انواع مدل شینیون ساقدوش عروس با متدهای جدید و روز

انواع مدل شینیون ساقدوش عروس با متدهای جدید و روز


منبع: آرگا

2

1402/5/31

23:09


غیر از نظافت و رسیدگی موها، برخی از خانم های آراسته و خاص دوست دارند به طور کلی در هر جمعی زیبا و آراسته باشند، از بستن موی دم اسبی گرفته تا زدن یک بافت کوچک و ساده کنار موها و یا حتی یک تار موی فر شده و لخت همگی خلاقیت های ساده ای است که این کار را برای آنها ممکن می کند. و اما شینیون ساقدوش عروس کمی متفاوت است که به آن می پردازیم.

جشن عروسی یکی از مهمترین اتفاقات زندگی هر دختر و پسری است که دوست دارند آن را به بهترین شکل اجرا کنند، البته که این اولویت و بیشترین سهم متعلق به خود عروس و داماد است، اما اعضای پدر و مادر عروس و داماد، خواهر و برادر، دوستان صمیمی و نیز ساقدوش هم در رده ی دوم در این حس شریک هستند و بسیار شاد بوده و تمام تلاششان بر خاطره سازی و ماندگاری هرچه بیشتر این روز می باشد. با توجه به این گفته ساقدوش ها از جمله ساقدوش عروس نیاز به استایل و نیز میکاپ و شینیون مناسب و در عین حال زیبا دارند. در این مطلب شما عزیزان همراه را با ایده هایی شیک و جدید از شینیون ساقدوش عروس آشنا می کنیم.

کلی انتخاب برای شنیون موی ساقدوش عروس

شینیون ساقدوش عروس برای همراهی هرچه زیباتر عروس خانم

ساقدوش فردی ارزشمند برای عروس و دماد می باشد که از میان خویشاوندان درجه ۱ و یا حتی از میان رفیقان صمیمی و نزدیک آنها برگزیده می گردد. به طور کلی واژه ساقدوش یا همان سولدوش به کسی اطلاق می یابد که در جشن عروسی همراه و دوش به دوش عروس و داماد باشد. بنابراین با در نظرگرفتن این اهمیت ساقدوش باید ظاهری آراسته و مرتب و در عین حال جذاب تر از سایر مهمانان داشته باشد. ممکن است ساقدوش یکنفر و یا چند نفر باشد که بسته به سلیقه شما می توانند از استایل، آرایش و شینیون یکدست و هماهنگ بهره ببرنند و یا هر یک با حفظ همخوانی داشتن، از یک مدل شینیون و میکاپ زیبا استفاده کنند. در این مطلب سر سخن ما بر روی شینیون ساقدوش عروس است پس در ادامه به این مبحث همراه با ارائه تصویر می پردازیم.

مدل موی شیک و مجلسی ساقدوش عروس

35 مدل شینیون ساقدوش عروس منحصر به فرد

مدل موی ساده و زیبای ساقدوش عروس

شینیون های ساده اما شیک برای ساقدوش عروس

مدل موهای ساده ساقدوش عروس که در آن موها شل و با گلهای رز سفید، گل صد تومانی، نیلوفرهای کالا، گلهای وحشی شینیون شده اند. گلها بعنوان زیورآلات در لباسها و نیز مدل موهای ساقدوش عروس خیلی به کار برده و معمولا با دسته گل عروس ست می گردند. تاج گلی تازه، گیره با گل پارچه ای، و در صورت بلند و ضخامت داشتن موها می توانید از نوارهای به خصوصی همچون نوار استخوان شاه ماهی و یا بافتی نرم و ساده را برگزینید. به طور کلی در صورت بلند بودن موها، مشکلی در انتخاب مدل شینیون و اجرای آن نخواهید داشت و با توجه به متنوع بودن انواع مدل ها می توانید هر کدام از مدل ها را می خواهید برای شینیون موهای خود انتخاب و به کار ببرید.

شینیون موی ساقدوش برای جشن عروسی

مدل موی زیبا و جدید ساقدوش عروس

تصاویری زیبا و شیک از شینیون ساقدوش عروس

مدل موی زیبای ساقدوش عروس

مدل های زیبا و مناسب برای ساقدوش عروس

مدل موهای بسیاری وجود دارند که می توانید برای شینیون موی ساقدوش انتخاب و استفاده شود. در ادامه به معرفی آنها پرداخته و آنها را بررسی می کنیم:

شینیون موی ساقدوش برای جشن عروسی

مدل موی اسبی با بافت موی یک طرفه: چنانچه موهای شما بلند می باشد،مدل موی دم اسبی با بافت موی یک طرفه گزینه ای عالی و مناسب محسوب می شود. دم اسبی حالت دار یکی دیگر از انتخاب های جالب است.

شینیون بافت: بافت های مو دارای تنوع بالایی هستند که برای شینیون ساقذوش عروس، مدل های شینیون بافت انتخابی مناسب و زیبا به شمار می روند.

شینیون های شیک و متفاوت ساقدوش عروس

موهای بلوند خود را می توانید همچنین با استفاده از بافت تیغ ماهی به یک شینیون زیبا و شیک تبدیل کنید، به این صورت که پس از بافت تیغ ماهی، آن را در قسمت بالای سر بگذارید.

شینیون های جذاب ساقدوش عروس

کلی انتخاب برای شنیون موی ساقدوش عروس

شینیون به همراه بافت موی مورب انجام شده و در قسمت بالایی سر جمع گردیده است، قسمت پایین مو نیز در انتهای سر جمع شده است. اگر قد موهایتان متوسط است، حتما پیشنهاد می کنیم از این مدل مو استفاده کنید.

مدل موی جذاب و زیبای ساقدوش عروس

شینیون موی فرانسوی: یکی دیگر از مدل های شینیون مناسب ساقدوش، شینیون فرانسوی است که در عین ساده بودن، ظاهری شیک و آراسته به شما می بخشد. البته که با موهای بلند بسیار زیبا و جذاب است، ولی با موهای کوتاه نیز شدنی می باشد. در صورت استفاده از اکسسوری درخشان و کوچکی می توانید به زیبایی آن بیفزایید.

شینیون موی ساقدوش برای جشن عروسی

شینیون ساده مزین با اکسسوری : مدلی خیلی زیبا و ساده که در قسمت انتهایی سر تنها شینیون کرده اند و به منظور زیبایی بیشتر از اکسسوری شیک و پرزرق و برقی نیز بهره برده اند.

مدل موی ساقدوش عروس ساده و مجلسی

 

شینیون موی شلوغ و پیچیده: برای این شینیون نیاز نیست حتما موهای خیلی بلندی داشته باشید، اگر موهایتان متوسط است و یا حتی کوتاه می توانید از مدل موی شلوغ بهره ببرید.

شینیون موی ساقدوش برای جشن عروسی

مدل های متفاوتی از شینیون ساقدوش عروس

شینیون با بافت موی آبشاری : اگر قد موهایتان متوسط می باشد، می توانید از شینیون با بافت موی آبشاری برای زیبایی بیشتر بهره ببرید.

کلی انتخاب برای شنیون موی ساقدوش عروس

شینیون موی ساقدوش برای جشن عروسی

مدل موی گوجه ای با بافت دور سر

شینیون پیچیده شده با بافت با گلها

پیچیدن موی شل

مدل موی گوجه ای نامرتب

مدل های زیبایی از شینیون ساقدوش عروس

تصاویری زیبا از شینیون ساقدوش عروس

شینیون موی ساقدوش برای جشن عروسی

شینیون های شیک و زیبای ساقدوش عروس

مدل هایی زیبا از شینیون ساقدوش عروس

کلی انتخاب برای شنیون موی ساقدوش عروس

شینیون های جذاب ساقدوش عروس

تصاویری منحصر به فرد از شینیون ساقدوش عروس

مدل موی زیبای ساقدوش عروس

مدل هایی منحصر به فرد از شینیون ساقدوش عروس

35 مدل شینیون ساقدوش عروس زیبا

کلی انتخاب برای شنیون موی ساقدوش عروس

مدل موی ساقدوش عروس به شکلی زیبا

شینیون های زیبا و شیک ساقدوش عروس

خانم باشی و علاقه به زیبایی نداشته باشی، مگر می شود. این علاقه به شکل های مختلف ظهور می کند که بسته به مناسبت و مکان های مختلف می تواند متفاوت باشد. در ادامه سخن باید گفت که شینیون ها آنقدر متنوع اند که با توجه به موجود بودن شینیون موی عروس، شینیون موی مادر عروس،شینیون مجلسی، شینیون ساده و … هر فردی با هر سلیقه و انتخابی چه ساقدوش عروس و چه خود عروس و چه مهمانان دیگر می توانند از آن بهره ببریند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو