زمان پخش و تکرار سریال یاور شبکه آی فیلم 1402

منبع: شبونه

4

1402/6/6

00:55


زمان پخش سریال یاور روز پخش سریال یاور هر شب (به غیر از پنجشنبه‌ها) ساعت 22:00 از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. تکرار و بازپخش سریال یاور ساعات 06:00 و 14:00 بر روی انتن میرود. سریال یاور مجموعه‌ای تلویزیونی است که برای اولین بار در اردیبهشت 1400 از شبکه 3 پخش شد. این سریال …

زمان پخش سریال یاور

روز پخش سریال یاور هر شب (به غیر از پنجشنبه‌ها) ساعت 22:00 از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

تکرار و بازپخش سریال یاور ساعات 06:00 و 14:00 بر روی انتن میرود.

زمان پخش و تکرار سریال یاور شبکه آی فیلم 1402

سریال یاور مجموعه‌ای تلویزیونی است که برای اولین بار در اردیبهشت 1400 از شبکه 3 پخش شد. این سریال خانوادگی توسط سعید سلطانی و اصغر نعیمی کارگردانی شده و نویسنده آن سعید مطلبی است. همچنین تهیه‌کنندگی آن را آرمان زرین‌کوب بر عهده داشته است. سریال تلویزیونی یاور در 30 قسمت ساخته شده است.

درباره فضای قصه یاور و اینکه برخی قالب آثار سعید مطلبی را فیلم فارسی دانسته‌اند نیز بیان کرد: “داستان این سریال در ادامه ملودرام‌های سعید مطلبی قرار دارد و البته در قسمت‌هایی هم معمایی ها وجود دارد.

اگر یکی از مهمترین المان‌های آثار فیلم فارسی را جوانمردی قرار بدهیم این سریال (یاور) هم روی همان خط داستانی حرکت می‌کند. با این حال او به صورتی قصه می‌نویسد که مخاطب جذب داستان می‌شود و اثر را دوست دارد.”

زمان پخش و تکرار سریال یاور شبکه آی فیلم 1402

اسامی بازیگران سریال یاور

بازیگران سریال یاور چه کسانی هستند؟ در یاور بازیگرانی چون داریوش ارجمند، اسماعیل محرابی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، فقیهه سلطانی و شبنم فرشادجو به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

خلاصه داستان

«یاور» داستانی معمایی با تم جوانمردی است که مربوط به خانواده‌ای اصیل به نام چلویی است که درگیر یک پرونده قتل می‌شوند. «یاور چلویی» که بزرگ خانواده است به همراه پسرش صاحب یک رستوران است.

«محسن چلویی» که دانشجوی رشته حقوق است برای اینکه بتواند ترم خود را با موفقیت بگذراند به همراه دوستش تصمیم می‌گیرند شبانه نمره خود را دستکاری کنند و در این میان قتلی در دانشگاه صورت می‌گیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو