تزیین بستنی اسکوپی با ایده های جالب برای مهمانی های مختلف

تزیین بستنی اسکوپی با ایده های جالب برای مهمانی های مختلف


منبع: آرگا

2

1402/5/29

16:08


تزیین بستنی اسکوپی که شامل ایده های جذابی بوده و شما در این بخش با چند نمونه از آن آشنا می شوید. ترافل و شکلات نیز از ایده های جذابی هستند.

برای داشتن انواعی از دسرهای خانگی خوشمزه ما می توانیم، بستنی اسکوپی را به شما پیشنهاد کنیم. با ایده های تزیین بستنی اسکوپی نیز شما می توانید یک دسر فوق العاده داشته باشید.

دیزاین بستنی اسکوپی تمشکی

مدل های تزیین بستنی اسکوپی:

برای اینکه انواعی از سرهای خوشمزه با دستورهای مختلف داشته باشید، می توانید در آرگا همراه ما باشید. شما می توانید با ایده های متنوع و به روز تریین کردن دسرها نیز آشنا شوید.

دیزاین مختلف بستنی اسکوپی

یکی از ایده های جذابی که می توانید برای پذیرایی در مهمانی خود به ویژه در فصل تابستان و بهار داشته باشید، سرو بستنی در مهمانی ها می باشد. این ایده جذاب را می توانید با ترکیب فوق العاده کیک نیز سرو نمایید. شما می توانید در لینک با تزیین بستنی جالب  آشنا شوید.

دیزاین بستنی اسکوپی انبه

دیزاین ساده بستنی اسکوپی

دیزاین کردن بستنی مجلسی:

با توجه به اینکه ساده ترین دیزاین ها همیشه جذاب و محبوب بوده شما می توانید در آرگا با نمونه های به روز و متنوعی از این دیزاین ها آشنا شوید. یک ایده جذاب برای بستنی ها سرو کردن آن به شکل اسکوپی می باشد. شما می توانید از بستنی های اسکوپی چند رنگ استفاده کنید که خود یک ایده جذاب و متنوع است.

دیزاین مجلسی بستنی اسکوپی

شما می توانید با اندکی تزیینات ساده نیز دسر خود را جذاب تر کنید. پیشنهاد ما این است که از مقداری ترافل رنگی استفاده کنید. ترافل های رنگی روی بستنی وانیلی ساده نیز ساده بوده و در عین حال جذاب می باشد.

دیزاین بستنی اسکوپی وانیلی

دیزاین شکلاتی بستنی اسکوپی

تزیین کردن بستنی:

در صورت دلخواه شما عزیزان می توانید از مقداری شکلات نخته ای خرد شده یا رنده شده برای روی بستنی ها نیز استفاده کنید. ترکیب بیسکوییت های کاکائویی روی بستنی نیز فوق العاده است. همچنین استفاده از بیسکوییت های رولی نیز در کنار بستنی های وانیلی جذاب می شود.

دیزاین های بستنی اسکوپی

اگر از علاقه مندان به دیزاین و تزیین بستنی اسکوپی و انواع دسر هستید، می توانید در لینک نیز با تزیین بستنی در جام آشنا شوید. برای این دیزاین ها نیز می توانید در آرگا همراه ما باشید. این دیزاین ها را می توانید برای انواعی از دسرهای دیگر هم استفاده کنید.

دیزاین بستنی اسکوپی میوه ای

دیزاین متنوع بستنی اسکوپی

دیزاین بستنی اسکوپی توت فرنگی

دیزاین بستنی با میوه:

حالا با یک ایده جذاب دیگر برای تزین کردن انواع بستنی آشنا می شوید. شما می توانید از ترکیب های فوق العاده میوه استفاده کنید. می توانید، میوه ها را با قالب به شکل های مختلفی برش دهید همچنین می توانید میوه ها را به شکل سالم نیز استفاده کنید.

دیزاین بستنی اسکوپی با ترافل

شما می توانید از ترکیب های فوق العاده توت فرنگی، گیلاس، بلوبری و … نیز استفاده نمایید. این ترکیب ها فوق العاده هستند و طعم و مزه آن ها با ترکیب بستنی نیز فوق العاده خواهد شد.

 

نمونه تزیین بستنی اسکوپی

تزیین بستنی اسکوپی

مدل تزیین بستنی اسکوپی

استفاده از شکلات های چیپسی نیز گزینه ای فوق العاده بوده که توصیه می کنیم از آن استفاده کنید. شما عزیزان می توانید از ایده های متنوع این بخش نیز برای تزیین کردن کیک و دسرهای دیگر استفاده نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو