خودکشی پسر جوان در پی جوان منفی زن میانسال

منبع: سیمرغ

2

1402/6/5

10:59


خودکشی پسر جوان در پی جوان منفی زن میانسال

زن میانسال، عامل خودکشی پسر جوان شد

چهارشنبه گذشته گزارش مرگ مرموز پسری ۱۸ ساله به قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس جنایی تهران مخابره شد. پسر جوان به دلیل مسمومیت در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود و تحت درمان قرار داشت اما تلاش برای نجات او بی فایده مانده و وی جانش را از دست داده بود.

به دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات درباره مرگ پسر جوان آغاز شد. بررسی ها حکایت از این داشت که او به تازگی از طریق اینستاگرام به زن میانسالی علاقه‌مند شده بود. با این حال آخرین بار با یکی از بستگانش تماس گرفته و گفته بود که قصد دارد به ارتباطش با این زن پایان بدهد اما او مدارک هویتی‌اش را برنمی‌گرداند و او را تهدید کرده که باید با هم ازدواج کنند.

پسر جوان جواب از آن پس تماس‌های خانواده‌اش را نمی داد تا اینکه به آنها خبر رسید وی دچار مسمومیت شدید شده و در بیمارستان بستری است.

زن میانسال که پسر جوان را به بیمارستان انتقال داده بود به مسئولان اورژانس گفته بود که پسر جوان با خوردن قرص به زندگیش پایان داده است.

این زن گفت: من به او گفتم که نمی‌خواهم با وی ازدواج کنم و باید ارتباطمان تمام شود و او هم با خوردن قرص خودکشی کرد.

از سوی دیگر خانواده پسر جوان راهی دادسرای جنایی تهران شدند و از زن میانسال شکایت کردند. آنها این زن را در مرگ پسرشان مقصر دانستند و گفتند: پسرمان هیچ مشکلی نداشت و از لحاظ روحی و روانی سالم بود. این اواخر با زن میانسال در اینستاگرام آشنا شده که ما به شدت مخالف این ارتباط بودیم. ظاهرا پسرمان متوجه شده بود که نمی‌تواند با این زن ازدواج کند، چون فاصله سنی آنها زیاد بود. او قصد داشت به رابطه‌اش پایان بدهد و برای همین احتمال می‌دهیم که زن میانسال در مرگ او نقش دارد.

با این شکایت،‌بازپرس جنایی تهران دستور احضار زن میانسال و انجام تحقیقات از وی را صادر کرده است. از سوی دیگر جسد جوان جان باخته به پزشکی قانونی منتقل شده تا با انجام کالبد شکافی علت اصلی مرگ وی مشخص شود.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: hamshahrionline.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو