ماجرای جالب صحنه پس از تیراز فیلم انتقام جویان !

منبع: فیگار

3

1402/6/6

21:17


سکانس‌های بعد از تیتراز دنیای سینمایی مارول همواره معروف بوده است و اخیراً ماجرای جالب صحنه پس از تیراز فیلم انتقام جویان گفته شد.

ماجرای جالب صحنه پس از تیراز فیلم انتقام جویان !

سکانس‌های بعد از تیتراز دنیای سینمایی مارول همواره معروف بوده است و اخیراً ماجرای جالب صحنه پس از تیراز فیلم انتقام جویان گفته شد.

دنیای سینمایی مارول یک نیروگاه سرگرمی می‌باشد که اکنون فهرستی چشمگیر از 32 فیلم و چندین برنامه تلویزیونی را در خود جای داده است. ویژگی‌های تعیین‌کننده‌اش شامل بازیگری مستقیم و داستان‌های مملو از داستان‌های طنز می‌باشد، اما آنچه که می‌توان ویژگی اصلی آن را در نظر گرفت صحنه‌های پس از تیتراژ آن است. در ادامه به ماجرای جالب صحنه پس از تیراز فیلم انتقام جویان می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

10 زمان که انتقام جویان باید در (MCU) حضور پیدا میکردند

نقش کلیدی فیلم چهار شگفت انگیز برای انتقام جویان 6 !

ماجرای جالب صحنه پس از تیراز فیلم انتقام جویان

ماجرای عجیب ساخت صحنه پس از تیراز انتقام جویان

از زمانی که مرد آهنی در سال 2008 منتشر شد و سکانس بعد از تیتراژ با معرفی ساموئل ال جکسون به عنوان نیک فیوری درباره ابتکار انتقام‌جویان شروع شد، این فرنچایز به دلیل آزار دادن طرفداران مشتاق خود با تکه‌هایی که ماجراهای آینده قهرمانان ما را روشن می‌کرد، شناخته شد. به سرعت انتظار می‌رفت که همه فیلم‌ها با این صحنه‌ها تمام شوند. انتقام‌جویان، اولین تیم MCU، در زمان اکران جهانی خود صحنه پس از تیتراژ را نداشت، نه به دلیل پنهان کاری، بلکه به این دلیل که هنوز فیلمبرداری نشده بود.

انتقام‌جویان یک سنت دیگر از MCU را آغاز کردند که اکثر فیلم‌ها از آن پیروی می‌کردند، داشتن بیش از یک صحنه پس از تیتراژ. در اولین صحنه پس از تیتراژ ظاهر تانوس اولین نگاه تماشاگران به حماسه بی‌نهایت بزرگ بود، که تهدید آن تا پایان فاز 2 و فاز 3 بر سر قهرمانان مارول ادامه داشت. صحنه دوم پس از تیتراژ، پایانی سرگرم‌کننده و در عین حال جالب بود که در آن شش انتقام‌جوی اصلی برای صرف ناهار در رستوران شاورما حضور دارند.

ماجرای سکانس پس از تیتراژ اولین فیلم انتقام جویان

ماجرای جالب صحنه پس از تیراز فیلم انتقام جویان

ماجرای جالب صحنه پس از تیراز فیلم انتقام جویان

بیشتر بخوانید:

رابرت داونی جونیور به دلیل امتناع از خالکوبی گروهی همکار انتقام جویان را دعوت کرد

10 تفاوت انتقام جویان در فیلم ها و کمیک ها

ماجرای عجیب ساخت صحنه پس از تیراز انتقام جویان

انتقام جویان حفره ورود ارتش چیتاری در مرکز منهتن را دیدند، با مرد آهنی در حالی که موشک هسته‌ای پرتاب شده توسط دولت را منحرف می‌کرد. وقتی او به زمین می‌افتد، هالک او را به هوش می‌آورد و با شوخ طبعی تونی، می‌گوید که همه آنها باید یک روز مرخصی بگیرند و شاورما بخورند. صحنه‌ی پس از تیتراژ فیلم که در ابتدا به‌عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده دیده می‌شود، نشان می‌دهد که آن‌ها واقعاً در یک رستوران بسیار آسیب دیده، شاورما می‌خورند. هیچ یک از آنها صحبت نمی‌کنند، آنها فقط آنجا نشسته‌اند و در حین خوردن غذا به در و دیوار خیره شده‌اند.

اینترتینمنت ویکلی جزئیات بیشتری در مورد پس‌زمینه صحنه شاورما انتقام‌جویان ارائه کرد و نشان داد که داونی جونیور چگونه در کنفرانس مطبوعاتی 12 آوریل 2012، یک روز پس از اولین نمایش جهانی به این موضوع اشاره کرد و گفت که بازیگران در همان روز برای فیلم‌برداری دوباره گرد هم می‌آیند. قسمتی از فیلم در آن زمان، کریس ایوانز در در حال ایفای نقش در فیلم دیگری بود، بنابراین مجبور شد از گریم برای پوشاندن ریش خود استفاده کند. از آنجایی که گریم او را بیشتر شبیه پنگوئن کرد تا کاپیتان آمریکا، او در صحنه ظاهر می‌شود که فک خود را با دست می‌پوشاند.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو