دانلود بازی Have a Nice Death برای کامپیوتر

دانلود بازی Have a Nice Death برای کامپیوتر


منبع: پی سی دی

4

1402/6/3

22:12


بازی کامپیوتر Have a Nice Death در سبک اکشن محصولی از Gearbox Publishing می باشد که توسط Magic Design Studios توسعه داده شده است . بخش های تاریک و جذابی را کشف و کاوش کنید، جایی که با گروه کاراکترهای متنوعی از شخصیت‌های به یاد ماندنی مانند دستیار سر کدو تنبل دوست‌داشتنی‌تان، Pump Quinn که […]

دانلود بازی Have a Nice Death برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Have a Nice Death در سبک اکشن محصولی از Gearbox Publishing می باشد که توسط Magic Design Studios توسعه داده شده است . بخش های تاریک و جذابی را کشف و کاوش کنید، جایی که با گروه کاراکترهای متنوعی از شخصیت‌های به یاد ماندنی مانند دستیار سر کدو تنبل دوست‌داشتنی‌تان، Pump Quinn که همیشه مایلند جدیدترین شایعات اداری را به اشتراک بگذارند، ملاقات خواهید کرد . با استفاده از بیش از 30 اسلحه و طلسم منحصربه ‌فرد که می‌توانید پیدا کنید و ارتقا دهید تا ترکیب‌های ویرانگر ایجاد کنید، مهارت‌های خود را از طریق نبرد های سریع تقویت کنید .

از آنجایی که Death نمی تواند بمیرد، از چیزهایی که آموخته اید و به دست آورده اید برای غلبه بر مینیون ها و boss های متعدد در هر بخش از Death Incorporated استفاده کنید ، بارها و بارها . بررسی عملکرد بعد از هر اجرا تضمین می‌کند که قفل آیتم‌های جالب و ارتقاءهایی را باز خواهید کرد که به پیشرفت در سفر کمک می‌کنند یا خیر . گرفتن قدرت بیشتر برای خود یک حرکت بحث برانگیز در فرهنگ شرکت Death Incorporated است . به عنوان مثال، اتخاذ یک ارتقاء نفرین برای خودتان ممکن است منجر به این شود که بازرس کار به زیردستان شما قدرت بیشتری بدهد یا بدتر از آن، هزینه قهوه و سایر مواردی را که برای بازده کاری شما حیاتی هستند افزایش دهد .

ویژگی های بازی کامپیوتر Have a Nice Death

  • گیم پلی اکشن
  • کاراکتر هایی متنوع
  • بیش از 30 اسلحه و طلسم منحصربه ‌فرد

بررسی بازی Have a Nice Death

در Dead Cells, مقدار زیادی سلاح و اشیا برای باز کردن و پیدا کردن وجود دارد.در Cult of the Lamb بازیکنان را وادار می‌کند که می‌خواهند به جنگ صلیبی بروند و تنها هدف ایجاد یک طرح خاص یا جمع‌آوری منابع مهم را داشته باشند.Hades ترکیبی از توانایی‌های stackable با روایتی که در حال پیشرفت است. داشتن یک مرگ خوب می‌تواند همه این کارها را به یک طریق انجام دهد و مکانیک و انگیزه‌های منحصر به فرد خود را برای خوب بودن با مرگ اضافه کند.که با در نظر گرفتن نام لغوی بازی منطقی است. Have a Nice Death موفق به انجام همه این ها به یک طریق یا راه دیگر می شود و مکانیک و مشوق های منحصر به فرد خود را برای خوب بودن با مرگ اضافه می کند. که با توجه به نام تحت اللفظی بازی منطقی است. 

برای شروع، ترکیبی تقریبا بی پایان از سلاح ها، جادوها، و نفرین به پشته در این بازی وجود دارد. در کنار scythe قابل اعتماد خود را، که اشکال مختلف وجود دارد (یکی برای محدوده، سرعت، قدرت، و تعادل)، مرگ می تواند همه چیز را از پرتاب موشک به لجن حیوان خانگی است که بیرون خواهد رفت و حمله به دشمنان خود را استفاده کنید. نفرین نیز فوق العاده مهم است، به عنوان آنها توانایی هایی که به عنوان علاقمند برای مرگ عمل می کنند و یا imbue سلاح های خود را با اثرات وضعیت است که دشمنان خود را آسیب برساند. مشکل اینجاست که هر چه بیشتر باز کنید، خطرات و مجازات های بیشتری که بخش منابع انسانی بر روی شما وضع خواهد کرد.

در حالی که شما ممکن است این واقعیت است که شما اثر سوختگی خود را بر روی scythe خود را به سطح بالا کردم عشق, این واقعیت است که آن را با چیزی شبیه به قدرت حمله دشمن بالاتر آمد ممکن است خطر ارزش پاداش ساخته شده است. خوشبختانه، تعادل بسیار خوبی برای این وجود دارد، و آن را به طوری که مرگ احساس می کند مقدار زیادی قدرتمند بدون ساخت مبارزه بیش از حد آسان. این به دلیل آن تعادل است که من به پایان رسید تا با یک ساختمان جدید و یا رویکرد است که من خودم را در بر داشت گفت :”آه، این مورد علاقه جدید من است” تقریبا هر اجرا. که در آن یک اجرا من می خواهم با scythe فاصله با اثر رعد و برق همراه با فلش گرما طلب و گلوله های آتشین را به ساخت محدوده نهایی وسواس، بعدی همه چیز در مورد DPS و نزدیک محدوده به لطف scythe سنگین و مسموم پشته هدیه بود.

این واقعاً دیوانه کننده است که چگونه می توانید چندین ترکیب مختلف در بازی ایجاد کنید. نکته مهم این است که شما باید طلایی را که از هر دویدن به دست می آورید در دنیای هاب خرج کنید تا حتی فرصت پیدا کردن این سلاح ها را داشته باشید. در حالی که قطعاً شیب دار است، اهداف زیادی در هر سطح وجود دارد که می توانید آنها را تکمیل کنید تا نرخ تخفیفی دریافت کنید. بنابراین اگر هدف این است که یک مینی باس خاص را چهار بار بکشید و قبلاً این کار را دو بار انجام داده اید، اکنون می توانید هر پاداشی که برای 250 طلا بود به جای 500 دریافت کنید. رومینگ یا در طول هر اجرا در فروشگاه خریداری می شود. از طرف دیگر، می‌توانید فقط طلای خود را با قیمت مشخص خرج کنید و اگر به اندازه کافی آسیاب کرده باشید، میانه را حذف کنید، اما مطمئناً انگیزه خوبی است که هم طلای خود را از هر دویدن پس انداز کنید و هم مسیرهای خاصی را انتخاب کنید

دانلود

دانلود نسخه کرک شده معتبر TENOKE بازی Have a Nice Death برای کامپیوتر | حجم: 2.5GB

– جدیدترین ورژن v1.0.2.54033

# حجم سرور پی سی دی
1 2GB DOWNLOAD
2 459MB DOWNLOAD
– رمز فایل: www.p30day.com
تصاویر
راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE بازی کامپیوتر Have a Nice Death :

1. دقت داشته باشید طی مراحل نصب حتماً تمامی آنتی ویروس ها حتی Windows Defender را غیر فعال کنید تا بازی درست نصب شود!
2. پس از دانلود تمامی فایل ها آنها را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
3. فایل iso را یا با برنامه Winrar باز و Extract کنید یا با برنامه های Deamon Tools,UltraISO,PowerISO و … باز و Mount کنید و بازی را نصب نمایید.
4. فایل های داخل پوشه TENOKE را به مسیر اصلی بازی که نصب کردید کپی کنید.
5. بازی را حتماً به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
6. از اتصال بازی به اینترنت به کمک یک Firewall جلوگیری نمایید.
 
 
توجه: جهت اجرای صحیح بازی باید حتماً جدیدترین نسخه درایور کارت گرافیک خود را نصب نمایید:
 
 

خطا های متداول بازی ها:

  • خطای openall32 یا openal32.dll : باید نرم افزار OpenAl را نصب نمایید.
  • خطای d3dx9 یا D3dx.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای Original disk not found : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب، کرک کنید.
  • خطای xlive.dll : باید نرم افزار Games for Windows LIVE را نصب نمایید.
  • خطای msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll یا vcredist_x64 : باید نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime را نصب نمایید.
  • خطای api-ms-win-crt-filesystem-I1-1-0.dII : باید Universal C Runtime برای Windows 10 و سایر ویندوز ها نصب نمایید.
  • خطای framework یا Fatal Error : باید نرم افزار Microsoft .NET Framework را نصب نمایید.
  • عدم Save شدن بازی : باید نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE نصب نمایید .
  • خطای OpenGL : باید درایور گرافیک را آپدیت یا نصب نمایید .
  • خطای steam_api.dll : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک نمایید.
  • خطای Isdone.dll و Unarc.dll و IsArcExtract : جهت رفع این خطا ها این مطلب را مطالعه کنید
 
توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
سیستم

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Have a Nice Death :

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10 (64-Bit)
  • Processor: Intel Core i3 2100
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 or higher
  • Storage: 2 GB available space
  • Additional Notes: Specifications are not final and are subject to change.

سیستم پیشنهادی بازی Have a Nice Death :

  • Requires a 64-bit processor and operating system
اطلاعات
شرکت توسعه دهنده: Magic Design Studios
شرکت انتشار دهنده: Gearbox Publishing
ژانر: اکشن
تاریخ انتشار بازی: 23/03/2023
تاریخ انتشار جدیدترین ورژن: 25/08/2023
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 12 سال به بالا
تریلر
Trailer
گیمپلی
Gameplay

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو