بیوگرافی یاسین سلمانی جوان آینده دار پرسپولیس

بیوگرافی یاسین سلمانی جوان آینده دار پرسپولیس


منبع: آرگا

4

1402/5/31

11:14


نگاهتان را برای آشنایی با بیوگرافی یاسین سلمانی تا انتهای مطلب به ما قرض بدهید، این روزها با توجه به پیوستن این بازیکن جوان به پرسپولیس یکی از جستجوها، زندگینامه وی می باشد که ممکن است شما نیز یکی از آنها باشید.

یاسین سلمانی بازیکن جوان فوتبال کشورمان که سابقه بازی در تیم های نونهالان، سپاهان و همچنین تیم ملی جوانان را داشت به تیم پرسپولیس پیوست، سلمانی در تاریخ بیست و نهم مرداد سال ۱۴۰۲ به اعضای تیم سرخ پوشان ملحق گردید که با پست هافبک میانی به زمین می رود. او کاپیتان تیم ملی امید ایران هم می باشد. در این مطلب شما عزیزان همراه را با بیوگرافی یاسین سلمانی آشنا می کنیم.

آشنایی با بیوگرافی یاسین سلمانی

بیوگرافی یاسین سلمانی بازیکن دهه هشتادی پرسپولیس

یاسین سلمانی فوتبالیست ده هشتادی می باشد که در پست هافبک بازی می کند. او که پیش از این با بازی در سپاهان و همچنین تیم ملی عملکرد خوبی از خود نشان داده است با افزودن به لیست بازیکنان تیم پرسپولیس، نگاهها را به خود خیره کرده که آیا این عملکردش در تیم سرخپوشان تیم پرسپولیس چگونه می باشد؟ او در هشتم ماه اسفند سال ۸۰ در گرگان متولد شد. آغاز به بازی فوتبال او در سال ۱۳۸۶ با پیوستن به آکادمی شموشک گلستان رقم خورد که تا انتهای سال ۱۳۹۳ هم در آن بازی می کرد. وقتی سیزده ساله بود به سپاهان رفت و نخستین بازی خود در سپاهان را روبروی تیم شاهین بوشهر تجربه نمود که نتیجه ۵ – ۰ به سود تیم سپاهان بود.

مرور زندگی ورزشی یاسین سلمانی

بیوگرافی یاسین سلمانی + عکس های متفاوتش

او در روبروی تیم شاهین بوشهر مدتی کم تنها به خاطر داشتن حضور رسمی در لیگ برتر بازی نمود اما با همین بازی کوتاه هم موفق شد توجه داورها و سرمربی ها را به خود جلب کند و بعد از آن در ترکیب اصلی تیم جای گرفت. با در نظر گرفتن باور ویژه سرمربی تیم سپاهان (محرم نویدکیا) بر بکارگیری بازیکن های آکادمی تیم او انتخاب شد تا توانایی هایش را در لیگ بیستم به نمایش گذاشته و در تیم سپاهان به یک بازیکن مفید مبدل گردد. یاسین سلمانی در حال حاضر هافبک هجومی سپاهان است که گفتنی است با هر دو پای خود می تواند در زمین بازی نماید. او دارای ۱۸۳ سانتیمتر قد است.

مرور زندگی ورزشی یاسین سلمانی

آشنایی با بیوگرافی یاسین سلمانی

گذری بر زندگینامه یاسین سلمانی بازیکن سابق سپاهان

بیوگرافی یاسین سلمانی همراه عکس های وی

گذری بر زندگینامه یاسین سلمانی سپاهانی قدیم، پرسپولیسی جدید

بازی های وی در طول فعالیتش

یاسین سلمانی بازیکن سابق تیم سپاهان است که با افزوده شدن به تیم پرسپولیس به تازگی قرار است به یک چهره ورزشی شناخته شده تبدیل گردد. او در فصل ۱۳۹۸ -۱۳۹۹ در سپاهان بازی کرد، وی در بیست و چهارم آذرماه سال ۹۸ برای زمانی کم برابر تیم شاهین بوشهر در شانزدهمین هفته لیگ برتر در زمین بازی حضور پیدا کرد تا اولین حضور رسمی خویش را در لیگ برتر ثبت نماید. یاسین سلمانی در نیمه دو بازی برای تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ برابر العین در زمین حضور یافت که نتیجه آن ۰ بر ۰ شد.

سپس یاسین سلمانی در فصل ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ حضور یافت که نخستین گل خویش را به نفع سپاهان در چهاردهمین هفته لیگ بیستم در بازی سپاهان برابر تیم ذوب آهن انجام داد. وی در سومین دقیقه حضورش توانست این گل را به ثمر برساند. همچنین او در بازی های دیگرش در سپاهان عملکرد خوبی از خود نشان داد، او در بازی تیم سپاهان برابر تیم آلومینیوم در هفدهمین هفته توانست دو پاس گل بدهد. در بازی سپهان برابر تیم تراکتور توانست دومین گل سپاهان را در ۸۱ مین دقیقه به ثمر برساند. سلمانی در بیست و سومین لیگ برتر در تیم سپاهان روبروی تیم مس رفسنجان بازی کرد که در برد ۵ بر ۱ به نفع سپاهان با گل زدن سهیم بود و در بیست و هشتمین لیگ برتر وی تک گلی که باعث برد تیم سپاهان در برابر تیم شهر خودرو گردید را انجام داد. این بازیکن در بازی های تیم سپاهان در جام حذفی برابر تیم مس رفسنجان، تیم خوشه طلایی و تیم فولاد نیز به وسط زمین رفت ولی نتوانست هیچ گلی را به ثمر برساند.

مرور زندگی ورزشی یاسین سلمانی

مصدومیت سلمانی و شکست سپاهان

در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ یاسین سلمانی در تیم سپاهان حضور داشت، او تک گل پیروزی این تیم را رد برابر تیم صنعت نفت در نهمین هفته لیگ برتر انجام داد. این بازیکن در نخستین بازی تیم سپاهان در جام حذفی برابر شهید اورکی به وسط زمین رفت که نتیجه آن پیروزی تیم سپاهان بود؛ ولی در دومین بازی این بازیکن دچار مصدومیت شد و تیم سپاهان در برابر آلومینیوم باخت را متحمل شد و در نهایت از دور مسابقات خارج شد.

در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ غیر از بازی نخست تیم سپاهان در مرحله تیمی برابر پاخناکور، سلمانی در تمامی بازی های پس از آن در برابر تیم الدجیل (دو بار)، تیم التعاون (دو بار) و تیم پاخناکور به وس زمین رفت و در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ غیر از بازی نخست تیم سپاهان در تیم گروهی برابر پاخناکور به وسط زمین رفت و آخر سر تیم سپاهان با هفت امتیاز و با برتری هفت امتیاز به تیم التعاون رتبه سوم را به خود اختصاص داد و نتوانست از تیمش ارتقا یابد.

یاسین سلمانی در فصل های ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نیز حضور داشت، او در چهاردهم ماه تیر سال ۱۴۰۱ قراردادی با تیم سپاهان برای ۱ سال عقد نمود که در بازی نخست لیگ برتر در بازی تیم سپاهان برابر تیم استقلال توانست یکی از دو گل پیروزی را به دروازه حریف بنشاند. در دومین هفته لیگ برتر در بازی تیم سپاهان برابر تیم نساجی این بازیکن نخستین تجربه کاپیتانی خود را به دست آورد، او دومین گل این تیم را هم انجام داد. در جام جذفی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در نخستین بازی تیم سپاهان موفق شد ۳ بر ۰ بر تیم سایپا به پیروزی برسد که وی در این بازی به عنوان کاپیتان حضور داشت و در دومین بازی جام حذفی این بازیکن حاضر نبود و تیم سپاهان ۳ بر ۴ به تیم پرسپولیس باخت.

آشنایی با بیوگرافی یاسین سلمانی

زندگینامه یاسین سلمانی بازیکن جدید پرسپولیس

زندگینامه یاسین سلمانی بازیکن جوان دهه هشتادی

بیوگرافی یاسین سلمانی بازیکن سپاهان و پرسپولیس

تیم پرسپولیس

در بیست و نهم ماه مرداد سال ۱۴۰۲ یاسین سلمانی با عقد یک قرارداد به مدت ۲ سال به لیست بازیکنان تیم پرسپولیس ملحق شد، وی در شهریور سال ۱۴۰۰ جهت دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی سال ۲۰۲۲ قطر از طرف دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت گردید.

زندگینامه یاسین سلمانی بازیکن جدید پرسپولیس

تیم ملی

یاسین سلمانی در دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ماه شهریور سال ۱۴۰۰ از طرف دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت گردید که از جوانترین بازیکن های تاریخ ملی ایران محسوب می شود.

آشنایی با بیوگرافی یاسین سلمانی

زندگینامه یاسین سلمانی بازیکن جدید تیم سرخ پوش ها

اطلاعات باشگاهی و افتخارات وی

  • تیم سپاهان با پیراهن شماره ۸
  • تیم سپاهان در سالهای ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹
  • تیم سپاهان در سال ۲۰۱۹
  • تیم ملی زیر ۱۷ سال در سال ۲۰۱۸
  • تیم ملی زیر ۲۳ سال در سال ۲۰۲۱

گذری بر زندگینامه یاسین سلمانی فوتبالیست سابق سپاهان

افتخارات

  • او فوتبالیست تیم نونهالان کشورمان بوده که توانسته در جشنواره منطقه ای جنوب و مرکزی آسیا در ۲۰۱۶ به قهرمانی برسد
  • او فوتبالیست تیم ملی نوجوانان ایران بوده است
  • او عضو تیم ملی جوانان ایران بوده است
  • قهرمان لیگ برتر نوجوانان با تیم نوجوانان سپاهان
  • قهرمان لیگ برتر جوانان فصل ۱۳۹۷- ۱۳۹۸ با تیم جوانان سپاهان اصفهان

گذری بر زندگینامه یاسین سلمانی بازیکن سابق سپاهان

گذری بر زندگینامه یاسین سلمانی سپاهانی قدیم، پرسپولیسی جدید

خبر پیوستن به استقلال و نرسیدن به توافق

یاسین سلمانی بازیکن جوان و بااستعداد ایرانی با تیم استقلال به توافق دست یافته اند، ولی تاکنون خبری مبنی بر از این خرید اعلام نشده است که تایید خریداری این بازیکن به طور رسمی از سوی استقلال باشد. طبق اخبار دلیل نهایی نگردیدن قرارداد یاسین سلمانی با علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی استقلال تقاضای بند ترک تیم در صورت وجود پیشنهاد از تیم خارجی از سوی سلمانی بوده است.

گذری بر زندگینامه یاسین سلمانی سپاهانی قدیم، پرسپولیسی جدید

آشنایی با بیوگرافی یاسین سلمانی

مرور زندگی ورزشی یاسین سلمانی

زندگینامه یاسین سلمانی بازیکن جوان دهه هشتادی

گذری بر زندگینامه یاسین سلمانی بازیکن سابق سپاهان

در این مطلب شما عزیزان علاقه مند را با بیوگرافی یاسین سلمانی بزیکن جوان و تازه ملحق شده تیم پرسپولیس آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. از چهره های ماندگار پرسپولیسی می توان به علی کریمی، مجتبی محرمی، حمید استیلی،، علی دایی ، افشین پیروانی، کریم باقری، مهدی مهدوی کیا، احدرضا عابدزاده، علی پروین اشاره داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو