پرداخت ویژه 4 وام فوق العاده از شهریور ماه!! | سه وام قرض الحسنه 300،200،150 میلیون تومن بدون نیاز به ضامن و کارمزد صفر!

3

1402/6/7

11:19


پرداخت ویژه 4 وام فوق العاده از شهریور ماه!! | سه وام قرض الحسنه 300،200،150 میلیون تومن بدون نیاز به ضامن و کارمزد صفر!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بانک گردشگری به منظور رفاه حال زائران نجف و کربلا، از امسال طرح "زائر کارت" را اجرایی کرده است. این کارت مشابه کارت بانکی دارای اعتبار چند ساله بوده و در سال های بعد نیز قابل استفاده خواهد بود.

 ارائه تسهیلات بانکی ویژه زائران اربعین حسینی (ع) وفق ضوابط بانک مرکزی، برخورداری از تخفیف خرید در فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، تولیدات ایرانی، حمل و نقل مرتبط با باشگاه زائران حسینی و دریافت اطلاعیه‌ها و اخبار ستاد اربعین و نیروی انتظامی برخی از خدمات زائر کارت است.

وام قرض الحسنه

دارندگان زائر کارت بانک گردشگری برای سفر به کربلا و نجف از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و همچنین مرز زمینی مهران و سایر مرزهای خروجی هنگام استفاده از زائرکارت در گیت‌های خروجی، شناسایی می‌شوند و در نتیجه دارای کمترین میزان تشریفات اداری خواهند بود.  

افتتاح حساب به صورت آنلاین از طریق گوشی تلفن همراه در TOBANK و یا حضوری در تمام شعب بانک گردشگری و ادارات گذرنامه برای دریافت کارت ویژه "زائر کارت" به صورت رایگان و برخورداری از تمام خدمات کارت های بانکی یکی دیگر از ویژگی‌های زائر کارت را تشکیل می دهد.

همچنین درج QRCode و بارکد در پشت کارت برای امور شناسایی، اطلاعات هویتی، خدمات مرزی، ثبت اطلاعات پزشکی، سوابق دارویی، امکان تجویز نسخه الکترونیکی و مشاوره پزشکی و خدمات پستی زائران و همچنین خدمات درمانی در برخی مراکز درمانی کشور عراق امکانپذیر است.

امکان صدور و ارائه گذرنامه زیارتی همراه با کارت بانکی پس از ثبت در سامانه "سماح" سازمان حج و زیارت و ارسال رایگان نیز از ویژگی های زائر کارت به شمار می‌رود.

متقاضیان بعد از افتتاح حساب، باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند تا بتوانند از تاریخ اول تا پنجم شهریورماه سال جاری، در همراه بام، برای این تسهیلات درخواست بدهند. مبلغ این وام بعد از دریافت امضای الکترونیکی قرارداد تسهیلات به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

طبق آخرین اطلاعات، متقاضیان با تودیع مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان، از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ 10 میلیون تومان برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر بهره مند شوند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و وام گیرندگان باید بعد از بازگشت از سفر برای تا شش برای پرداخت اقساط اقدام کنند.

بنابراین با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت شش ماهه، مبلغ اقساط 2 میلیون تومان خواهد بود. سود کل این وام 200 هزار تومان و مبلغ سود و تسهیلات با هم 10 میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.

در صورتی که زائران مایل به خرید ارز اربعین باشند می‌توانند از طریق بانک ملی اقدام کنند. فرآیند فروش ارز به صورت 24 ساعته و در بستر اپلیکیشن بله انجام می‌شود. فروش ارز اربعین به صورت حضوری نخواهد بود.

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملی

در طرح نهال بانک ملی افراد دارای حساب قرض‌الحسنه در نزد بانک ملی می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان اقدام کنند. این تسهیلات بدون سود و دارای ۴ درصد کارمزد است و شخص وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

مشتریانی که خواهان وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و به آن سودی تعلق نمی‌گیرد. متقاضیان این تسهیلات باید تنها چهار درصد کارمزد بپردازند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام نیز به ۶۰ ماه می‌رسد. متقاضیان این تسهیلات نباید به هیچ عنوان بدهی معوق یا چک برگشتی ثبت شده در سیستم بانک مرکزی داشته باشند.

شرکت

بانک ملی

نام وام

نهال ملی

سود

۴ %

این تسهیلات قرض‌الحسنه است

سقف وام

۳۰۰ میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

۶۰ ماه

قسط وام

۵,۵۲۴,۹۵۷ تومان

کل سود وام

۳۱,۴۹۷,۳۹۷ تومان

مجموع رقم وام و سود

۳۳۱,۵۴۷,۳۹۷ تومان

وام قرض الحسنه

مشتریانی که متقاضیان وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی بانک سپه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل ۵۰۰ هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. ضمنا باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، داشتن ضامن رسمی است. این وام قرض الحسنه بوده و به آن سود تعلق نمی‌گیرد. تنها کارمزد آن دو یا چهار درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۳۶ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۱ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۱۹۹ تومان است. کل سود تسهیلات، ۳ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۱۷۳ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۵۳ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۱۷۳ تومان خواهد بود.

محمد بنی حسن با تأکید بر لزوم توجه به سطح رفاه کارکنان، یکی از مهمترین مشکلات امروز جامعه را افزایش میانگین سن ازدواج و کاهش میل به فرزندآوری ذکر کرد و افزود: اگرچه لازم است تمامی سازمانها و دستگاهها شرایط تسهیل این دو امر مهم را فراهم سازند؛ اما شهرداری تهران نه تنها هیچگاه از این مسئله غافل نبوده؛ بلکه با اجرای سیاست‌های تشویقی درصدد اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بوده است.

وی از جمله تصمیمات حمایتی اتخاذ شده در شهرداری تهران را رونمایی از «بسته خرسند ساز» و تخصیص تسهیلات ازدواج و فرزندآوری عنوان کرد و گفت: پرداخت وام فوری، اعطای امتیاز استفاده از سفرهای زیارتی و سیاحتی به مقصد مشهد مقدس خارج از سهمیه تورهای گردشگری و امکان بهره مندی از تالارهای پذیرایی شهرداری تهران با تخفیف حداکثری، از جمله بخشهای «محور همیار بسته خرسند ساز» است که هم اکنون در راستای تشویق به امر ازدواج درحال اجرا است.

وام قرض الحسنه 500 میلیونی 4 بانک

سقف تسهیلات اعطایی در برخی از بانک‌ها با توجه به میانگین حساب افراد تا ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

بانک اقتصادنوین: این بانک تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد وام می‌دهد. شرایط دریافت این وام مسدودی سپرده مشتری تا حداکثر چهار ماه است. همچنین اگر کسی سپرده‌گذاری در بانتک انجام نداده باشد، باید به ازای هر ۱۰ میلیون تومان وام به بانک یک ضامن کسر از حقوق معرفی کند.

این وام به صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی تعلق می‌گیرد و بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است که با این حساب قسط هر وام ۱۴ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان برآورد شده است.

بانک تجارت: این بانک در طرح آنی پزشکان، با سود چهار درصد و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. مدت بازپرداخت این وام ۶۰ ماهه است و بانک نسبت به ارزش ۸۵ درصد سپرده مشتری به او وام می‌دهد. با این حساب اقساط وام ۵۰۰ میلیون تومانی ماهانه ۹ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تمام می‌شود.

این بانک در طرح دیگر خود با نام تجارت با متخصصان، وام ۵۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۵ درصد می‌دهد. برای دریافت این وام متقاضی باید ضامن رسمی به بانک معرفی کند. شرایط ضامن به این صورت است که تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان دو ضامن معتبر هم‌صنف دارای پروانه کسب و بالای ۱۰۰ میلیون تومان سند ملک باید به بانک معرفی شود.

بانک دی: این بانک با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه وام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان می‌دهد. اقساط ماهانه این وام ۱۸ میلیون و ۱۰۰ تومان تعیین شده است.

 

بانک گردشگری: این بانک تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و با بازپرداخت ۶۰ ماهه و با سود چهار درصد به متقاضیان وام می‌دهد. بر این اساس اقساط ماهانه این وام ۹ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان می‌شود. همچنین در این طرح تا طمان تسویه کامل وام سپرده مشتری مسدود می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو