بیوگرافی جولیو بروتی هنرمند ایتالیایی محبوب و خوش چهره

بیوگرافی جولیو بروتی هنرمند ایتالیایی محبوب و خوش چهره


منبع: آرگا

4

1402/6/4

14:03


در این متن می خواهیم مروری داشته باشیم بر بیوگرافی جولیو بروتی از هنرمندان ایتالیایی فعال در عرصه بازیگری، تهیه کنندگی و مدلینگ. همچنین در کنار این نگاه به فعالیت حرفه ای، نگاهی هم به زندگی شخصی و روابط عاشقانه او می اندازیم.

جولیو بروتی از بازیگران و نیز تهیه کنندگان ایتالیایی می باشد که در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند، جالب است بدانید این هنرمند فعال در عرصه بازیگری و مدلینگ فارغ التحصیل رشته دانپزشکی و متخصص ارتودنسی است. شروع فعالیت او به سال ۲۰۰۳ در فیلم سینمایی «فیلم لیزی مک گوایر» با یک نقش کوتاه بازمی گردد که این نخستین تجربه بازیگری او بود. سپس در ۲۰۱۱ در فیلم مونت کارلو، در ۲۰۱۷ در فیلم Body of Deceit، در ۲۰۱۴ در راه رفتن روی آفتاب جلوی دوربین رفت و مورد توجه قرار گرفت. در زندگی شخصی و روایط عاطفی او به ۵ مورد رابطه عاشقانه و ازدواج برمی خوریم . در این مطلب شما را با بیوگرافی جولیو بروتی آشنا می کنیم.

مرور زندگینامه جولیو بروتی بازیگر، مدل و تهیه کننده

بیوگرافی جولیو بروتی هنرمند ایتالیایی از دو بعد شخصی و حرفه ای

جولیا بروتی با نام اصلی جولیا ماریا بروتی در بیست و هفتم ماه سپتامبر سال ۱۹۸۴ در شهر رم ایتالیا به دنیا آمده است، این بازیگر ایتالیایی بعد از اتمام تحصیلات دوران متوسطه اش،کم کم به هنرپیشگی رو می آورد و در نهایت در ۲۰۰۳ با ایفای نقشی کوچک در کمدی جیم فال لیزی مک گوایر از دبیرستان تا ستاره پاپ استارت خود را در این زمینه زد. در زمانی که محصل اخذ دیپلم حرفه ای تکنیسین دندانپزشکی بود، جلوی دوربین سینما رفت. پس از آن در فیلم سینمایی «ملیسا پی» به کارگردانی لوکا گوادانینو حضور یافت که در آن با کلاودیو سانتاماریا، ماریا والورده، جرالدین چاپلین همبازی بود. از جمله نقش آفرینی های وی در تلویزیون، یک سریال مشتق از سریال ایتالیایی به اسم دختر الیسا – بازگشت به ریومبروسا می باشد که که نقش آندره وان نکر را بر عهده دارد، آشنایی او با آنان سافرونیک نامزد خود هم در همین سریال رقم خورد که البته آنها بعد از کمی از یکدیگر جدا گردیدند. او دارای ۱۹۰ سانتیمتر قد می باشد.

زندگینامه جولیو بروتی و روابط عاشقانه وی

مرور زندگینامه جولیو بروتی بازیگر، مدل و تهیه کننده

زندگینامه جولیو بروتی و معرفی آثارش

یکسال پس از آن جهت آنتونیو دفئو در «کایت سواری کشنده» ایفای نقش نمود و همچنین در موزیک ویدیوی چیز خاصی نیست از دنیل استفانی، Rino De Maria’s Sangue e cuore از رینو دی ماریا حضور داشت. در ۲۰۰۹ در گروهی موسیقی بازی نموده و در مینی سریال هاوک و کبوتر با نقش جولیو برانسیفورت جلوی دوربین می رود.

زندگینامه جولیو بروتی و معرفی آثارش

در ۲۰۱۰ وی در موزیک ویدیوی Baustel “Gli spietati حضور یافت، در همین زمان بود که وی تحصیلاتش را در رشته دادن مصنوعی و داندانپزشکی به پایان رساند. بعد از ایفای نقش توماس بزوهی در فیلم سینمایی مونت کارلو در ۲۰۱۱، با بازی در سریال خونگرم، مینی سریال فرشتگان و الماس و نیز مینی سریال «LA» در قاب تلویزیون حاضر شد. از دیگر فعالیت های وی می توان به بازی در تبلیغات لانچیا با کارگردانی گابرلیه موچینو و نیز تبلیغات بلغاری با کارگدانی مایکل هاسمن اشاره داشت. وی در موزیک ویدیوی «به من نشان بده که من معشوق تو هستم» حضور یافت.

مرور زندگی جولیو بروتی از دو بعد شخصی و حرفه ای

زندگینامه جولیو بروتی و روابط عاشقانه وی

آشنایی با بیوگرافی جولیو بروتی

زندگی شخصی و روابط عاشقانه

با مرور زندگی شخصی او به وجود پنج رابطه عاشقانه برمی خوریم که دو تا از این ازدواج ها به جدایی ختم شده است. همچنین شایعه هایی مبنی بر وجود رابطه عاطفی میان او با جنیفر لارنس برای مدتی شنیده می شد که جولیو بروتی به طور مستقیم درباره آن استنطاق می شود که این هنرمند هیچ نظری ارائه نمی دهد. آشنایی او با آنا سافرونسیک هنرپیشه ی ایتالیایی در جریان فیلمبرداری سریال کوتاهی به اسم «La figlia di Elisa – Ritorno a Rivombrosa» رقم خورد.

بیوگرافی جولیو بروتی هنرمند ایتالیایی

  • «آنا سافرونیک» که این ازدواج در نهایت به جدایی ختم شد.
  • «ماریانا دی ماریتنو» که این رابطه عاشقانه و ازدواج هم مانند قبلی به جدایی منتهی گردید.
  • «ماریا سول دِ آنجلیس» در سال ۲۰۱۴ با هم آشنا شده و در سال ۲۰۱۷ جدا شدند.
  • «فرانچسکا کیرکامر» در سال ۲۰۱۷ با یکدیگر آشنا شده و در سال ۲۰۲۰ از هم جدا شدند.
  • در سال ۲۰۲۰ با ماریا النا بوشکی آشنا شده و روابط عاشقانه ای را آغاز نمودند که تا حال حاضر نیز ادامه دارد.

مرور زندگی جولیو بروتی از دو بعد شخصی و حرفه ای

مرور آثار جولیو بروتی

جولیو بروتی از بازیگران، تهیه کنندگان و مدل های ایتالیایی است که هم تجربه بازی در سینما و هم تجربه حضور در تلویزیون را دارد. در ادامه نگاهی به آثار او می اندازیم:

سینما

  • فیلم سینمایی «فیلم لیزی مک گوایر» در سال ۲۰۰۳
  • فیلم سینمایی «ملیسا پی» در سال ۲۰۰۵
  • فیلم سینمایی «روی دیوار بنویس» در سال ۲۰۰۷
  • فیلم سینمایی «کایت سواری مرگبار» در سال ۲۰۰۸
  • فیلم سینمایی «نوش جان» در سال ۲۰۱۰
  • فیلم سینمایی «مونت کارلو» در سال ۲۰۱۱
  • فیلم سینمایی «خولتسیوس و پلیکان کامینی» در سال ۲۰۱۲
  • فیلم سینمایی «قوانین عاشق شدن» در سال ۲۰۱۲
  • فیلم «دختران خریدنی»
  • فیلم «دوزخ گابریل»

تلویزیون

  • سریال «پیکان سیاه» در سال ۲۰۰۶
  • سریال بازگشت دختر الیزا به ریومبروزا» در سال ۲۰۰۸
  • سریال «شاهین و کبوتر» در سال ۲۰۰۹
  • سریال «فرشتگان و الماس ها» در سال ۲۰۱۱
  • سریال «خونگرم» در سال ۲۰۱۱
  • سریال «دختر آمریکایی» در سال ۲۰۱۱

بیوگرافی جولیو بروتی هنرمند ایتالیایی

آشنایی با بیوگرافی جولیو بروتی

آشنایی با بیوگرافی جولیو بروتی

زندگینامه جولیو بروتی و روابط عاشقانه وی

بیوگرافی جولیو بروتی هنرمند ایتالیایی

در این مطلب شما را با بیوگرافی جولیو بروتی بازیگر، تهیه کننده و مدل ایتالیایی آشنا کردیم. امیدواریم از مطالعه آن نهیت استفاده را برده باشید. از دیگر بازیگران ایتالیایی سینمای هالیوود می توان به آل پاچینو، رابرت دنیرو، مونیکا بلوچی، سوفیا لورن و جان تراولتا با اصالت ایتالیایی از طرف پدر اشاره داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو