محصول جدید سایپا گل کاشت | آغاز ثبت نام فروش فوری سایپا در سامانه یکپارچه | فروش ویژه سوگلی نو قدم سایپا به قیمت کارخانه و تحویل یک روزه!! + جزئیات خبر

3

1402/6/1

08:13


محصول جدید سایپا گل کاشت | آغاز ثبت نام فروش فوری سایپا در سامانه یکپارچه | فروش ویژه سوگلی نو قدم سایپا به قیمت کارخانه و تحویل یک روزه!! + جزئیات خبر

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

خودروسازی سایپا توانست برای مجوز قیمتی جدیدترین محصول خود را از شورای رقابت دریافت کند. براساس اخبار منتشر شده کوییک R مدل S از پیچ قیمت گذاری شورای رقایت به سلامت عبور کرد و سرانجام قیمت خود را شناخت.

کوئیک R تیپ S از جدیدترین تیپ‌های محصولات سایپا محسوب می‌شود که با نزدیک شدن به زمان تحویل مرحله دوم سامانه یکپارچه، اطلاعات قیمتی و مشخصات آن در حال مشخص شدن است.

خودروی کوییک R مدل S از سوی اعضای شورای رقابت قیمت‌گذاری شد. این محصول جدید خودروسازی سایپا در مبدا با قیمت حدود ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای مشتران فاکتور خواهد شد.

فروش فوری سایپا

به گزارش اکوایران، اعلام قیمت برای این مدل جدید کوییک در حالی از سوی شورای رقابت نهایی شد که همچنان از قیمت‌گذاری چهار محصول جدید عرضه شده نارنجی‌های جاده مخصوص در دومین دور از سامانه یکپارچه فروش نیست.

کوییک GX گیبرکس دستی، کوییک GX گیربسک دستی مدل R، ساینا GX گیربکس دستی، ساینا GX گیربکس اتوماتیک، ساینا GX دوکانه سوز، شاهین با گیربکس اتوماتیک و اطلس محصولاتی از خودروسازی سایپا هستند که در آخرین دور فروش سامانه یکپارچه خودرو در دسترس متقاضیان قرار گرفتند اما همچنان به لحاظ قیمت در کارخانه بلاتکلیف هستند. آن طور که شنیده می‌شود قیمت‌گذاری این خودروها در مبدا در دستورکار شورای رقابت قرار دارد اما مشخص نیست اعضای شورای رقابت چه زمانی نسبت به قیمت‌گذاری آنها اقدام می‌کنند.

کوییک R مدل S قرار بود در سال گذشته از سوی خودروسازی سایپا روانه بازار شود اما به دلایلی ازجمله نامشخص بودن قیمت کارخانه‌ای این مدل جدید کوییک، مدیران سایپا از عرضه آن به بازار خودداری کردند.

حال با توجه به اعلام قیمت آن از سوی شورای رقابت به نظر می‌رسد دیگر مانعی بر سر راه عرضه آن در بازار نباشد و به زودی شاهد فاکتور شدن کوییک R مدل S برای متقاضیان باشیم.

بررسی مدل‌های گوناگون کوییک نشان می‌دهد این محصول جدید از کوییک معمولی با گیربکس دستی (با قیمت حول و حوش ۲۰۰ میلیون تومان)، کوییک R با گیربکس دستی (با قیمتی نزدیک به ۲۵۶ میلیون تومان) و کوییک S با گیربکس دستی (با قیمت حدود ۲۶۹ میلیون تومان) گران تر است و تنها از دو مدل کوییک R پلاس با گیربکس اتوماتیک (با قیمت بیش از ۳۳۸ میلیون تومان) و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک (با قیمت حول و حوش ۳۲۷ میلیون تومان) ارزان تر است.

اضافه شدن کوییک R مدل سبد محصولاتی خودروسازی سایپا متنوع تر خواهد شد و جمع اعضای خانواده کوییک به ۶ می‌رسد.

کوییک R مدل S را می‌توان جدیدترین مهمان بازار خودروی کشور نام‌گذاری کرد. با دید استقبال مشتریان از این مهمان جدید چگونه خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو