حکم جلب حسام نواب صفوی

حکم جلب حسام نواب صفوی


منبع: فیگار

3

1402/5/29

16:58


حکم جلب حسام نواب صفوی ، دو چهره مشهور ایرانی درگیر یک دعوای حقوقی قرار گرفته‌اند. حسام نواب‌صفوی، فعال رسانه‌ای، شاهین صمدپور، خبرنگار معروف را به دادگاه معرفی و شکایت…

حکم جلب حسام نواب صفوی

حکم جلب حسام نواب صفوی ، دو چهره مشهور ایرانی درگیر یک دعوای حقوقی قرار گرفته‌اند. حسام نواب‌صفوی، فعال رسانه‌ای، شاهین صمدپور، خبرنگار معروف را به دادگاه معرفی و شکایت کرده است.

تفاصیل دقیق این دعوا در متن ارائه شده ذکر نشده است. اما از طریق این متن می‌توان فهمید که حسام نواب‌صفوی از شاهین صمدپور شکایت کرده است. دادگاه تصمیم‌گیری درباره این دعوا را بر عهده دارد و نتیجه آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

حکم جلب حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی، به جرم افترا و تهدید به قتل دختری که در گذشته با وعده ازدواج در رابطه بوده، به ۹۱ روز زندان قطعی محکوم شده است. او به زودی به زندان منتقل خواهد شد. همچنین، پروانه وکالت او نیز باطل شده است. حسام نواب صفوی میلیاردری است که املاکی را به نام خود دارد. این پرونده مرتبط با یک دختر جوان مبتلا به بیماری خاص است. علاوه بر بازیگری، حسام نواب صفوی به فعالیت‌های وکالت و نوازندگی نیز مشغول است.

دادگاهی شدن حسام نواب صفوی

شکایت حسام نواب‌صفوی از شاهین صمدپور در رابطه با یک مصاحبه منتشر شده در اینستاگرام او به نام رویداد۲۴ است. در این مصاحبه، شاهین صمدپور با یک دختر مبتلا به تومور مغزی گفتگو کرده است. در این گفتگو، دختر بیمار اعلام کرده است که یک بازیگر با کلاهبرداری خانه او را از دست خانواده‌اش ربوده است. پس از انتشار این مصاحبه، بسیاری از کاربران به این نتیجه رسیده‌اند که بازیگر مورد اشاره حسام نواب‌صفوی است.

از این متن می‌توان استنتاج کرد که شاهین صمدپور در گفتگو با دختر مبتلا به تومور مغزی، شایعه‌ای درباره کلاهبرداری و ربودن خانه او توسط بازیگری که به نام حسام نواب‌صفوی شناخته می‌شود، ارائه کرده است. این موضوع باعث شکایت حسام نواب‌صفوی از شاهین صمدپور شده است. تصمیم نهایی درباره این دعوا هنوز به دادگاه تعلق دارد و نتیجه آن هنوز مشخص نشده است.

حکم جلب حسام نواب صفوی

حکم جلب حسام نواب صفوی

حکم جلب حسام نواب صفوی

حکم جلب حسام نواب صفوی

مرگ زن شاکی حسام نواب صفوی

حکم جلب حسام نواب صفوی

حکم جلب حسام نواب صفوی

فاطمه عسگری، زنی بود که به شکایت حسام نواب صفوی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، مورد اشاره قرار گرفت. درگذشت فاطمه عسگری در سن ۳۷ سالگی توسط شاهین صمدپور، خبرنگار اجتماعی، در اینستاگرام اعلام شد. شاهین صمدپور در پست موقت خود از دنبال کنندگانش برای پیشنهاد کمک مالی به خانم عسگری که به سرطان مبتلا بود، تشکر کرد.

فاطمه عسگری ادعا می‌کرد که در سال ۸۶ با حسام نواب صفوی آشنا شده و او با استفاده از وعده‌های دروغین درباره ازدواج، زندگی او را مختل کرده است. او مدعی بود که نواب صفوی به جسم و روحش آسیب رسانده و از او بازی گرفته است. این مشکلات باعث رشد یک تومور مغزی بدخیم در سر فاطمه عسگری شد. پس از ۱۱ سال، خانواده ی عسگری موفق به گرفتن حکم جلب حسام نواب صفوی شدند.

برادر فاطمه عسگری نیز ادعا کرد که حسام نواب صفوی با فریب او، یک ملک و چندین گوشی موبایل و مبالغ مالی را از او گرفته است. او اظهار کرد که نواب صفوی خواهرش را هیچگاه به پارک یا میهمانی نمی‌برد و همیشه خانواده ی عسگری برای دیدار او به خانه‌ی نواب صفوی می‌رفتند.

مصطفی عسگری برادر فاطمه عسگری ادعا کرد که حسام نواب صفوی خود را به عنوان عضو یک ارگان نظامی معرفی می‌کرد و تهدید کرده بود که خانواده‌شان را اعدام خواهد کرد. او همچنین از وجود ضبط‌هایی از حسام نواب صفوی صحبت کرد که به پلیس و دادگاه ارائه شده و اثبات شده بود که متعلق به این بازیگر مشهور بوده است.

در دی ماه سال ۹۹ حسام نواب صفوی به اتهامات غصب عنوان، تهدید و افترا محکوم شد. او به مجموعه‌ای از محکومیت‌ها از جمله حبس قطعی و جریمه نقدی محکوم شد. درنهایت، در اردیبهشت ماه هم حکم جلب سیار و ورود به منزل حسام نواب صفوی صادرشد. این اتهامات و محکومیت‌ها منجر به تأثیرات قابل توجهی بر روی زندگی حسام نواب صفوی و فاطمه عسگری شدند و باعث شدند تا این داستان در رسانه‌ها و جامعه مورد توجه قرار گیرد.

مهم است بدانید که من یک مدل زبان هستم و اطلاعات من بر اساس داده‌های تا سال ۲۰۲۱ است. بنابراین، اگر وقایع بعدی و تحولاتی در این پرونده رخ داده باشد، من از آن آگاه نیستم. برای اطلاعات دقیق‌تر و به‌روزتر در مورد این پرونده، به منابع خبری معتبر و منابع رسمی مراجعه کنید.

واکنش نواب صفوی به اتهاماتی که به او زده‌اند

حکم جلب حسام نواب صفوی

حکم جلب حسام نواب صفوی

در پی خبرها و ادعاهای منتشر شده، من، حسام نواب صفوی، که در حال حاضر در بیمارستان به سر می‌برم، متأسفانه مجبور شده‌ام به آنها واکنش نشان دهم. سال‌هاست که درباره این موضوع سکوت کرده‌ام تا نتوانسته باشند خانواده‌ای که به دنبال سود و منفعت شخصی هستند، خواسته‌های خود را به دست بیاورند.

اما در این شرایط، سکوت خیانت است و به عنوان نمونه، پنج مورد از اتهامات غلطی که به من نسبت داده شده را منتشر می‌کنم. البته، این فقط یک بخش کوچک از ۱۱ سال آزار و اذیتم است که در قالب شکایت صورت گرفته است؛ اما مهم‌ترین اتهام این است که به من اتهام کلاهبرداری وارد شده و این افراد در محاکم نتوانستند ادعاهای غلط خود را که صرفاً به منظور آزار و اخاذی بود، ثابت کنند. می‌توانید در این پست اثباتی از اینکه حتی به یک رستوران و پارک هم با من نرفته است را ببینید.

امروز در فضای مجازی، با حمایت شخصی شخصی که حاضر به شنیدن حقایق و دیدن آرا نبوده و به آبروی من ارزش نمی‌دهد، مورد حمله و دروغ قرار گرفتم. آبروی من را به عنوان ابزاری برای فشار و اجبار من به قبول خواسته‌هایشان انتخاب کرده‌اند.

با این راه، من به طور صریح از تمامی ادعاهای غلطی که به من منتسب شده برمی‌خیزم. در زمان مناسب‌تری، با شما مردم به طور مفصل صحبت خواهم کرد. اما اجازه ندهید کسانی که با کلاهبرداری ادعاهای خود را ثابت کرده‌اند، شما را فریب دهند و یا از طریق آن به من پول درآورند.

رأی دادگاه بالاترین دفاع است و این خانواده به من شکایت می‌کنند به منظور اخاذی. در شب‌های آینده، آراهای قطعی دیگری را برای شما قرار خواهم داد و اگر شما به آبرو و دارایی خود اهمیتی می‌دهید، این آرا را مطالعه کنید.

در عین حال، شاهین صمدپور نیز در استوری اینستاگرام خود اعلام کرده است که حسام نواب مادر شاکی را زیر گرفته و از بینمتن بالا تشریحی از واکنش حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود به خبرها و ادعاهای منتشر شده است. او در این واکنش ادعاهای غلطی که به او نسبت داده شده را رد کرده و افرادی را متهم به کلاهبرداری و اخاذی کرده است. او نیز اشاره کرده است که در آینده با جزئیات بیشتری در مورد این موضوع صحبت خواهد کرد و از مردم تقاضا دارد تا به آرا و رأی دادگاه توجه کنند. همچنین در ادامه، اشاره شده است که شاهین صمدپور نیز ادعا کرده است که حسام نواب مادر او را زیر گرفته و متواری شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو