وام 200،100،50 میلیونی با شرایط آسان و بهره 4% | وام فوری بانک ملت بدون نیاز به حساب سپرده و فقط با فیش حقوق | شیوه ثبت نام وام های ضروری و فوری

2

1402/5/29

11:50


وام 200،100،50 میلیونی با شرایط آسان و بهره 4% | وام فوری بانک ملت بدون نیاز به حساب سپرده و فقط با فیش حقوق | شیوه ثبت نام وام های ضروری و فوری

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

لازم به ذکر است که این تسهیلات به صورت بن کارت و به نام شخص متقاضی صادر می‌شود. ضمنا حقوق کارمندان متقاضی این وام باید حداکثر 40 درصد اقساط را پوشش بدهد تا این تسهیلات به ایشان تعلق بگیرد.

وام فوری

با در نظر گرفتن سقف وام و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 166 هزار و 667 تومان است. مجموع رقم وام و سود آن نیز به 50 میلیون و 100 هزار تومان خواهد رسید.

وام فوری قرض الحسنه 200 میلیونی بانک سینا به این خانوارها

به منظور دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرد و پس از حداقل سه ماه از افتتاح سپرده برای دریافت این تسهیلات اقدام کرد. حداقل میزان سپرده برای دریافت تسهیلات این طرح، ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است. سود این تسهیلات ۹ درصد بوده و ضمانت آن برحسب نظر شعبه و سقف مبلغ تسهیلات متفاوت خواهد بود. ولی به طور کلی ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، ارائه ضامن رسمی یا سند ملکی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت نیز به ۳۶ ماه می‌رسد

با توجه به سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۸ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۲۳۰ میلیون و ۸۳ هزار و ۷۵ تومان خواهد بود.

 

افراد واجد شرایط به منظور دریافت این تسهیلات، باید مدارک مورد نیاز اعم از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی را همراه خود داشته و به شعبه ارائه دهند. پس از بررسی شرایط و مدارک، در صورتی که متقاضی واجد شرایط باشد، بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی با طی شدن مراحل اداری لازم و دیگر موارد مربوطه و همچنین با تشخیص بانک ، مبلغ این وام به حساب وی واریز خواهد شد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از مشتریان خود که دستگاه‌های پوز فروشگاهی این مجموعه را در اختیار دارند، جشنواره تابستانه «مهر پوز» را برگزار کرده است. در این جشنواره وام قرض الحسنه به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

 

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

وام فوری

شرایط وام فوری قرض الحسنه 300 میلیونی بانک مهر

افرادی واجد شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی مهر پوز هستند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پس انداز یا جاری داشته باشند و حداقل دو ماه از مدت زمان افتتاح سپرده‌شان گذشته و میانگین مناسب ایجاد شده باشد. ثبت نام کنندگان برای این وام باید ضمن داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد پذیرش بانک نیز داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۶۰ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان است. کل سود تسهیلات، ۳۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۳۹۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۳۱ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۹۶ تومان خواهد بود.

 

بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برپایی این جشنواره را تقویت توان مالی دارندگان فعال پوزهای فروشگاهی متصل به این مجموعه و پرداخت وام قرض الحسنه ویژه از محل حساب دستگاه‌های پوز اعلام کرده است. امکان دریافت وام قرض الحسنه جهت خرید کالا و خدمات مورد نیاز از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک برای دارندگان دستگاه‌های پوز و افزایش فروش اقساطی محصولات برای دارندگان دستگاه‌های پوز بانک در قالب قرارداد «پذیرندگی طرح کالا کارت» از جمله دیگر اهداف برپایی این جشنواره هستند.

 شرایط وام 150 میلیونی سربازی چیست؟

ستاد کل نیروهای مسلح برای سهولت سربازان در ورود به بازار کار، امکان گرفتن وام ۱۵۰میلیونی خوداشتغالی را برای آنها فراهم کرده است تا بخشی از مشکلاتشان را حل کند.

اگر به تازگی سربازی‌تان را به پایان رسانده‌اید، امکان دریافت وام قرض‌الحسنه ۱۵۰میلیونی سربازان ماهر را دارید.

 

هرچند قدیم‌ترها می‌گفتند کسی تا سربازی نرفته، مرد نمی‌شود و دوسال پوشیدن لباس نظام را شرط پختگی می‌دانستند، اما این روزها خدمت سربازی برای خیلی از جوانان یک مانع بزرگ است. جوانی که بعد از گذراندن دانشگاه و گرفتن مدرک، قصد ورود به بازار کار را دارد. اما مجبور است ۲سال سربازی را بگذراند و بعد سراغ کار برود. ستاد کل نیروهای مسلح برای سهولت این سربازان در ورود به بازار کار، امکان گرفتن وام ۱۵۰میلیونی خوداشتغالی را برای آنها فراهم کرده است تا بخشی از مشکلاتشان را حل کند. اما این وام به کدام دست از سربازان تعلق می‌گیرد و روش دریافت وام سربازان ماهر چیست؟

شرایط دریافت وام ۱۵۰میلیونی سربازی چیست؟

 
 

برای دریافت این وام قرض‌الحسنه که با سود و کارمزد ۴درصد برای وام‌گیرنده محاسبه می‌شود، باید شرایط موردنظر گرفتن آن را داشته باشید.

سرباز حتما قبل، حین یا بعد از پایان دوران سربازی گواهینامه مهارتی را در یکی از رشته‌های فنی، کشاورزی، هنری، خدماتی، فرهنگی یا صنعتی و… گرفته باشد.

 

متقاضی باید حتما از دانشسرا، هنرستان عالی، یا آموزشگاه‌های علمی کاربردی فارغ التحصیل شده باشد و حداقل مدرک کارشناسی گرفته باشد.

متقاضی حتما باید کارت معافیت خود را در سال ۱۳۹۷ یا سال‌های بعد از آن گرفته باشد.

 

برای گرفتن وام سربازی از کجا اقدام کنیم؟

اما برای دریافت این وام باید از کجا شروع کنیم؟ اولین قدم برای ثبت درخواست وام سربازی، رفتن تا دفاتر پلیس +۱۰ است. بعد هم باید فرم مربوط به درخواست وام خوداشتغالی سربازان را پر کرده و همراه مدارک موردنیاز تحویل پلیس + ۱۰ دهید. البته هنگام تحویل مدارک ۵۰هزار تومان هم ازتان به عنوان حق‌الزحمه ثبت وام پول می‌گیرند. تمام فرم‌ها به کارگروه خوداشتغالی انتقال داده می‌شود و در صورتی که طرح شما موردتایید قرار بگیرد، پرونده به بانک معرفی شده و از متقاضی وام هم خواسته می‌شود باقی مراحل گرفتن وام را از طریق بانک پیگیری کند. تمام مراحل از جمله معرفی بانک و دیگر مراحل هم از طریق پیامک به متقاضی اطلاع داده می‌شود.

اقساط وام ۱۵۰میلیونی سربازی چقدر است؟

لازم است بدانید که این وام جزو وام‌های قرض الحسنه به حساب می‌آید و با کارمزد ۴درصد به متقاضی داده می‌شود. دریافت کننده وام می‌تواند این وام را طی ۵ تا ۷سال برگرداند. اگر بازپرداخت اقساط ۵ساله را انتخاب کند، ماهانه ۲میلیون و ۷۲۷هزار تومان قسط خواهد داد. در صورتی که بازپرداخت اقساط را ۷ساله انتخاب کند هم ماهی یک میلیون و ۹۴۸هزار تومان قسط می‌دهد. اگر بازپرداخت اقساط را طی ۵سال انتخاب کنید، در مجموع ۱۶۸میلیون تومان باید به بانک برمی‌گردانید. اگر هم اقساط را ۷ساله برگردانید، این مبلغ ۱۷۴میلیون تومان خواهد بود.

احتمال گرفتن وام سربازی چقدر است؟

در سال ۱۴۰۱ از بین ۴۷هزار متقاضی که مدارکشان مورد تایید قرار گرفت، به ۶۵۰۰نفر وام تعلق گرفت. یعنی تنها ۱۴درصد متقاضیان واجد شرایط توانستند از این وام استفاده کنند که میانگین خیلی پایینی است. برای همین هم امسال بودجه ۲هزار میلیارد تومانی برای وام سرباز ماهر در نظر گرفته‌اند که یعنی حدود ۱۳هزار و ۵۰۰نفر می‌توانند وام ۱۵۰میلیونی خوداشتغالی سربازی را بگیرند. پس گرفتن این وام از سال گذشته آسان‌تر خواهد بود. مثل هر وام دیگری برای دریافت این تسهیلات هم داشتن یکسری مزایا – مانند داشتن طرح تولیدی برای خوداشتغالی، تعداد نیروهایی که با کارآفرینی شما سر کار می‌مانند و … – نسبت مستقیم با شانس برنده شدن طرح و گرفتن وام دارد./رده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو