پیش فروش ویژه محصولات سایپا آغاز شد! | فقط با 200 میلیون صاحب خودرو شاسی بلند شوید! + فروش ویژه اقساطی سایپا تا 12 ماه!

2

1402/5/31

07:48


پیش فروش ویژه محصولات سایپا آغاز شد! | فقط با 200 میلیون صاحب خودرو شاسی بلند شوید! + فروش ویژه اقساطی سایپا تا 12 ماه!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین اقدام نموده و اولویت ایشان تابستان 1403 تعیین و در تاریخ 1402/05/30 پیامک به ایشان ارسال گردیده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام بخشی از درخواستهای خرید مذکور مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

فروش فوری سایپا

لازم به ذکر است جهت متقاضیانی که برای ایشان این امکان فراهم نگردیده است متعاقباً اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

 

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ 1402/05/30 برای ایشان از طریق سامانه گروه سایپا ارسال گردیده است می توانند از روز دوشنبه مورخ 1402/05/30 با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت نام اقدام نمایند./ جماران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو