منبع: پلازا

3

1402/5/29

22:01


گالری عکس های پرنسس های دیزنی ؛ تصاویر دسته جمعی، فانتزی و پس زمینه

کمپانی والت دیزنی از قدیم تا کنون هر ساله شخصیت‌های جدیدی خلق می‌کند که مخاطبان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از محبوب‌ترین کاراکترهای دیزنی نیز پرنسس‌های او هستند. در ادامه این مقاله با عکس پرنسس های دیزنی همراه شما هستیم.

تماشای عکس پرنسسهای والت دیزنی برای کسانی که به آثار والت دیزنی علاقه‌مند‌ هستند و آنها را دنبال می‌کنند مطمئنا جالب است. انیمیشن‌های والت دیزنی کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و افراد بسیاری آثار این کمپانی مشهور را دنبال می‌کنند. اگر شما از طرفداران این مجموعه هستید و به دنبال دانلود آلبوم عکس های پرنسس های دیزنی با کیفیت و مناسب برای بک‌گراند لپ‌تاپ و یا گوشی خود می‌گردید؛ در این مقاله با گالری پرنسس های دیزنی همراه با پلازا باشید. در این مقاله نگاهی به تصاویر زیباترین پرنسس های دیزنی می‌اندازیم.

فهرست مطالب:

گالری عکس پرنسس های دیزنی

در این بخش از مقاله تعداد قابل توجهی از پرنسس های دیزنی مدرن و قدیپی را آپلود کرده‌ایم که می‌توانید تماشا کنید. با آلبوم عکس شخصیت های دیزنی دختر همراه ما باشید.

آلبوم عکس سفید برفی (Snow White)

آلبوم عکس پرنسس های دیزنی / عکس پرنسس های دیزنی با اسم

انیمیشن سفید برفی و هفت کوتوله در 21 دسامبر 1937 (30 آذر 1316) اکران شده است و اکنون قدمتش به بیش از هشتاد سال می‌رسد. این عنوان از نگاه بنیاد آمریکا یکی از برترین انیمیشن های جهان در سال 2008 شناخته شد. در این بخش از گالری عکس پرنسس ها در دیزنی، آلبوم عکس سفید برفی را می‌توانید مشاهده کنید.

آلبوم عکس سیندرلا (Cinderella)

جدیدترین عکس پرنسس های دیزنی / گالری عکس پرنسس ها

انیمیشن سیندرلا  اولین بار در 4 مارس 1950 برابر با 13 اسفند 1328 اکران شد. این اثر یکی دیگر از موفق‌ترین آثار والت دیزنی محسوب می‌شود که سه بار نامزد دریافت اسکار شده است. در ژوئن 2008 طبق نظرسنجی بنیاد فیلم آمریکا انیمیشن سیندرلا جزو 10 فیلم برتر در 10 ژانر کلاسیک سینمای آمریکا انتخاب شده است و همچنین نهمین فیلم برتر در ژانر انیمیشن به صورت جهانی شناخته می‌شود. در ادامه این مقاله عکس پرنسس ها با اسم می‌توانید تصاویر سیندرلا را تماشا کنید.

آلبوم عکس آریل (Ariel)

بهترین عکس های پرنسس های دیزنی تکی / عکس پرنسس ها با اسم

انیمیشن پری دریایی کوچولو در 17 نوامبر 1989 برابر با 26 آبان 1368 اکران شد. این اثر بیست و هشتمین فیلم انیمیشن دیزنی است. در ادامه آلبوم عکس های پرنسس ها دیزنی، عکس‌های انیمیشن پری دریایی را می‌توانید مشاهده کنید.

آلبوم عکس رایا (Raya)

تصاویر پرنسس های دیزنی مدرن / عکس های پرنسس ها دیزنی

انیمیشن رایا و آخرین اژدها از انیمیشن‌های جدید دیزنی، در 5 مارس 2021 برابر با 15 اسفند 1399 به اکران رسیده است. این اثر با فروش بیش از 120 میلیون در سراسر جهان نقدهای مثبتی از لحاظ جلوه‌های بصری، موسیقی، شخصیت‌های داستان و سکانس‌های اکشن را کسب کرده است. در ادامه این فهرست از عکس پرنسس های دیزنی جدید، آلبوم عکس‌های رایا که شخصیت اصلی انیمیشن رایا و آخرین اژدها است را می‌توانید تماشا کنید.

آلبوم عکس زیبای خفته (Sleeping Beauty)

عکس پرنسس های دیزنی برای روی کیک / عکس پرنسس های دیزنی تکی

در ادامه عکس شخصیت های دیزنی دختر باید به زیبای خفته یا شاهزاده آرورا اشاره کنیم. انیمیشن زیبای خفته یکی دیگر از انیمیشن‌های پرطرفدار دیزنی است که اولین بار در 29 ژانویه 1959 برابر با 9 بهمن 1337 اکران شد. در ادامه عکس پرنسس های دیزنی تکی، زیبای خفته را می‌توانید تماشا کنید.

آلبوم عکس راپونزل (Rapunzel)

آلبوم عکس پرنسس های دیزنی / عکس پرنسس های کارتونی دیزنی

گیسو کمد پنجاه و هشتمین انیمیشن کلاسیک دیزنی، در 24 نوامبر 2010 برابر با 3 آذر 1389 به اکران رسید. این اثر یکی از پرخرج‌ترین انیمیشن‌های تاریخ بشمار می‌آید. آلبوم عکس‌های راپونزل شخصیت اصلی انیمیشن گیسوکمند را در ادامه مطلب عکس پرنسس های انیمیشنی دیزنی می‌توانید مشاهده کنید.

آلبوم عکس مریدا (Merida)

عکس پرنسس های دیزنی فانتزی / عکس تمام پرنسس ها دیزنی

انیمیشن دلیر توسط کمپانی انیمیشن پیکسار به تولید رسید و پس از آن توسط کمپانی والت دیزنی در 22 ژوئن 2012 برابر با 2 تیر 1391 اکران شد. این اثر توانست جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن را در سال 2012 از آن خود کند. کاراکتر مریدا اولین شخصیت اصلی زن کمپانی پیکسار بوده است. در ادامه مطلب عکس پرنسس های دیزنی با اسم می‌توانید آلبوم مریدا را مشاهده کنید.

آلبوم عکس مولان (Mulan)

عکس پرنسسهای والت دیزنی / عکس پرنسس های انیمیشنی دیزنی

انیمیشن مولان سی و ششمین انیمیشن دیزنی اولین بار در تاریخ 19 ژوئن 1998 برابر با 29 خرداد 1377 به اکران رسیده است. شخصیت اصلی داستان از افسانه هئو مولان یک قهرمان قومی افسانه‌ای تاریخ چین برگرفته شده است. عکس‌های مولان را می‌توانید در ادامه مطلب عکس پرنسس های دیزنی برای پروفایل تماشا کنید.

آلبوم عکس جاسمین (Jasmine)

تصاویر پرنسس های دیزنی مدرن / گالری عکس پرنسس ها

جاسمین و یا همان یاسمن پرنسس انیمیشن علاءالدین دیزنی است. این انیمیشن در 25 نوامبر 1992 برابر با 4 آذر 1371 به اکران رسید. جاسمین به طور کلی در بین انیمیشن‌های دیزنی ششمین پرنسس دیزنی و اولین پرنسس آسیای شرقی محسوب می‌شود. برای دانلود عکس های پرنسس انیمیشن علاءالدین می‌توانید در ادامه اقدام کنید.

آلبوم عکس بِل (Bell)

گالری عکس پرنسس های دیزنی / عکس پرنسس های کارتونی دیزنی

یکی دیگر از محبوب‌ترین انیمیشن‌های دیزنی دیو و دلبر است که اولین بار در 22 نوامبر 1991 برابر با 1 آذر 1370 به اکران رسید. این عنوان تبدیل به اولین فیلم انیمیشن شد که توانست در مراسم شصت و چهارمین جوایز اسکار نامزد دریافت جایزه شود و همچنین توانست جایزه اسکار بهترین ترانه و موسیقی را از آن خود کند. در ادامه می‌‌توانید گالری عکس‌های بل پرنسس انیمیشن دیو و دلبر را تماشا کنید.

آلبوم عکس پوکوهانتس (Pocahontas)

عکس پرنسس های دیزنی / عکس های پرنسس ها دیزنی

پوکوهانتس نیز مانند مولان از پرنسس‌های متفاوت دیزنی محسوب می‌شود. او با نام ماتوآکا متولد شد و سپس اسم او به ربکا رولف تغییر کرد. او دختری از سرخ‌پوستان آمریکا بود که جان اسمیت یکی از فرماندهان سفید پوست را نجات داد و یک شخصیت حقیقی است. انیمیشن پوکوهانتس نخستین بار در تاریخ 16 ژوئن 1995 برابر با 26 خرداد 1374 به عنوان سی و سومین انیمیشن دیزنی در دوره رنسانس دیزنی منتشر شد. این اثر فروش بسیار خوب 346 میلیون دلاری داشت و یک دنباله دیگر به نام پوکاهانتس 2: سفر به دنیای جدید (Pocahontas II: Journey to a New World) دارد. این فیلم دو جایزه اسکار برای بهترین موسیقی فیلم و بهترین ترانهٔ اورجینال نیز دریافت کرد. در ادامه  مطلب عکس پرنسس های دیزنی می‌توانید آلبوم پوکوهانتس را مشاهده کنید.

آلبوم عکس تیانا (Tiana)

عکس پرنسس های دیزنی تکی / عکس های پرنسس ها دیزنی

انیمیشن شاهزاده خانم و قورباغه (The Princess and the Frog) چهل و نهمین انیمیشن دیزنی است که یک پرنسس متفاوت دیگر به نام تیانا به ما معرفی می‌کند.  تیانا در واقع از ابتدا یک پرنسس نبود و فقط علاقه داشت که صاحب رستوران خود شود اما بعدها طی اتفاقاتی که در روند داستان می‌افتد، تبدیل به پرنسس می‌شود. این انیمیشن در تاریخ 11 دسامبر 2009  برابر با 20 آذر 1388 اکران شد و توانست نامزد دو جایزه بهترین انیمیشن و بهترین موسیقی شود. در ادامه عکس شخصیت های دیزنی دختر می‌توانید تصاویر تیانا را مشاهده کنید.

آلبوم عکس السا (Elsa)

عکس پرنسس های دیزنی ترسناک / عکس های پرنسس ها دیزنی

السا یکی دیگر از شاهزاده خانم‌های دیگر دیزنی است که نخستین بار در پنجاه و سومین انیمیشن دیزنی یعنی یخ‌زده (Frozen) حضور پیدا کرد. السا یکی از ساختارشکن‌ترین پرنسس‌ها دیزنی با قدرت‌‌های فوق العاده بود. انیمیشن فروزن در تاریخ 27 نوامبر 2013 برابر با 6 آذر 1392 اکران شد و دنباله دیگری به نام فروزن 2 محصول 2019 نیز دارد. انیمیشن یخ‌زده توانست فروشی 1 میلیارد و 280 میلیون دلاری داشته باشد و جز پرفروش‌ترین انیمیشن‌ها و فیلم‌های جهان باشد. این انیمیشن صاحب دو جایزه اسکار نیز شد. در ادامه می‌توانید آلبوم عکس‌های السا را مشاهده کنید.

آلبوم عکس آنا (Anna)

عکس دسته جمعی السا و انا / عکس پرنسس ها با اسم

آنا نیز پرنسس بعدی این لیست و خواهر کوچکتر السا است. آنا شخصیت متفاوتی نسبت به السا و علاقه زیادی به خواهر بزرگتر خود دارد. در واقع این محبت وجودی آنا و ارتباط گرفتن راحت او با محیط انسان‌های دور و بر است که او را به یکی از محبوب‌ترین شاهزاده خانم‌های دیزنی تبدیل کرده است. آنا در کارتون‌های فروزن 1 و 2 حضور دارد. در ادامه می‌توانید عکس‌های تکی آنا و یک عکس دسته جمعی السا و انا را مشاهده کنید.

آلبوم عکس موانا (Moana)

عکس پرنسس های دیزنی جدید / عکس پرنسس ها با اسم

پرنسس بعدی دیزنی موانا است. او را نخستین بار در انیمیشنی به همین نام محصول سال 2016 دیدیم‌. او هم تابع پرنسس‌های دیزنی جدید، ظاهر و نوع رفتاری متفاوت دارد. قرار نیست که موانا به شاهزاده سوار بر اسب سفید برسد، بلکه او وظیفه دارد تا مردم خود را نجات دهد. کارتون موانا پنجاه و ششمین انیمیشن دیزنی است و در تاریخ 23 نوامبر 2016 برابر با 3 آذر 1395 اکران شد. این اثر در مراسم اسکار، نامزد دو جایزه بهترین انیمیشن و بهترین موسیقی شد. موانا مجموعا 645 میلیون دلار فروش داشت. شما می‌توانید در ادامه عکس‌های موانا را مشاهده کنید.

گالری عکس پرنسس های سابق دیزنی

در این بخش قصد داریم از سه شخصیت که قرار بود جز پرنسس‌های دیزنی باشند و بنا به دلایلی از میان آنها حذف شدند، یاد کنیم.

آلبوم عکس تینکربل (Tinker Bell)

عکس پرنسس های دیزنی

تینکربل یک پری انگشتی است که نخستین بار در سال 1904 در نمایشنامه پیترپن و در سال 1911 در رمان آن معرفی شد. از آن به بعد تینکربل در بسیاری از کارتون‌های اقتباسی پیترپن از جمله نسخه دیزنی حضور داشت. هنگامی که پتانسیل تینکربل برای شخصیت اصلی یک فرنچایز بودن دیده شد، او را از بین پرنسس‌های دیزنی حذف کردند و در نتیجه این شخصیت دیگر در بین پرنسس‌های رسمی و حتی غیررسمی جایی نداشت.

آلبوم عکس اسمرالدا (Esmeralda)

عکس پرنسس ها با اسم

اسمرالدا یک دختر فوق‌العاده زیبا و شیرین از قبیله کولی‌ها در فرانسه است که جذابیت خاصی دارد و پس از اینکه نخستین بار در کارتون کوژپشت نوتردام (The Hunchback of Notre Dame) حضور پیدا کرد، در بین پرنسس‌های دیزنی قرار گرفت. اما در سال 2004 او را از بین پرنسس‌های دیزنی خارج کردند. دلیل این کار نیز استقبال نکردن کودکان از شخصیتی مثل اسمرالدا بود. اگر دقت کنید، این دختر سنی بالاتر از سایر پرنسس‌های دیزنی دارد و کاملا بالغ به نظر می‌رسد.

آلبوم عکس جیزل (Giselle)

عکس پرنسس های دیزنی ترسناک

جیزل در واقع از پرنسس های کارتونی دیزنی نیست و در واقع در بخشی از فیلم افسون شده (Enchanted) شده، فقط به صورت کارتونی حضور دارد. وقتی از ایمی آدامز (بازیگر شخصیت واقعی جیزل) درباره اینکه جیزل جز پرنسس‌های دیزنی است پرسیدند، او پاشخ منفی داد و گفت این شخصیت در فیلم حضور داشته و اجازه تبدیل او به شخصیتی کارتونی داده نشده است. بنابراین جیزل نیز یک پرنسس حذف شده محسوب می‌شود.

آلبوم عکس النا (Elena)

عکس همه پرنسس های دیزنی

النا یا الینا شخصیت سریال کارتونی دیزنی النا از آوالور (Elena of Avalor) است. این سریال از سال 2016 شروع به پخش کرد و تا 2020 طی سه فصل پخش شد. پرنسس النا با داشتن تمام ویژگی‌هایی که یک شاهزاده دیزنی می‌تواند داشته باشد، چون در یک سریال حضور داشته جز پرنسس‌های اصلی این کمپانی نیست و از میان آنان حذف شد.

تصاویر دست جمعی پرنسس های دیزنی

در این بخش از گالری عکس پرنسس های دیزنی می‌توانید عکس‌های دست جمعی آنها را مشاهده کنید.

تصویر پرنسس های دیزنی برای پروفایل / عکس پرنسس های دیزنی واقعی

جدیدترین عکس پرنسس های دیزنی / بچه های پرنسس های دیزنی

عکس پرنسس های دیزنی برای روی کیک / عکس پرنسس های دیزنی ترسناک

عکس پرنسس های دیزنی دست جمعی / عکس پرنسس های دیزنی جدید

تصاویر پرنسس های دیزنی مدرن / عکس پرنسس های دیزنی برای پروفایل

عکس های زیبای پرنسس های دیزنی / بچه های پرنسس های دیزنی

گالری عکس پرنسس های دیزنی / عکس پرنسس های دیزنی واقعی

عکس پرنسس های دیزنی برای پروفایل

کلام آخر

در این مطلب با آلبوم پرنسس های دیزنی همراه با شما بودیم و تعداد بسیاری از عکس‌های آنها را برایتان آپلود کردیم که می‌توانید برای دانلود آنها اقدام کنید. امیدواریم از تماشای عکس پرنسسهای والت دیزنی لذت برده باشید. اگر علاقمند به آشنایی با بهترین شخصیت‌های کارتونی تاریخ هستید می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید و درمورد آنها مطالعه کنید. و در آخر شخصیت مورد علاقه شما در بین پرنسس‌های دیزنی کدام است؟ آیا آثار والت دیزنی را دنبال می‌کنید؟ می‌توانید در پایین همین صفحه برایمان بنویسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو