وام پر طرفدار مسکن بدون سود با اقساط بلند مدت | وام 200 میلونی ودیعه مسکن ویژه تهرانی ها | مستاجرین بخوانند!!

3

1402/5/31

11:12


وام پر طرفدار مسکن بدون سود با اقساط بلند مدت | وام 200 میلونی ودیعه مسکن ویژه تهرانی ها | مستاجرین بخوانند!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام مسکن مسئله‌ای است که در سال‌های اخیر ذهن بسیاری از افراد، جوانان، زوجین و افراد بازنشسته‌ را درگیر خود کرده است. بسیاری از افراد در تلاشند با استفاده از وام مسکن سرمایه‌گذاری کرده و خانه‌ای خریداری کنند.از آنجایی که خیلی از افراد نمی‌توانند به صورت یکجا مبلغ زیاد خرید خانه را متقبل شوند، وام مسکن یکی از گزینه‌های پیش‌روی این افراد است. مبلغ وام مسکن بستگی به نوع وام و تسهیلاتی که در اختیارتان قرار می‌دهند، دارد.در ادامه به آخرین اخبار از وام مسکن می پردازیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، آرش صیادی روز سه‌شنبه  افزود: بر اساس مصوبه شورای مسکن استان تهران آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن پرند که تنها دو قسط از مبالغ اعلام شده را واریز نکنند، اخطار پیامکی واریز مبلغ ارسال خواهد شد و پس از آن نیز به متقاضی نسبت به واریز اقساط بعدی در مهلت تعیین شده اظهارنامه حذف ارسال می‌شود.

وام مسکن

وی اضافه کرد: به منظور تامین منابع مالی احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن، متقاضیانی که پس از ارسال اظهارنامه نیز نسبت به واریز اقساط خود اقدام نکنند، از پروژه حذف و متقاضیان جدید جایگزین افراد بدحساب خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: بر همین اساس تاکنون ۱۵۰ اظهارنامه برای متقاضیانی که آورده خود را پرداخت نکرده و پیش از این اخطارهای لازم را دریافت کرده بودند ارسال شده است.

صیادی با اشاره به آغاز ساخت ۳۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در پرند، تصریح کرد: برای تعداد ۳۲ هزار واحدی که تعیین زمین شده برای ۲۷ هزار واحد سازنده تعیین و عملیات اجرایی و ساخت آنها آغاز شده است و برای باقیمانده فرآیند انتخاب سازنده در حال انجام است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو