ثبت نام فوری محصولات پر طرفدار سایپا بدون قرعه کشی رو از دست ندید | فروش فوری سوگلی های سایپا به قیمت کارخانه!!

2

1402/5/27

08:58


ثبت نام فوری محصولات پر طرفدار سایپا بدون قرعه کشی رو از دست ندید | فروش فوری سوگلی های سایپا به قیمت کارخانه!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فروش فوری سایپا

قیمت شاهین بدون قرعه کشی

متقاضیان ثبت نام بدون قرعه کشی شاهین باید مبلغ ۲۱۲ میلیون تومان باید بپردازند. قیمت نهایی در موعد تحویل یعنی فروردین الی خرداد 1403 طبق قیمت روز کارخانه محاسبه می‌شود.

قیمت پراید وانت بدون قرعه کشی

طبق اطلاعیه فروش فوق العاده سایپا، قیمت پراید وانت ۱۵۱ مجهز به سیستم دی لایت در طرح فروش فوری خردادماه حوالی ۲۳۹ میلیون تومان است.

سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی خودرو

متقاضیان عادی برای ثبت نام بدون قرعه کشی ساینا S، شاهین و پراید وانت می‌توانند به منظور واریز وجه از طریق سایت فروش فوق العاده سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

فروش فوری سایپا

مهلت واریز وجه سایپا مرداد 1402

مهلت واریز وجه سایپا برای شاهین و ساینا S از روز ۲۴ مرداد آغاز شده است و تا ۲۷ مرداد ادامه دارد. مهلت ثبت نام پراید وانت نیز به محض تکمیل ظرفیت به پایان خواهد رسید.

ثبت نام بدون قرعه کشی پراید وانت برای عموم متقاضیان آزاد است اما برای شاهین و ساینا تنها مادرانی که در طرح عادی سامانه یکپارچه خودرو (خردادماه)، برای خودروهای ذکر شده ثبت نام کردند و نوبت بهار ۱۴۰۳  را دریافت کرده و روز (24مردادماه) پیامک واریز دریافت کرده‌اند، می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا برای تکمیل مراحل ثبت نام سایپا اقدام کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو