بستن موی کوتاه با روش های مختلف و جذاب

بستن موی کوتاه با روش های مختلف و جذاب


منبع: آرگا

3

1402/5/24

23:11


موی کوتاه در میان خانم ها و دخترخانم ها بر خلاف گذشته از محبوبیت بالای برخوردار می باشد، تنوع موی کوتاه هم مانند موی بلند آن قدر زیاد است که هر فردی را وسوسه می کند تا برای تنوع بخشیدن به ظاهر خود موهایش را با مدلی جذاب کوتاه نماید، اما با کوتاه کردن مو نیاز های دیگر همچون شنیون موی کوتاه و بستن موی کوتاه نیز احساس می شود.

صبح از خواب بیدار بشوید و زمان لازم جهت بستن و آراستن موهای خود نداشته باشید، البته که نمی شود بدون موی آراسته هم به محل کار، دانشگاه و یا خرید رفت. نکته ای که در این میان باید متذکر شد؛ این که بسته به مکان و مناسبتی که قصد حضور داریم؛ بستن مو متفاوت انجام می شود. مو چه بلند و چه کوتاه نقش مهمی در زیبایی و جذابیت بیشتر فرد ایفا می کند. مدل های بسیار متنوعی از بستن مو وجود دارد که به روش ها و با استفاده از وسایل مختلف همچون کش، گل سر، کلیپس، تل، گیره انجام می شود. بستن موی کوتاه شاید در مقایسه با موی بلند سخت تر و با تنوع کمتر به نظر برسد. اما این گونه نیست، در ادامه برای اثبات این موضوع همراه ما باشید.

بستن موهای کوتاه به چند روش

ایده هایی زیبا و شیک برای بستن موی کوتاه

از مدل های قدیمی و پرکاربردی که هنوز هم محبوب است و با وجود ساده بودن زیبایی خاصی را به چهره می بخشد و از سوی بسیاری خانم ها حتی چهره های مشهور و هنرمندان نیز انتخاب می شود. مدل موی دم اسبی را می توانید برای بستن موی کوتاه خود به کار ببرید و در طول روز زیبایی را به همراه زیبایی داشته باشید. مدل موی دم اسبی راحت ترین مدل بستن مو در منزل می باشد که معمولا خانم ها موهای خود را به این روش می آرایند. این مدل مو بیشتر مناسب موهای بلند است اما برای موهای کوتاه به خصوص برای آقایان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه موهای کوتاه خود را زیبا و لافاصله ببندیم؟

ایده هایی ساده و جذاب از بستن موی کوتاه

چگونه موهای کوتاه خود را زیبا و لافاصله ببندیم؟

بستن موی گوجه ای

موی گوجه ای یکی دیگر از مدل موهایی است که هم می توان برای موهای بلند و هم برای موهای کوتاه انتخاب و استفاده نمود. این روش بسیار ساده و زیبا می باشد که به راحتی در منزل قابل کاربرد بوده و از محبوبیت بالایی برخوردرا است. برای انجام آن باید ابتدا جلوی موی خود را به هر حالتی می خواهید حالت دهید و اضافه مو را به موی پشت اضافه کنید. پشت موها را هم لازم است به شکل دم اسبی بسته و بعد موها را به دور انگشت های خود بپیچید و بعد از شکل دادن مو به طور گوجه ای آنها را با استفاده از گیره ای سفت نمایید. این مدل مو را شاید بتوان بهترین گزینه برای شاغلین و دانشجویان و به طور کلی افرادی که زمان زیادی در اول صبح ندارند، دانست.

بستن مو برای خانم های مو کوتاه

موی پیچ دار پهلوی سر و پشت سر

تاب دادن و پیچاندن موها را می توان روشی عالی برای شنیون موها دانست، برای این منظور ابتدا موهای خود را شانه نموده و بعد بخشی از جلوی مو و پهلوی سر را به یکدیگر بپیچانید و آنها را به یکدیگر تاب بدهید. با کمک ۲ گیره سر می توانید آن را ثابت نمایید. این مدل گزینه خوبی برای موهای بلند و هم موهای کوتاه محسوب می شود.

ایده هایی جذاب از بستن موی کوتاه

مدل موی بستن موی کوتاه

بستن موی کوتاه

برخی از خانم ها مدل موی بلند و برخی دیگر مدل موی کوتاه را می پسندند، بسته به سلیقه خود و نیز اینکه کدام مدل بیشتر به شما می آید می توانید یک مدل را انتخاب نمایید. مدل موی کوتاه نیز همچون مدل موی بلند نیاز به آراستن و شنییون دارد. برای بستن موی کوتاه اول موهای خویش را شانه نمایید، بعد از بین سر موها را به دو نصف تقسیم کنید(فرق باز)، بعد از جلوی مو طرف چپ ۳ دسته کوچک برداشته و بافتی ساده و از رو انجام دهید. مقداری مو به دسته موی طرف راست بیفزایید و مجددا بافت بزنید. ۳ – ۴ بافت نیاز است و در نهایت با کمک چهل گیس آن را ببندید. طرف راست مو را مثل طرف چپ ببندید و هر دو سمت را با پاپیون بسته و تزیین کنید. در صورت تمایل و برای زیبایی بیشتر ته موهایتان را بابلیس بکشید.

بستن مو برای خانم های مو کوتاه

مدل موی بستن موی کوتاه

بستن موی کوتاه به همراه تصویر

بستن مو برای خانم های مو کوتاه

بستن موهای کوتاه به چند روش

مدل موی بستن موی کوتاه

بستن موی کوتاه به همراه تصویر

بستن مو برای خانم های مو کوتاه

بستن مو برای خانم های مو کوتاه

چگونه موهای کوتاه خود را زیبا و لافاصله ببندیم؟

بستن موی کوتاه به همراه تصویر

مدل موی بستن موی کوتاه

در این مطلب مدل هایی مناسب و کاربردی برای بستن موی کوتاه که در عین حال زیبا و جذاب هم بودند را به همراه توضیحاتی ضمیمه شده مرور کردیمف امیدواریم مطالعه این مطالب و مشاهده این تصاویر مفید واقع شده باشد. همچنین برای آشنایی با شینیون موی کوتاه و شینیون عروس با موی کوتاه به لینک ها مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو