فال ماهانه شهریور ۱۴۰۲ ❤️ طالع بینی اتفاقات این ماه حافظ اصلی

فال ماهانه شهریور ۱۴۰۲ ❤️ طالع بینی اتفاقات این ماه حافظ اصلی


منبع: ماگرتا

5

1402/5/25

20:24


فال ماهانه شهریور ۱۴۰۲ : طالع بینی روشی برای شناخت آینده است اما نباید به هیچ وجه به آن باور داشت بنابراین اگر در ادامه در فال خود چیزهایی را خواندید که برایتان خوشایند نبود به هیچ وجه ناراحت نشوید و فقط به چشم سرگرمی به آن ها نگاه کنید. بدین منظور در ادامه با بخش فال ماگرتا همراه من باشید.

مطلب پیشنهادی: فال هفتگی تمام روزهای هفته

فال ماهانه شهریور ۱۴۰۲ متولدین فروردین

فروردین ماهی عزیز در مورد مسئله خانوادگی، برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبورید بحث های طولانی داشته باشید. با حفظ احترام روی خواسته خود پافشاری کنید. خبری بسیار نگران کننده به شما داده می شود، به خودتان مسلط باشید. اوضاع آنقدر که فکر می کنید، بد نیست و این شر آرام تر به زودی از سرتان می گذرد.

در روزهای پایانی ماه فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد. برای انجام کاری پیشنهادی به شما داده می شود، توقع این کار را ندارید پس قبل از اینکه جواب بدید خوب فکر کنید. با امید موفقیت و پیروزی، در مسیر هدفی که به آن عشق می ورزید قدم بردارید. همیشه با جدیت کارهای خود را دنبال کنید و مطمئن باشید که خواستن توانستن است.

❤️ فال عشق شهریور ماه شما : شما باید به کسی که دوستش دارید برسید، اما کسی مانع می شود. باید کمی صبر کنید تا افراد حسود از شما دور شوند. سپس به آرزوی دیرینه خود خواهید رسید.

فال حافظ فروردین ماهی

سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد و سختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. کسی که به شما جفا کرده خودش الان گرفتار است. ابرهای رحمت به سوی شما می آیند و جور و ظلم به سوی او روانه است. در زندگی، عشق و محبت را فراموش نکن.

سطح انرژی کلی شما80 درصد
ستاره شما100 درجه شمالی
بهترین روز10 و 15 و 28
بدترین روز28 و 20

فال ماهانه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی عزیز قدم اول برای رسیدن به اهدافتان باور به خودتان می باشد. این روزها زیاد دلشوره داری و نگران چیزی یا عزیزی هستید، آرامش داشته باشید کلید غلبه بر مشکلات در آرامش می باشد. در مورد مسئله عاطفی مجبور می شوید که تصمیم سختی بگیرید. پای تصمیمی‌تان بمانید زیرا تاوان اشتباه شخص دیگه ای رو شما نباید پرداخت کنید.

نگرانی شما در مورد حوادث احتمالی که فکر می کنید قرار است اتفاق بی افتد بی مورد و ساخته ذهن خودتان می باشد. با ایراد گرفتن مداوم و بی دلیل ساعات شیرین روز خود را فدای روزهای آینده نکنید. این روزها آنقدر سرتان به جزئیات گرم می باشد که دری که رو به رویتان باز شده است را نمی بینید، هوشیار باش و زمان را از دست نده.

❤️ فال عشق شهریور ماه شما : مشکلاتی در زندگی عاطفی شما وجود دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. اگر با عقل و منطق با این مشکلات برخورد کنید و از احساسات دور شوید، می توانید یک رابطه پر از آرامش داشته باشید.

فال حافظ اردیبهشت ماهی

در کارتان مشورت نمایید و امیدتان را از دست ندهید. دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. شکست ناپذیر باشید تا بتوانید ویرانه‌ی دلتان را آباد نمایید و به آرزویتان برسید.

سطح انرژی کلی شما65 درصد
ستاره شما85 درجه شمالی
بهترین روز10 و 20 و 25
بدترین روز18 و 30

فال ماهانه متولدین خرداد

خرداد ماهی جان شخصی بر خلاف توقع شما دست به کاری زده که متعجبتان کرده است. قبل از سرانجام رسیدن کاری خون به دلتان می شود اما نگران نباشید این کار انجام می شود. در این ماه موفقیت شخصی از نزدیکانتان خیلی خوشحالتان می کند. همین روزهاست که سهمتان را از چیزی دریافت می کنید. در خرج کردن این سهم احتیاط کنید.

صمیمی ترین دوست و یار شما کسی است که رفیق غم و شادی شما باشد، به کسی که فقط در شادی همراه شما است و در هنگام غم تنهایتان می گذارد، اعتماد نکنید. در انتخاب دوست دقت کنید. دوران دوری و رنج به زودی برای شما به پایان می رسد و همین ماه به کسی که از همه برای شما عزیز تر می باشد، خواهید رسید.

❤️ فال عشق شهریور ماه شما : زندگی فرصت های خوبی به شما می دهد که این بار نمی توانید از دست بدهید. فردی که فرصت ها و شرایط عاطفی زندگی خود را از دست می دهد فقط در زندگی پشیمان می شود.

فال حافظ خرداد ماهی

پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. هنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره ی دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید. خیلی زود گول ظاهر مردم را می خورید و خودتان را کوچک می شمارید.

سطح انرژی کلی شما75 درصد
ستاره شما100 درجه شمالی
بهترین روز4 و 17 و 28
بدترین روز13 و 25

طالع بینی ماهانه شهریور 1402 متولدین تیر

تیرماهی جان از حرف تلخی که با نیت خوب به دوستی گفته اید، پشیمان نخواهید شد. فقط حواستان باشد راز بینتان را برای کسی بازگو نکنید. به تازگی نسبت به موضوعی زیاد گلایه می کنید، به جای غر زدن باید بکوشید تا این اتفاق نادرست را به نحوی درست کنید وگرنه فقط خودتان رو خسته تر می کنید.

با دلتنگی بسازید، نمک به زخم تون نپاشید که فعلاً اوضاع همین طور می باشد. در مورد مسئله کاری شخصی که به دنبالش هستید برخلاف توقعتان تمامی شرایط شما را می پذیرد و با شما دست همکاری می دهد. این روزها به بیشتر به وضعیت فیزیکی‌تان اهمیت بدهید و قبل از اینکه دیر بشه، زمانی را برای استراحت اختصاص دهید.

❤️ فال عشق شهریور ماه شما : پیشنهادهای عاطفی جدیدی به شما داده می شود که هر کدام را باید جداگانه بررسی کنید. اگر به آینده فکر کنید، می توانید تصمیمات بهتر و مطمئن تری بگیرید. به آدمی دل ببندید که از هر نظر مناسب شما می باشد و زیاد احساسی تصمیم نگیرید.

فال حافظ تیر ماهی

روزگار با تو یار شده و همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. مطمئن باش اگر مانعی سر راهت باشد فقط خداست که دست تو را می گیرد. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. از فرصتی که داری استفاده کن وگرنه کسی دیگر از این فرصت سود می برد. به زیردستان خود هم توجه کن.

سطح انرژی کلی شما75 درصد
ستاره شما28 درجه شمالی
بهترین روز23 و 11 و 30
بدترین روز7 و 15 و 25

فال و پیش بینی این ماه مرداد ماهی ها

مرداد ماهی جان از نیرو جوانی خود استفاده کنید. در مورد کاری که از پس انجامش بر نمی آیید، لاف نزنید و برای خودتان دردسر درست نکنید. شما زنده هستید پس زندگی را زندگی کنید. در مورد مسئله ای عاطفی با قهر راه به جایی نمی برید، در عوض با نیتی خیر از در آشتی وارد شوید و با شخص مقابلتان صحبت کنید.

به حرف های شخصی که برای شما مهم می باشد، خوب گوش کنید. موضوع را از زاویه دید آن هم ببینید تا حالش رو درک کنید. در مورد یه مسئله کاری برای حرف خود احترام قائل شوید و روی حرفتان پا فشاری کنید. به شخصی در اطرافتان اجازه ندهید پاشو از گلیمش درازتر کنم و برای شما تعیین تکلیف کند.

❤️ فال عشق شهریور ماه شما : شما باید افراد زیادی را از زندگی عاطفی خود حذف کنید. این جمله را همیشه به یاد داشته باش که اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار دیوانه شده بود. باید مشکلات حل نشده و دردهای مزمن را فراموش کنید و به فکر آینده باشید.

فال حافظ مرداد ماهی

الان موقع حرف زدن نیست، کمی صبر کن. فکری به حال خودت بکن تا از این غم رهایی پیدا کنی. تا جوانی می توانی کاری انجام دهی. دل تنگ هستی و روح و روان خسته ای داری که همگی درمان می شود درهای وصال باز می شوند و شادی به رویت لبخند می زند خیالات را کنار بگذار.

سطح انرژی کلی شما90 درصد
ستاره شما70 درجه شمالی
بهترین روز44 و 17 و 19
بدترین روز10 و 16 و 25

طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

شهریوری جان سفری راه دور در پیش دارید. قدر لحظات زندگی خود را بدانید. علاقه ای به جمع کردن اشیای گوناگون دارید. این روزها حوصله ایجاد هیچ تغییری را در زندگی‌ات نداری. دست به کاری زدی که نتیجه آن شگفت زده‌ات می کند. هر کس در زندگیش دوران سختی را خواهد گذراند، شما هم از این قضیه مستثنی نیستید.

در مورد یک مسئله قدیمی خودتان را خیلی اذیت می کنید. اینقدر خودخوری نکنید، در موقعیت پیش آمده هر کس دیگه ای هم اگر جای شما بود همان کار را می کرد که شما کردید. شک نکنید با امید و ایمانی که در دل دارید موفق می شوید و کوه مشکلات را پشت سر می گذارید. برای وقتتان ارزش بیشتری قائل بشوید، زمان گرانترین دارایی شماست.

❤️ فال عشق شهریور ماه شما : شما از تعهد اجتناب می کنید زیرا فکر می کنید که شما را درگیر می کند یا به این دلیل که می ترسید درگیر شوید. اما باید بپذیرید که این بخشی از زندگی است که می تواند شیرین باشد.

فال حافظ شهریور ماهی

با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. حادثه ای در پیش است که شما را از بی سامانی نجات می دهد. راه راست را پیشه ی خود کن. خداوند باز هم به تو لطف کرده است.

فال ویژه شما : فال احساس طرف مقابل یونانی

سطح انرژی کلی شما68 درصد
ستاره شما93 درجه شمالی
بهترین روز11 و 19 و 27
بدترین روز13 و 30

طالع بینی ماهانه شهریور ۱۴۰۲ متولدین مهر

مهر ماهی جان به سر و وضع خودت بیشتر برسید، مردم اول ظاهر شما رو می بینند و بعد به شما فرصت صحبت کردن می دهند. برای انجام یک کار حقوقی دست دست می کنی، تاخیر انداختن فقط باعث بدتر شدن اوضاع می شود و دیگر کاری از دستت بر نمی آید. در مورد مسئله ای که نگران و پریشان احوالی بیش از این مضطرب نباش، از آن چیزی که می ترسید، اتفاق نمی افتد.

خودتان رو دست کم نگیرید هرکسی نون ایمان خودشو و نیت پاک خودشو می خورد. مهم این است که شما تکلیف‌تان با خودتان روشن باشد. اوضاع مالی شما به زودی تغییر پیدا می کند. سعی کنید وسوسه نشوید و پولی را که با خون دل به دست می آورید، به راحتی از دست ندهید. در مورد نیتی که در سر دارید اول زمینه رسیدن به هدف و مقصود خود را فراهم کنید، بعد دست به کار شوید.

❤️ فال عشق شهریور ماه شما : چراغ رابطه شما در حال خاموش شدن می باشد و اگر به فریاد او نرسید، به زودی به یک خاطره تلخ تبدیل می شود. برای حفظ روابط، باید برای آن ارزش قائل شوید و برای آن وقت بگذارید.

فال حافظ مهر ماهی

بسیار پریشان حال و دلتنگ هستید. تاب و تحمل ندارید فکر می کنید دیگر قدرت جنگیدن با مشکلات را ندارید و به دنبال کسی می گردید تا در این راهی که قدم گذاشته اید. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

سطح انرژی کلی شما75 درصد
ستاره شما100 درجه جنوبی
بهترین روز10 و 13 و 18
بدترین روز5 و 18

فال ماهانه متولدین آبان

آبان ماهی جان شما در کارهای هنری در هر زمینه‌ای موفق می شوید. اندیشه پاک و بی آلایشی دارید و همیشه به فکر دیگران هستید. متاسفانه این روزها نسبت به شخصی قدری شکاکی، بهتر است هر چه زودتر تکلیف‌تان را با او روشن کنید. اگر می خواهی وسیله نقلیه خود را عوض کنید الان زمان مناسبی است.

آزموده را آزمودن خطاست، از کسی که دروغگو می باشد و نمی تونید به آن اعتماد کنید سریعا دوری کنید. با وضعیت کنونی بهتر است که آرزوی ها و توقعات خود را پایین بیاورید. آرزوهای بزرگ مالی، شما را دچار دردسر می کند. سعی کنید قدم به قدم به همه چیز برسید زیرا اینگونه حسرت و اضطراب کمتری را تجربه می کنید.

❤️ فال عشق شهریور ماه شما : این همه هیاهو برای چیست؟ باید صبور باشید و بگذارید زمان شکاف ها و مشکلات بین شما را حل کند. در رابطه شما درگیری های زیادی وجود داشته اما آخرش برای هر دوی شما خوش خواهد بود.

فال حافظ آبان ماهی

تقاضای خویش را بلند بگو تا شاید کسی حرف هایت را بشنود و یا اینکه شکار به دام تو بی افتد یعنی اینکه به مقصد برسی. از خواب غفلت بیدار شو و این چند صباح عمر را غنیمت دان که روزگار به کامت می باشد. خودت هم همتی بکن، همه چیز برای رسیدن به هدف و حاجت مهیاست.

سطح انرژی کلی شما50 درصد
ستاره شما75 درجه شمالی
بهترین روز3 و 5 و 9
بدترین روز13 و 20 و 29

فال ماهانه متولدین آذر

آذر ماهی جان به خودتان بیایید، خود کرده را تدبیر نیست. مقصر وضعیت مالی که الان درگیر آن می باشد، خود شما هستید. با کسی که خیلی دوستش دارید، عهد و پیمان خود را محکم تر کنید. آن وقت است که می بینید چطوری به راحتی بلایا از اطرافتان پراکنده می شود. این روزها آنقدر با خودتان درگیر هستید که از آمدن و رفتن عزیزی، با خبر نمی شوید.

در این ماه زیاد درگیر حل مسائل خودتان یا اطرافیانتان می شوید. اما فراموش نکنید که شما به تنهایی نمی توانید همه مسائل را حل کنید و باید از کسی کمک بگیرید. نگران وقوع اتفاقی هستید، این نگرانی بی دلیل می باشد. سوالی که میدانی جوابش منفی می باشد، نپرس. مگر اینکه توانایی جواب نه شنیدن را داشته باشید.

❤️ فال عشق شهریور ماه شما : انسان شکاکی هستید و نمی توانید به طور کامل به کسی اعتماد کنید. اما این را بدانید که شک و تردید آفت رابطه است و به کسی که دوستش دارید خیلی آسیب می رساند.

فال حافظ آذر ماهی

کم محلی و بی اعتنایی دیگر کافی است چون خودتان هم ناراحت می شوید. حالا وقت دعا و طلب دولت کردن است. وقت تلاش برای رسیدن به مقصد است. برای بستن دهان مردم هیچ کاری نمی توان کرد. اگر مصمم هستید به آرزوها و اهدافی که برای خود تعیین کرده اید دست پیدا کنید از شماتت ها و حرف های منفی اطرافیان دلگیر و آزرده خاطر نشوید.

سطح انرژی کلی شما48 درصد
ستاره شما172 درجه جنوبی
بهترین روز13 و 19 و 23
بدترین روز25 و 29

فال ماهیانه متولدین دی

دی ماهی جان در برخورد با شخصی که پیش از این برای شما خیلی عزیز بوده است، بهتر است از کلمات تند و خشن استفاده نکنید. فراموش نکنید که کینه دلتان رو سنگین تر می کند که سبکتر نمی کند. این روزها حواستان را معطوف به کاری بکنید که در پیش دارید، با کم ترین حواس پرتی امکان دارد کل پروژه دچار مشکل شود.

در انجام کار مهمی که به شما سپرده شده، بهتر است با درایت و مشورت گرفتن از دیگران پیش بروید تا دچار دردسر و مشکل نشوید. روزگار برای همه پستی بلندی دارد، با منفی فکر کردن و نگرانی دائمی داشتن مشکلتان حل نمی شود. گاهی اوقات بهتر است خودتان را ضعیف و ناتوان نشان ندهید تا دشمن شاد نشوید.

❤️ فال عشق شهریور ماه شما : مشکلات زیادی در رابطه شما و شریک عشقی‌تان وجود دارد و با مخالفت اطرافیان مواجه خواهید شد. بهتر است به فکر چاره باشی یا اینکه رابطه خود را با این شخص قطع کنی.

فال حافظ دی ماهی

هر عمل خیری که انجام می دهید نتیجه ی خوبی نمی بینید. دستتان نمک ندارد گاهی آنقدر بی طاقت می شوید که می خواهید غیر از شر کار دیگری انجام ندهید شما عمل خیر و صواب خودتان را انجام دهید. خداست که پاداش شما را می دهد. پشیمانی سودی ندارد. راهی را ک رفته ای تا آخر باید بروی هر چند که راهی سخت می باشد به تجربه اش می ارزد.

سطح انرژی کلی شما90 درصد
ستاره شما 68 درجه جنوبی
بهترین روز5 و 15 و 25
بدترین روز10 و 18 و 28

فال ماهانه بهمن ماهی ها

بهمن ماهی جان دوستی تازه به سراغتان می آید. شما ورزش را دوست دارید و قدم زدن در طبیعت باعث شادی روحتان می شود. با تلاش و کوشش و پیگیری های زیاد، به هدف کاری که در سر دارید می رسید. به زودی مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. توجه خود را به مسائل اصلی بدین و درگیر جزئیات و حاشیه نشوید وگرنه شما را از مسیر درست دور می کند.

این روزها آنقدر بی تاب هستید که دیگران نگران و ناراحت وضعیت شما هستند. اما الان درست زمانی است که باید گذشته را مرور کنید و به خودتان یادآوری کنید که شما طوفان های سخت از این هم پشت سر گذاشته‌اید. به خودتان مسلط باشید، اتفاقاتی در شرف انجام می باشد که از آن بی خبر هستید. بیشتر از تجربیات خودتان استفاده کنید.

❤️ فال عشق شهریور ماه شما : عشق و دوستی دوباره انگیزه جدیدی به شما می دهد. پس از یک دوره سردی و رکود، این رونق و گرمی جدید بسیار مورد استقبال شما قرار خواهد گرفت. چراغ عشق باید همیشه روشن باشد تا به سعادت برسیم.

فال حافظ بهمن ماهی

شما فراموش نشده اید. شما کسی هستید که در عین خوشی و رسیدن به مراد دیگران را هم در شادی و خوشی خود سهیم کرده اید، اما دیگران در حق تان کم لطفی کرده اند. هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند، فریب آنها را نخور. به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود.

سطح انرژی کلی شما70 درصد
ستاره شما65 درجه جنوبی
بهترین روز2 و 9 و 30
بدترین روز8 و 19 و 26

فال ماهانه متولدین اسفند

اسفند ماهی جان زیاده طلبی را کنار بگذار و قناعت پیشه کن. الان وقت بریز و بپاش نیست. روزهای خوش جوانی را با غم و نگرانی نگذرانید. این روزها دیگه بر نمی گردد. خوش یمنی و خوشبختی به سراغتان می آید و کاری را به خوبی شروع می کنید. این ماه وقت خوبی برای خرید است، برای فروش هنوز وقت هست پس دست نگه دارید.

پول درآوردن خوب می باشد اما به شرط اینکه برای به دست آوردنش راه درستی را انتخاب کرده باشید. ملاقات با دوستی باعث شادی شما می شود و هدیه‌ای بینتان رد و بدل می شود. برای انجام کاری مجبور می شوید که به مسافرتی بروید. بهتر گله نکنید و به جای آن به منافعی که به دست می آورید، فکر کنید. سود این کار بیشتر از ضررش می باشد.

❤️ فال عشق شهریور ماه شما : عشق یک طرفه مضر خواهد بود. این عشق می تواند برای مدت طولانی بدون تغییر ادامه یابد. سعی کنید از رابطه های یک طرفه فاصله بگیرید زیرا مهربانی و عشق باید در هر دو طرف تفاوت ایجاد کند.

فال حافظ اسفند ماهی

اگر دقیق باشی به هدف خودت برسی. فکر می کنی چون پول و ثروت نداری تمام درها به رویت بسته شده است. در انتخابی که کرده اید شک نکنید، او رازدار و با ایمان و با اصل و نسب است. دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند.

سطح انرژی کلی شما70 درصد
ستاره شما80 درجه شمالی
بهترین روز2 و 15 و 23
بدترین روز14 و 30 و 10

همچنین بخوانید: فال سالانه امسال

❓ فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سروکار داشته‌ایم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ نظرات خود را در مورد فال ماهانه شهریور ۱۴۰۲ با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر دوست داشتید این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو