علی دایی به فوتبال برگشت | بهترین زمان برای حضور علی دایی در فوتبال

5

1402/6/6

10:40


علی دایی به فوتبال برگشت | بهترین زمان برای حضور علی دایی در فوتبال

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مدیران فولاد خوزستان برای ادامه راهِ این تیم در لیگ برتر، طبق یک فرمول قدیمی و ساده، باید شوکِ فوتبالی ایجاد کنند. به همین دلیل حتی شنیده شده که دراگان اسکوچیچ و استراماچونی هم پیشنهاداتی از این باشگاه دریافت کرده است.

به محض انتشار این خبر در سایت های ورزشی و بازنشر گسترده آن در فضای مجازی، اما علی دایی ترجیح داد مواضعش را در این زمینه اعلام کند. دایی اصل خبر را تایید کرد اما گفت مدیران فولاد به صورت مستقیم این پیشنهاد را مطرح نکرده اند. ضمن اینکه دایی به این نکته هم اشاره کرد در حال حاضر قصد فعالیت در فوتبال را ندارد. (اینجا)

برای آنها که در سال های گذشته عادت کرده بودند دایی را حتی در تیم های راه آهن و صبای قم ببینند، شاید ماجرای امروزش که صراحتا پیشنهادهای مربیگری را رد می کند، تازگی داشته باشد. تحولات رخ داده در دایی و تغییر نگرش او باعث شده تا از این پس به هر پیشنهادی که از راه می رسد پاسخ مثبت ندهد؛ به عبارت بهتر، وجاهت و اعتبارش را در راه مربیگری در لیگ برتر مخدوش نسازد.

این نقطه اختلاف و چالش بزرگ سال های گذشته برخی منتقدان  با دایی بود که به او توصیه می کردند همه اعتبارش را در رقابت های لیگ و مناقشه های تکراری با داوران و ... هزینه نکند و امروز دایی به درستی به این نتیجه رسیده که بازگشت به فوتبال و پذیرفتن مسولیت سرمربیگری در یکی از همین تیم های لیگ برتری برای او، مقبولیت خاصی به ارمغان نمی آورد.

دایی را همچنان دور از فوتبال اما در کنار خودمان داریم و چه چیز از این بهتر که همه می دانیم او بهترین تصمیم را در آینده می گیرد.../خبرورزشی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو