهد. کارشناس این شبکه ادعا می‌کند انگیزه حاکمیت برای حمله تروریستی این است که می‌خواهد گسترش اراضی حرم شاهچراغ را به حاشیه ببرد!

در جایی دیگر اینترنشنال با کارشناسی دیگر مصاحبه می‌کند و این کارشناس ادعاهای عجیب و غریب را ذکر می‌کند. کارشناس شبکه تروریستی اینترنشنال: «پارسال کار خودشون بوده چون تروریست کت پوشیده بود ولی در حمله تروریستی امسال هرچه نگاه کردم چیزی نیافتم!»

اکانت‌های براندازان هم این حادثه را به سالگرد مهسا امینی گره زده‌اند و ادعا می‌کنند که انگیزه حاکمیت از این کار به حاشیه کشاندن سالگرد مهسا امینی است!

ماهیگیری ضد انقلاب از آب خون آلود بعد از حادثه تروریستی شاهچراغ+ ویدئو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو