بهترین فیلم های مایکل فاسبندر تا سال 2023

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر تا سال 2023


منبع: فیگار

4

1402/5/30

16:02


مایکل فاسبندر، شاید از لحاظ اسم و رسم شناخته شده نباشد اما تأثیر زیادی در هالیوود داشته که در ادامه به بهترین فیلم های مایکل فاسبندر خواهیم پرداخت.

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر تا سال 2023

مایکل فاسبندر، شاید از لحاظ اسم و رسم شناخته شده نباشد اما تأثیر زیادی در هالیوود داشته که در ادامه به بهترین فیلم های مایکل فاسبندر خواهیم پرداخت.

با استفاده از محبوبیت فیلم‌ها، وبسایت فیگار فهرستی از فیلم های برتر Michael Fassbender و همچنبن برترین فیلم مایکل فاسبندر در سال 2023 را برای طرفداران او، تهیه کرده است. مایکل فاسبندر از یک بازیگر برجسته در پروژه‌های کوچک، به یکی از جالب‌ترین بازیگران هالیوود تبدیل شده که حالا اسم او را در فیلم‌های فینچر و تارانتینو می‌بینیم.

ظاهر زیبای این ستاره سینما، او را به یک تیپ یک مردانه عالی تبدیل می‌کند؛ اما تطبیق پذیری او به عنوان یک بازیگر باعث می‌شود که بیشتر ریسک کند و مسیر یک بازیگر را برای خودش پیش بگیرد که تاکنون نیز از این استعداد استفاده کرده و موفق نیز بوده است.

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر تا سال 2023

برترین فیلم های مایکل فاسبندر

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های مایکل فاسبندر را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

منتقدان اغلب او را به عنوان بازیگری قدرتمند و جدی تحسین می‌کنند که همیشه می‌توان برای ارائه یک بازی درخشان روی او حساب کرد. مهارت‌های این بازیگر به او این امکان را داده که بخشی از فیلم‌های عالی باشد و همچنین مورد تحسین بسیاری قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

Jane Eyre

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

فیلم های برتر Michael Fassbender

فاسبندر بازیگری است که در هر داستان و هر دوره‌ای باشد، احساس می‌کند که در خانه خودش است. در فیلم اقتباسی از کتاب جین ایر ، او کمک کرد تا یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های ادبی در داستانی بببنیم که زن جوانی برای کار برای یک استاد منزوی کار می‌کند.

همانطور که او به مرد نزدیک‌تر شده، از رازهای تاریک‌تر او آگاه می‌شود. این فیلم به طرز ماهرانه‌ای بین احساس ظریف رمانتیک و همچنین وهم‌آوری و پیش‌بینی، تعادل برقرار می‌کند. میا واسیکوفسکا به خاطر بازی قدرتمندش به عنوان شخصیت اصلی، تحسین‌های زیادی دریافت کرد، در حالی که فاسبندر یک علاقه عاشقانه پیچیده را ارائه داد.

X-Men: First Class

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

زمانی که فاسبندر در هالیوود بیشتر مورد توجه قرار گرفت، ستاره سینمای کلاسیک ، به سمت ژانر ابرقهرمانی جهش کرد. X-Men: First Class، داستان منشأ چگونگی شکل گیری X-Men و همچنین دوستی اولیه و در نهایت شکست چارلز خاویر و اریک لنشر را روایت می کند.

قبول نقش‌هایی که توسط پاتریک استوارت و ایان مک‌کلان معروف شده‌اند، مطمئناً کار سختی بود؛ اما مک‌آوی و فاسبندر با بازی‌های خود، بسیاری از طرفداران را تحت تأثیر قرار دادند. خود فیلم یک ماجراجویی سرگرم‌کننده بود که دنیای جهش‌یافته مردان ایکس را به فضایی از جنگ سرد تبدیل کرد.

Steve Jobs

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

استیو جابز، یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های دنیای مدرن است، بنابراین فاسبندر با بازی در این فیلم، کاری بزرگ انجام داد. این فیلم تنها با تمرکز بر سه دوره از زندگی جابز، که هر کدام قبل از عرضه یک محصول جدید بودند، زمانی که او باید با روابط مختلف زندگی‌اش دست و پنجه نرم کند، اتفاق می‌افتد.

این فیلم، به دلیل پیچیدگی داستان عاطفی‌اش یک فیلم بیوگرافی معمولی نبود. فاسبندر در نقش اصلی کاملاً بی نقص است و عناصر دوست داشتنی و همچنین بخش خشونت شخصیت جابز را به طرز شگفت انگیزی متعادل می‌کند. بقیه بازیگران، شامل کیت وینسلت، ست روگن و جف دانیلز بودند که هرکدام فوق‌العاده ظاهر شدند و همه آن‌ها کار بزرگی را انجام دادند تا فیلمنامه شوخ‌آمیز آرون سورکین را زنده کنند.

Inglourious Basterds

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

تقریباً هر بازیگری از شانس همکاری با کوئنتین تارانتینو بهره نمی‌برد و فاسبندر از اینکه بخشی از حماسه جنگ جنون آمیز او در فیلم حرامزاده‌های لعنتی بود، لذت می‌برد. این فیلم درباره گروهی از سربازان یهودی وحشی به نام حرامزاده‌ها است که در طول جنگ جهانی دوم، نازی‌ها را برای انتقام شکار می‌کنند.

فاسبندر در این فیلم نقش یک افسر بریتانیایی را بازی می‌کند که با حرامزاده‌ها شریک می‌شود. این فیلم مملو از دیالوگ‌های شگفت انگیز، خشونت شدید و شخصیت‌های به یاد ماندنی است که ما از یک فیلم، اثر تارانتینو انتظار داریم. کریستوف والتز در میان بازیگران درخشان به عنوان یک نازی باهوش و سادیستی برجسته است.

X-Men: Days Of Future Past

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

فاسبندر برای این دنباله جاه‌طلبانه که فیلم‌های قدیمی مردان ایکس را با فیلم‌های جدید ترکیب می‌کرد، به دنیای مردان ایکس بازگشت. در آینده، زمانی که جهش‌یافته‌ها شکار و کشته می‌شوند، ولورین در زمان به عقب فرستاده می‌شود تا با کمک پروفسور X و مگنیتو از این اتفاق جلوگیری کند.

این فیلم یک ماجراجویی علمی تخیلی بزرگ و جسورانه است که به نحوی این دو خط داستانی را به روشی هوشمندانه و رضایت‌بخش به هم پیوند می‌دهد. در این فیلم، چند سکانس مبتکرانه، لحظات شخصیتی عالی و سرگرمی زیادی وجود دارد.

Hunger

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

فاسبندر در یکی از اولین نقش‌های اصلی خود ثابت کرد که یکی از قدرتمندترین بازیگرانی است که در فیلم‌های امروزی کار می‌کند. فیلم هانگر که بر اساس یک داستان واقعی می‌باشد، فاسبندر را در نقش بابی ساندز، یک مرد ایرلندی نشان می‌دهد که دست به اعتصاب غذا زده است.

فاسبندر در این نقش بسیار چالش برانگیز و باورنکردنی می‌باشد. او مقدار قابل توجهی از وزن خود را از دست داد که گاهی اوقات تماشایش را برای بیننده سخت می‌کند. این فیلم، یک داستان دلخراش‌کننده دارد که صادقانه و بدون هیچ جذابیتی توسط فیلمساز، استیو مک کوئین ساخته شده و تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

Fish Tank

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

فاسبندر حتی زمانی که در هالیوود بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت، همچنان در پروژه‌های کوچکی ظاهر می‌شد که تطبیق‌پذیری او را نشان می‌داد. Fish Tank، یک درام مستقل کوچک درباره یک زن جوان تنها است که با مادرش در منطقه‌ای فقیر نشین از شهر زندگی می‌کنند. این فیلم درام، بسیاری از منتقدان را به دلیل نگاه صادقانه‌اش به مبارزات شخصیت مرکزی جوان تحت تأثیر قرار داد. کیتی جارویس تازه وارد، و همچنین فاسبندر برای نقش مکمل قدرتمندش، مورد تحسین واقع شدند.

Slow West

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

فاسبندر این شانس را داشت که با این وسترن تحسین شده، کابوی بودن خود را نیز نشان دهد. اسلو وست، پسر جوانی را دنبال می‌کند که از زادگاهش اسکاتلند است و به آمریکا سفر می‌کند تا زنی را که دوست دارد ببیند. او در سفرش توسط یک قانون شکن با بازی فاسبندر همراه می‌شود.

اگرچه این فیلم به اندازه برخی از فیلم‌های وسترن، مملو از اتفاقات اکشن نیست، اما با این وجود جذاب می‌باشد. فاسبندر به عنوان مردی که خط بین خوب و بد را طی می‌کند عالی است. او یک حس شوخ طبعی سرگرم کننده در سرتاسر شخصیت و همچنین برخی از لحظات پر تنش را به وجود می‌آورد.

12 Years A Slave

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

دوازده سال بردگی، یکی از بهترین فیلم‌های تمام دوران نامیده می‌شود. این فیلم، داستان واقعی و غم انگیز سولومون نورتروپ را روایت می‌کند که به عنوان یک مرد سیاهپوست که آزاد به دنیا آمد. او پس از مدتی ربوده شد و به بردگی فروخته می‌شود.

فاسبندر نقش مالک مزرعه را بازی می‌کند که سلیمان را می‌خرد. تماشای فیلم مطمئناً آسان نیست زیرا استیون مک‌کوئین، به عنوان کارگردان، از هیچ یک از وحشت‌های برده‌داری دریغ نمی‌کند. با این حال، این اثر تحسین شده، هنوز هم یک فیلم قدرتمند است که این داستان باورنکردنی را صادقانه با بازیگران برجسته‌ای که بازی‌های فراموش نشدنی ارائه می‌دهد را روایت می‌کند.

The Killer

بهترین فیلم های مایکل فاسبندر

برترین فیلم مایکل فاسبندر در سال 2023

قاتل، یا همان The Killer، یک فیلم اکشن روانشناختی آمریکایی به کارگردانی دیوید فینچر بر اساس فیلمنامه‌ای از اندرو کوین واکر است که جدیدترین فیلم فاسبندر نیز می‌باشد. این فیلم، بر اساس مجموعه رمان‌های گرافیکی فرانسوی به همین نام، اثر الکسیس نولنت و تصویرگری لوک جاکامون ساخته شده است.

در این فیلم مایکل فاسبندر، چارلز پارنل، آرلیس هاوارد، سوفی شارلوت و تیلدا سوینتون ایفای نقش می‌کنند. The Killer اولین نمایش جهانی خود را در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در تاریخ 3 سپتامبر 2023، خواهد داشت و قرار است در 10 نوامبر 2023 توسط نتفلیکس در ایالات متحده اکران شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های مایکل فاسبندر تا سال 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

بهترین فیلم مایکل فاسبندر از لحاظ نمره دهی چه فیلمی است؟

فیلم دوازده سال بردگی، بهترین فیلم او از لحاظ نمره دهی می‌باشد.

فیلم جدید فاسبندر در چه تاریخی منتشر می‌شود؟

جدیدترین فیلم او در تاریخ 10 نوامبر به انتشار خواهد رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو