توهمات پیر مرد پرحاشیه همچنان ادامه دارد/ کار، کار ایران است!

منبع: ساعد نیوز

3

1402/6/1

00:11


ساعدنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به همراه وزیر جنگش به محل وقوع عملیات الخلیل رفته بود، ادعا کرد آنچه که اکنون در کرانه باختری شاهد آن هستیم، ساخته و پرداخته ایران است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تسنیم، روزنامه عبری‌زبان هاآرتص در خبری در این رابطه در وب‌سایت خود نوشت: «بنیامین نتانیاهو» که به همواره «یوآف گالانت» وزیر جنگ به محل وقوع عملیات صبح امروز در الخلیل آمده بود، اعلام کرد، ما در گیر و دار جنگی هستیم که ساخته و پرداخته ایران است.

به نوشته این رسانه صهیونیست، نتانیاهو شامگاه امروز (دوشنبه) به محل وقوع عملیات واقع در نزدیکی شهر الخلیل آمد و از آنجا اعلام کرد که ما اکنون در کانون حملاتی هستیم که ایران و متحدانش آن را ساخته و پرداخته‌اند.

به زعم نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: حجم عمده‌ای از موج (عملیات) که در حال حاضر رخ می‌دهند، از خارج هدایت می‌شوند و تل‌آویو اقدامات تهاجمی و دفاعی را برای تعامل با این پدیده و مجریان و آمران آن در دست اجرا دارد.

یوآف گالانت هم که در میان تدابیر بسیار شدید امنیتی به همراه نتانیاهو به این منطقه واقع در جنوب الخلیل آمده بود، با تکرار ادعاهای نتانیاهو گفت: ایران به دنبال هر روزنه‌ای برای آسیب رساندن به ماست، به زعم این وزیر صهیونیست آنچه که روی زمین (در کرانه باختری) در حال رخ دادن است به دلیل حمایت‌های مالی و پشتیبانی ایران است.

گفتنی است سخنان و ادعاهای نتانیاهو و گالانت موجب تمسخر شماری از رسانه‌های صهیونیستی شده است.

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی خبر داد: اتهام نتانیاهو به ایران در عملیات کریات اربع آسان‌‌ترین راه بود.

به گفته این رسانه‌ها، بسیار خجالت آور است که ادعا شود همه عملیات انجام گرفته در کرانه باختری کار ایران و با هدایت و برنامه این کشور است، برخی از این عملیات در مقابل دوربین‌ها به وقوع پیوسته و همه شاهد آن بودند که به شکلی تصادفی انجام شده است، باید بپذیریم که ما در جنگی مستمر با فلسطینیان قرار داریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو