معرفی سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

منبع: فوت و فن

3

1402/5/26

16:19


یکی از مورد انتظارترین نسخه‌های فرعی فرنچایز «مردگان متحرک» سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون (The Walking Dead: Daryl Dixon) که قرار است داستان ماجراجویی دریل دیکسون با بازی نورمن ریدوس را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

معرفی سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

یکی از مورد انتظارترین نسخه‌های فرعی فرنچایز «مردگان متحرک» سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون (The Walking Dead: Daryl Dixon) که قرار است داستان ماجراجویی دریل دیکسون با بازی نورمن ریدوس را برای مخاطبان به نمایش بگذارد. در این سریال، دریل دیکسون به اروپا سفر کرده و قرار است این گوشه از جهان آخرالزمانی و پر از زامبی را کاوش کند. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» بپردازیم.

عوامل سازنده سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

دیوید زابل مدیریت اجرایی سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» را در دست دارد، آن هم پس از اینکه آنجلا کانگ از این مسئولیت کنار رفت. کانگ همچنان یکی از مدیران اجرایی این سریال است. دیوید زابل از جمله افراد توانا به شمار می‌رود که مدیر اجرایی سریال درام و پزشکی ای آر (ER) بوده است.

داستان سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

در سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» شخصیت اصلی داستان یعنی دریل دیکسون به سواحل فرانسه می‌رسد، جایی که در آن فاصله بسیار زیادی از موقعیتش در پایان فصل یازدهم سریال اصلی «مردگان متحرک» دارد. در حالی که دریل دیکسون در ابتدا قصد دارد تا به کامنولث بازگردد اما به‌سرعت درگیر زندگی و مشکلات مردمی می‌شود که در اروپا با آن‌ها آشنا شده است. همین نیز باعث می‌شود تا او قبول کند تا از یک پسر جوان محافظت کرده و او را به مکانی امن ببرد.

بازیگران سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

همان‌طور که مشخص است، نورمن ریدوس که در سریال اصلی «مردگان متحرک» نقش شخصیت دریل دیکسون را بازی کرده بود، قرار است در سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» نیز این نقش را بازآفرینی کند. نورمن ریدوس علاوه بر اینکه سابقه حضور در سریال اصلی را داشته، قبلاً در بازی ویدئویی دث استرندینگ (Death Stranding) ساخته هیدئو کوجیما نقش‌آفرینی کرده است.

نورمن ریدوس همچنین در سریال رئالتی شبکه ای‌ام‌سی به نام سواری با نورمن ریدوس (Ride with Norman Reedus) نیز حضور داشته است، سریالی که از سال ۲۰۱۶ میلادی پخش می‌شود و در آن، نورمن ریدوس با موتورسیکلت خودش به نقاط مختلف در آمریکا سفر می‌کند و درباره فرهنگ موتورسواری بیشتر می‌آموزد.

علاوه بر نورمن ریدوس، در ابتدا قرار بود دیگر ستاره سریال اصلی «مردگان متحرک» یعنی ملیسا مک‌براید نیز در سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» حضور داشته باشد و نقش کارول پلتیر را بازآفرینی کند اما متأسفانه این بازیگر به دلایل مختلف نتوانست در این اثر حضور یابد و همین نیز سبب شد تا داستان این سریال تنها روی شخص دریل متمرکز شود. با این حال، به نظر می‌رسد که این بازیگر قرار است حضوری کوتاه در این سریال داشته باشد.

بازیگر فرانسوی کلمانس پوئزی یکی دیگر از بازیگران سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» است که نقش کاراکتری به نام ایزابل را بازی می‌کند. ایزابل زنی مذهبی است که گذشته‌ای مرموز دارد و با دریل همکاری می‌کند. این بازیگر بیشتر به‌خاطر نقش‌‎آفرینی در فرنچایز هری پاتر (Harry Potter) شهرت دارد و در فیلم در بروژ (In Bruges) و فیلم تنت (Tenet) ساخته کریستوفر نولان نیز بازی کرده است.

در سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» آدام ناگایتیس نقش یک مالک کلاب به نام کوئین را بازی می‌کند که در فرانسه پسا آخرالزمانی به قدرت رسیده است. این بازیگر سابقه حضور در سریال چرنوبیل (Chernobyl) را دارد و در فیلم سینمایی آخرین دوئل (The Last Duel) ساخته ریدلی اسکات نیز نقش‌آفرینی کرده است. آنه شریر، لایکا بلنک فرانکارد، رومین لوی و اریک ابوانی از جمله دیگر بازیگران حاضر در این اثر هستند.

تاریخ پخش سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» در فصل اول خودش ۶ قسمت خواهد داشت که به‌صورت هفتگی از شبکه ای‌ام‌سی پخش خواهد شد. پخش فصل اول سریال از تاریخ ۱۰ سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲) شروع خواهد شد. این در حالی است که سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو