بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول


منبع: فیگار

2

1402/5/26

10:00


فاز چهارم مارول یکی از مورد بحث‌ترین بخش‌های این فرانچایز می‌باشد. در این مقاله بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

فاز چهارم مارول یکی از مورد بحث‌ترین بخش‌های این فرانچایز می‌باشد. در این مقاله بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول را به شما معرفی می‌کنیم.

از فراموش شدن مرد عنکبوتی توسط همه روی زمین در پایان فیلم راهی به خانه نیست گرفته تا دکتر استرنج که در پایان چندجهانی دیوانگی چشم سوم به دست می‌آورد تا ثور که دختری را در فیلم عشق و رعد به فرزندخواندگی می‌پذیرد، فاز چهارم دنیای سینمایی مارول فیلم‌های خود را با صحنه های پایانی فراموش نشدنی به پایان رساند.

فاز چهارم از فیلم بیوه سیاه که فیلمی را راه اندازی می‌کند که از قبل وجود داشته تا ابدی‌ها که بشریت را به کسل کننده‌ترین شکل ممکن تهدید می‌کند، هر پایان فاز چهارم عالی نبوده است. پایان دنباله پلنگ سیاه تنها پایان فیلم نیست. این نشان دهنده پایان کل فاز بود. آخرین تلاش مارول رایان کوگلر به‌عنوان جانشینی شایسته برای فیلم اصلی پلنگ سیاه و یکی از بهترین فیلم‌های MCU در سال‌های اخیر، با پایانی صمیمانه که در میان بهترین‌های این فرنچایز قرار می‌گیرد. در این مقاله از فیگار بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

برترین پایان بندی ها در فاز چهارم دنیای مارول

شما می‌توانید فهرست بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول فراز و نشیب‌های زیادی داشت و برخی معتقدند که جزو بدترین فازهای دنیای سینمایی مارول است. این فاز علاوه بر فیلم‌های بزرگی مانند مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست و شانگ چی و افسانه ده حلقه، آثار ضعیفی مانند ابدی‌ها و دکتر استرنج 2 را به همراه داشت. در این مقاله قصد داریم تا به بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

رتبه بندی بهترین سریال های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

دیالوگ های بسیار غم انگیز از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

کمدی ترین دیالوگ فاز اول دنیای سینمایی مارول

7 – بیوه سیاه

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

برترین پایان بندی ها در فاز چهارم دنیای مارول

فیلم مورد انتظار بیوه سیاه به دلیل قرار گرفتن نامناسب خود در جدول زمانی MCU آسیب دیده است. مارول بیش از یک دهه صبر کرد تا فیلم خودش را به ناتاشا رومانوف بدهد. وقتی بالاخره رسید، او قبلاً کشته شده بود، بنابراین ماجراجویی مستقل او باید به عنوان پیش درآمد در جدول زمانی قرار می‌گرفت. از آنجایی که فیلم بین کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی و انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت اتفاق می‌افتد، طرفداران از پایان فیلم بیوه سیاه خبر داشتند.

فیلم با خداحافظی ناتاشا با خانواده و گرفتن یک کوین جت به پایان می‌رسد تا بتواند انتقام جویان زندانی را از رافت بیرون بیاورد. اگر فیلم درست بعد از جنگ داخلی اکران می‌شد، ممکن بود این یک پایان هیجان انگیز باشد، اما مخاطبان سال‌ها قبل از آن در فیلم جنگ ابدیت، مرگ او را دیده بودند.

دیالوگ های برتر بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول

6 – ابدی‌ها

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

بهترین پایان ها در فیلم های فاز چهارم MCU

در پایان فیلم ابدی‌ها، پس از نبرد نهایی یکی از تنها صحنه‌های اکشن در این فیلم با سرعت کم، همه چیز به حالت عادی بازگشته است. سرسی پیش دن در لندن برمی‌گردد و آنها برای قدم زدن در پارک می‌روند. سپس، ناگهان، آریشم در آسمان ظاهر می‌شود و سرسی، فاستوس و کینگو را به فضا می‌برد. او که از رفتار خائنانه آنها ناامید شده است، به آنها می‌گوید که بشریت را نابود خواهد کرد، مگر اینکه بتوانند او را در غیر این صورت متقاعد کنند.

این یک پایان عالی است که یک خط داستانی آینده را برای این شخصیت‌های باستانی تنظیم می‌کند. اگر خاطرات سرسی، فاستوس و کینگو نتوانند آریشم را متقاعد کنند که انسان‌ها شایسته زندگی هستند، نسل بشر از بین خواهد رفت و فاستوس قبلاً بشریت را در عواقب بمباران هیروشیما شایسته نجات نمی‌دانست.

سوتی های فیلم اترنالز (Eternals 2021)

5 – دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

با وجود درجه سنی 13 سال در فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی، در نهایت به یک فیلم ترسناک سم ریمی تبدیل شد که طرفداران کارگردان به آن امیدوار بودند. دکتر استرنج 2 همان پایان قابل پیش بینی اولین فیلم انفرادی استرنج را دارد. با بازسازی کامار تاج، آمریکا چاوز آموزش به عنوان جادوگر را آغاز می‌کند. او از استرنج برای راهنمایی او تشکر کرد و آنها قبل از بازگشت استرنج به نیویورک، خداحافظی می‌کنند.

با این حال، یک سکانس شگفت‌انگیز وجود دارد که در فیلم اول وجود نداشت. همانطور که استرنج روز خود را می‌گذراند، به زانو در می‌آید، صدای گیتار الکتریک بر روی موسیقی متن پخش می‌شود و چشم سوم روی پیشانی او باز شد. این دقیقاً همان نوع بصری گونزو و سوررئالیستی است که طرفداران سم ریمی انتظار آن را داشتند.

12 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند

4 – شانگ چی و افسانه ده حلقه

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

پایان بندی های برتر در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

در پایان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، پس از اوج گیری در تالو، شانگ چی و بهترین دوستش کتی با دوستان خود در یک بار گرد هم می‌آیند. این دوستان پس از انتقاد از شغل نوکر بی هدف خود، فکر می‌کنند شانگ چی و کتی در حال تعریف داستان وحشیانه خود از حلقه‌های جادویی و اژدهایان دریاچه باستانی هستند.

اما پس از آن، جادوگر اعظم، وانگ از یک پورتال عبور می‌کند و آنها را به Sanctum Sanctorum فرا می‌خواند و آن‌ها متوجه می‌شوند که جادوی حلقه‌های شانگ چی عادی نیست. انتهای فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه یکی از برترین پایان ها در فاز چهارم مارول می‌باشد.

سکانس های حذف شده فیلم شانگ چی

3 – ثور: عشق و رعد

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

پایان زیبای تایکا وایتیتی در فیلم Thor: Love and Thunder برخی از اشتباهات فیلم را جبران می‌کند. ثور: عشق و رعد به دلیل تناقض لحنی‌اش مورد انتقاد قرار گرفت، تلاش می‌کرد تا بین موضوعات تیره‌ای مانند درمان‌های قصاب خدایان و سرطان جین فاستر با لحظات کمدی احمقانه‌ای مانند فریاد زدن بزها و عبارات جذاب ابرقهرمانی ناشیانه، تعادل ایجاد کند. چهارمین ماجراجویی انفرادی خدای رعد با یک یادداشت تلخ و شیرین به پایان می‌رسد زیرا ثور جین را از دست می‌دهد اما هدف زندگی جدیدی از بزرگ کردن دختر زنده شده گور به عنوان دستیار ابرقهرمانی او پیدا می‌کند.

دیدن ثور که آخرین لحظات خود را با جین به اشتراک می‌گذارد، الهام‌بخش گور شد تا آرزوی خود را در دروازه‌های ابدیت تغییر دهد. او درخواست بازگشت دخترش را کرد و ثور پذیرفت که از او مراقبت کند. تیم ثور با فرزند خوانده جدیدش معنای غیرمنتظره‌ای به عنوان عشق و تندر می‌دهد. این نام دو ابرقهرمان جدید است که مطمئناً در آینده دنیای سینمایی مارول با هم به مجموعه‌ای از ماجراهای بین کهکشانی شایان ستایش خواهند رفت. پایان فیلم عشق و رعد جزو پایان بندی های برتر در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول قرار می‌گیرد.

دیالوگ های برتر ثور در دنیای سینمایی مارول

2 – پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

برترین پایان ها در فاز چهارم مارول

آخرین فیلم در فاز چهار، پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد، از لحاظ احساسی‌ترین فیلم در میان این گروه نیز درگیر است، زیرا باید با درگذشت چادویک بوزمن، رهبر فرنچایز، در دنیای واقعی مقابله می‌کرد. دنباله‌ی رایان کوگلر با از دست دادن ستاره‌اش روبرو می‌شود و با مرگ تیچالا در اثر بیماری مرموزی که خواهرش شوری نتوانست به موقع آن را درمان کند، آغاز شد. آنچه در ادامه می‌آید، لحظاتی تکان‌دهنده از اندوه است که از طریق اندوه جمعی که توسط بازیگران، خدمه و مخاطبانشان احساس می‌شود.

صحنه پایانی کاملاً ستایش صمیمانه فیلم را برای ستاره فقیدش به پایان می‌رساند و نشان دادن پسر تیچالا در سکانس بعد از تیتراژ، فیلم را با یک یادداشت شیرین و خوش‌بینانه به پایان می‌رساند. افشای حضور پسر تیچالا با یک موضوع تکرارشونده در فاز چهار مطابقت دارد. همانطور که زندگی این ابرقهرمانان ادامه دارد، آنها به نقاط عطفی مانند عاشق شدن، حساب کردن هویت خود و در واقع بچه دار شدن رسیده‌اند. انتهای فیلم پلنگ سیاه 2 یکی از بهترین پایان ها در فیلم های فاز چهارم MCU می‌باشد.

نقد و بررسی فیلم Black Panther: Wakanda Forever

1 – مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست شبیه عشق و تندر، با یک یادداشت زیبا و تلخ به پایان می‌رسد، زیرا قهرمان همه چیز را از دست می‌دهد، سپس آن‌ها را جمع می‌کند و با یک حس خوش‌بینی که به سختی به دست آورده است، به کار خود ادامه می‌دهد. در نبرد نهایی چندجانبه راهی به خانه نیست، پیتر پارکر مانند همیشه موفق می‌شود دنیا را نجات دهد، اما باید همه چیز را فدا کند تا این کار را انجام دهد. پیتر به دکتر استرنج می‌گوید که با طلسم پاک کردن حافظه اصلی ادامه دهد، که باعث می‌شود همه مردم دنیا فراموش کنند او کیست.

پیتر پس از از دست دادن عمه خود، باید عشق، مربی و همه دوستانش را نیز از دست بدهد تا بزرگترین اشتباه خود را برطرف کند. پیتر به جای اینکه برای ند و ام جی توضیح دهد که کیست، تصمیم می‌گیرد فراموش شود تا آنها را از خطر دور نگه دارد. او آپارتمان خود را می‌گیرد، برای GED خود شروع به تحصیل می‌کند و به عنوان مرد عنکبوتی به مبارزه با جرم و جنایت ادامه می‌دهد. این پایان به پیتر دومین داستان اصلی MCU را داد و وضعیت ابرقهرمانی سطح خیابان او را از کمیک‌ها بازیابی کرد. این پایان جزو برترین پایان بندی ها در فاز چهارم دنیای مارول قرار می‌گیرد.

برترین دیالوگ های مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو