اولین تریلر فیلم Rebel Moon

منبع: گیمفا

3

1402/6/1

14:14


به تازگی اولین تریلر رسمی برای فیلم Rebel Moon منتشر شده که نبردی عظیم در کهکشان را به نمایش در می‌آورد.

اولین تریلر فیلم Rebel Moon

به تازگی اولین تریلر رسمی برای فیلم Rebel Moon منتشر شده که نبردی عظیم در کهکشان را به نمایش در می‌آورد.

فیلم ربل مون (Rebel Moon) اثری حماسی و علمی تخیلی ساخته زک اسنایدر است که شبیه به اثری از دنیای جنگ ستارگان البته تاریک‌تر و مخوف‌تر از آن است و حالا نیز سرویس آنلاین نتفلیکس اولین تریلر رسمی را برای این اثر مورد انتظار منتشر کرده است.

زک اسنایدر در ابتدا به کمپانی لوکاس‌فیلم ساخت یک فیلم تاریک از دنیای جنگ ستارگان را پیشنهاد داده بود اما در ادامه این فیلمساز به سراغ سرویس آنلاین نتفلیکس را تا پس از سال‌ها، این اثر سینمایی را در خارج از دنیای جنگ ستارگان بسازد و فرنچایزی تازه را شکل بدهد.

اولین بخش از این داستان، فیلم ربل مون بخش ۱: بخش آتش (Rebel Moon Part 1: A Child of Fire) نام دارد و حالا نیز اولین تریلر برای آن منتشر شده که از لینک زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید. این فیلم داستان یک رهبر شورشی به نام کورا با بازی سوفیا بوتلا را دنبال می‌کند که پس از سال‌ها خدمت در زیر پرچم حکومت سرکوبگر به دنبال رستگاری است.

او برای محافظت از ولت به سراغ جنگجویانی در مکان‌های مختلف می‌رود تا از آن‎‌ها برای مقابله با امپراتوری کمک بگیرد. در این مسیر نیز او با مشکلات و چالش‌های زندگی گذشته‌اش مواجه می‎‌شود و این در حالی است که او تلاش دارد تا قبل از اینکه نیروهای امپراتوری همه چیز را نابود کنند، متحدان را سروسامان بدهد.

از جمله بازیگرانی که در فیلم «ربل مون» نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به آنتونی هاپکینز، چارلی هونام، جایمن هانسو، دونا بائه، جی فیشر و اد اسکرین اشاره کرد. فیلم «ربل مون بخش ۱: بچه آتش» قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱ دی ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود و این در حالی است که فیلم ربل مون ۲ (Rebel Moon Part 2: The Scargiver) در ۱۹ آوریل سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو