فراخوان عمومی برای ثبت نام در ارتش و سپاه ویژه شرایط حاد امنیتی | خطر حمله داعش جدی شد! + جزئیات خبر

2

1402/5/25

12:55


فراخوان عمومی برای ثبت نام در ارتش و سپاه ویژه شرایط حاد امنیتی | خطر حمله داعش جدی شد! + جزئیات خبر

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، دوره آموزش رزم مقدماتی معافیت مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر لغو و متقاضیان واجد شرایط برای بهره‌مندی از این معافیت می‌بایست با مراجعه به معاونت وظیفه عمومی و یا یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) محل سکونت نسبت به تکمیل فرم تعهد آموزشی اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند. 

احتمالا مجری عملیات تروریستی امشب در حرم شاهچراغ داعش باشد. چند ماه پیش نیز عملیات تروریستی دیگری در حرم شاه‌چراغ باعث شهادت 13 نفر از هم‌وطنانمان شده بود.

در عملیات تروریستی امروز در شاهچراغ شیراز تعداد تروریست‌ها دو نفر بوده‌اند که تلاش کرده‌اند از باب المهدی وارد حرم شوند.

این تروریست‌ها در ادامه به سمت افراد حاضر در ورودی تیراندازی می‌کنند.یکی از تروریست‌ها تاکنون دستگیر  شده و فرد دیگر فعلاً متواری است.

در حال حاضر درب‌های حرم بسته شده و اطراف حرم تحت کنترل نیروهای امنیتی برای یافتن تروریست متواری است.

احتمال افزایش تعداد شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ 

خبرنگار تسنیم در تماس با برخی منابع گزارش داد که تا این لحظه ۲ نفر در حمله تروریستی امروز به شاهچراغ به شهادت رسیده‌اند. 

با این حال چند تن دیگر از هموطنان نیز در این حادثه مجروح شده‌اند.

احتمال افزایش تعداد شهدا  وجود دارد ولی تا این لحظه تعداد شهدای بالاتر تایید نشده است.

نیروهای امنیتی درحال یافتن تروریست متواری

در حال حاضر درب‌های حرم بسته شده و کل اطراف حرم تحت کنترل نیروهای امنیتی برای یافتن تروریست متواری است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو