بهترین فیلم های زندیا (Zendaya) تا سال 2024

بهترین فیلم های زندیا (Zendaya) تا سال 2024


منبع: فیگار

4

1402/6/9

01:15


زندایا، یکی از محبوب‌ترین بازیگران یک دهه اخیر می‌باشد که فیلم‌های زیادی بازی کرده و در ادامه به بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023 خواهیم پرداخت.

بهترین فیلم های زندیا (Zendaya) تا سال 2024

زندایا، یکی از محبوب‌ترین بازیگران یک دهه اخیر می‌باشد که فیلم‌های زیادی بازی کرده و در ادامه به بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023 خواهیم پرداخت.

فعالیت‌های زندایا در سینما و تلویزیون، در یک دهه اخیر، او را به عنوان یکی از بهترین بازیگران زن نسل خود معرفی می‌کند و در این نوشتار، برترین فیلم ها با بازی زندایا را معرفی خواهیم کرد. با فیلمبرداری Challengers و Dune: Part Two در تابستان 2022، شهرت زندایا به عنوان یک ستاره بین‌المللی سینما با فیلمشناسی چند ژانر او تثبیت شده است

زندایا که به عنوان یک مدل کودک شروع کرده و اخیراً برای نقش رونی اسپکتور در فیلم بیوگرافی آینده‌اش انتخاب شده است، از ریشه‌هایش در کانال دیزنی تا بازی در دنیای سینمایی مارول تا فیلم‌های موفق علمی تخیلی نامی برای خود دست و پا کرده و فیلم های برتر زندایا ساخته است. تغییر اخیر او به سمت فیلم‌های درام، مانند Challengers، امیدی برای نامزدی اسکار 2023 برای این بازیگر 25 ساله ایجاد کرده است.

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

برترین فیلم سینمایی با حضور Zendaya

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم زندایا را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

او در هر پروژه‌ای که در آن بازی می‌کند، عملکردی خیره کننده به ارمغان می‌آورد و وقت آن رسیده است که هالیوود او را به عنوان بازیگر قدرتمند چند وجهی که هست، بشناسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جهان بهمراه امتیاز IMDB تا سال 2023

Space Jam: A New Legacy

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

برترین فیلم ها با بازی زندایا

یکی از چهار فیلمی که در سال 2021 با هنرنمایی Zendaya منتشر شد، انیمیشن، اکشن Space Jam: A New Legacy به کارگردانی مالکوم دی. لی به عنوان دنباله‌ای برای فیلم اصلی Space Jam که در سال 1996 منتشر شد، بود. این انیمیشن، اولین صداپیشگی او نیست. زندایا در نقش صدای لولا بانی ایفای نقش می‌کند و به این موضوع اشاره دارد که بزرگ شدن توسط یک فرد اصلی در خانواده‌اش به او اجازه می‌دهد تا این نقش را بر عهده بگیرد.

در این فیلم، لبرون جیمز، دان چیدل و مایکل بی جردن حضور دارند. این فیلم مورد انتظار توسط بینندگان به دلیل داستان‌گویی معیوب، طنز گیج کننده و کارگردانی درهم و برهم آن مورد توجه قرار گرفت. علیرغم اینکه نقش او غافلگیرکننده بود و بسیاری از طراحی مجدد لولا شگفت زده شدند، اما در مقابل بودجه 150 میلیونی، 162.8 میلیون به دست آورد و یکی از چهار فیلم مهمی بود که در سال 2021 با نقش اصلی زندایا اکران شد.

Frenemies

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

فیلم های برتر زندایا

Frenemies که اولین نقش سینمایی او در نظر گرفته می‌شود، در کمدی تینیجری او در کانال دیزنی در کنار همبازی‌اش بلا تورن Shake It Up را بازی کرد. زندایا در نقش هالی براندون بازی می‌کند که مجبور می‌شود با بهترین دوستش، برای پست سردبیری در یک شرکت انتشاراتی رقابت کند. نیک رابینسون، سایمون و استفانی اسکات از فیلم Insidious: Chapter 3 نیز در این فیلم حضور دارند.

این فیلم از سه داستان کوتاه تشکیل شده است که طرفداران احساس می‌کردند خودسرانه کنار هم قرار گرفته‌اند و توسعه نیافته‌اند. این فیلم در اولین اکران خود در ژانویه 2012، 4.2 میلیون بیننده داشت. با این وجود، این فیلم زندایا را به عنوان یک بازیگر رو به رشد تثبیت کرد. این اثر، ادامه رشد او در کانال دیزنی را نشان می‌دهد.

Duck Duck Goose

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

یکی دیگر از نقش‌های صداپیشگی زندایا، Duck Duck Goose یک فیلم انیمیشنی از نتفلیکس از نویسنده Surf’s Up است که در سال 2018 پس از انصراف از اکران در سینماهای ایالات متحده به دلایل نامشخصی منتشر شد.

Zendaya صداپیشگی چی، جوجه اردکی که توسط پنگ نجات می‌یابد، با صداپیشگی جف گافیگان را نشان می‌دهد. این فیلم در تلاش مشترک ایالات متحده و چین تولید و در همان چین اکران شد و بیش از 5 میلیون دلار فروخت. با افزایش محبوبیت زندایا و برجسته‌تر شدن مهارت‌های او، بسیاری از افراد در Letterboxd معتقد بودند که از Zendaya کمتر استفاده شده است و احساس می‌کردند که فیلم کودکان فاقد محتوا است و بیش از حد به طنز متکی است.

Smallfoot

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

برترین فیلم سینمایی با حضور Zendaya

Smallfoot که موفق‌ترین انیمیشن زندایا تا به امروز به حساب می‌آید، یک کمدی موزیکال متحرک می‌باشد که به دنبال جامعه کوچکی از یتی‌ها است که به یک انسان برمی‌خورند. زندایا دو آهنگ را برای آلبوم موسیقی متن ضبط کرد که در رتبه 8 در بیلبورد تاپ 200 قرار گرفت.

این فیلم به دلیل پیام‌رسانی تاثیرگذار، آهنگ‌های جذاب و طرح داستانی خوب مورد استقبال قرار گرفت. کارگردان اظهار داشت که پس از فروش 214 میلیون دلاری در مقابل بودجه 80 میلیون دلاری، امکان ساخت دنباله این انیمیشن وجود دارد.

Malcolm & Marie

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

زندایا در کنار سام لوینسون، خالق Euphoria، در نقش ماری در مالکوم و ماری از نتفلیکس در کنار جان دیوید واشنگتن بازی کرد. فیلم سیاه و سفید او به طور کامل بر روی این دو شخصیت تمرکز می‌کند؛ زیرا آنها از اولین نمایش فیلم مالکوم باز می‌گردند و به حقایق ویرانگر درباره یکدیگر می‌پردازند.

در حالی که بسیاری از بازیگری و شیمی زندایا و جان دیوید واشنگتن با یکدیگر تمجید کردند، نظرات مالکوم و ماری متفاوت بود. برخی روایت را تحسین کردند و برخی دیگر قصد لوینسون را زیر سوال بردند. صرف نظر از این نظرات، این فیلم یکی از بهترین آثار زندایا به حساب می‌آید و او نامزد بهترین بازیگر زن در بیست و ششمین جوایز انتخاب منتقدان برای آن شد.

The Greatest Showman

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

یکی از بزرگترین موفقیت‌های باکس آفیس زندایا، درام موزیکال The Greatest Showman با بازی هیو جکمن، میشل ویلیامز و زک افرون در فیلمی که ظهور پی‌تی بارنوم و سیرک او را روایت می‌کند، است.

زندایا نقش هنرمند سیرک را بازی می‌کند که عاشق شخصیت زک افرون، فیلیپ کارلایل می‌شود. او توانست این نقش‌آفرینی را در کنار زک افرون برای فیلم اجرا کند. این فیلم به دلیل نمایش تاریخی نادرستش، نقدهای متفاوتی دریافت کرد؛ اما زندایا به دلیل بازی تاثیرگذارش به عنوان یکی از بهترین شخصیت‌های فیلم The Greatest Showman مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم در ادامه به پنجمین فیلم موزیکال زنده پرفروش در گیشه تمام دوران تبدیل شد.

Spider-Man: Far From Home

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

دومین فیلم از سه گانه مرد عنکبوتی MCU، مرد عنکبوتی: دور از خانه، زندایا را در نقش ام جی از یک شخصیت فرعی به یک شخصیت اصلی تبدیل می‌کند. در این فیلم تام هالند، جیک جیلنهال و ساموئل ال جکسون به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم پیتر و دوستانش را دنبال می‌کند که برای یک سفر مدرسه به اروپا سفر می‌کنند.

زندایا علیرغم اینکه کم در فیلم حض.ر داشتغ اما به خاطر بازی قابل‌توجهش از MJ و شیمی‌اش با تام هالند روی پرده مورد تحسین قرار گرفت و آنها را به یکی از بهترین روابط در MCU تبدیل کرد. این اولین باری است که بینندگان می‌بینند که Zendaya واقعاً نقش ام جی را پذیرفته است.

Spider-Man: Homecoming

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

اولین فیلم مرد عنکبوتی، مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه، فشار زیادی را به همراه داشت اما با دنیای منحصر به فرد خود به دنیای خودش تبدیل شد. بخشی از خوبی این دنیا، زندایا بود که نام مستعارش، ام جی، تا انتهای فیلم رفت؛ اما هیجان طرفداران را تشدید کرد؛ زیرا آنها امیدوار بودند که زندایا به شخصیت او تبدیل شود.

این فیلم اولین فیلم بلند زندایا را در MCU رقم زد. او در دنباله‌های بعدی بازی کرد و او را وارد دنیای سینمایی مارول شد. این فیلم با بودجه 175 میلیون دلاری بیش از 800 میلیون دلار فروخت و دومین فیلم موفق مرد عنکبوتی در آن زمان شد.

Dune

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

همانطور که در Spider-Man: Homecoming مشاهده می‌شود، یک نقش کوچک، حضور زندایا را به حداقل نمی‌رساند. زندایا نقش چانی را در فیلم Dune بازی می‌کند. او معشوقه تیموتی شالامه، در فیلم علمی تخیلی ریبوت دو قسمتی Dune به کارگردانی دنیس ویلنوو است.

در حالی که قسمت دوم شاهد زندایا بیشتری خواهیم بود، قسمت اول زندایا را از بینش‌های Chalamet در سکانس‌های کوتاه می‌بیند. با این وجود، اجرای او بینندگان را هیجان زده کرد و بسیاری از دیدن دوباره نقش او هیجان زده هستند. او در قسمت بعدی نقش فعلی بیشتری خواهد داشت. شرکت زندایا در فیلم پرفروش علمی تخیلی توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

Spider-Man: No Way Home

بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023

بهترین فیلم زندایا

زندایا علیرغم اینکه کارش را به عنوان یک شخصیت فرعی شروع کرده بود، در آخرین فیلم سه گانه مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، دزد صحنه شد. او نقش خود را به عنوان MJ تکرار می‌کند و آنچه را که بینندگان بهترین عملکرد او در این سه گانه می‌نامند را ارائه می‌دهد.

زندایا، سال انتشار پرمجموعه 2021 خود را با اجرای چند وجهی به پایان رساند که آسیب پذیری MJ را دید که قبلاً دیده نشده بود. این فیلم به طور یکسان مورد استقبال منتقدان و طرفداران قرار گرفت و پرفروش‌ترین فیلم در سال 2021 بود و ششمین فیلم پرفروش تمام دوران است. اگرچه ممکن است دنباله فیلم چند سال دیگر هم منتشر نشود، اما Zendaya برای حضور در دنباله بعدی، در کنار تام هالند قرارداد امضا کرده است.

Challengers

چلنجرز 2024 یک فیلم کمدی رمانتیک ورزشی آمریکایی است. این فیلم توسط لوکا گوادانینو کارگردانی شده و براساس فیلمنامه‌ای از جاستین کوریتزکس ساخته می‌شود. در این فیلم، زندایا، مایک فیست و جاش اوکانر نقش‌آفرینی می‌کنند. برنامه‌ریزی شده که فیلم چلنجرز سال 2024 توسط ام‌جی‌ام به اکران برسد.

داستان فیلم درباره‌ی همسر و مربی یک تنیس‌باز مشهور می‌باشد که در حال یک بازی تنیس میانه‌ای است. همسر او او را برای شرکت در یک ایتیپی چلنجر تور ثبت‌نام می‌کند، اما با مشکلی روبرو می‌شود. آنها متوجه می‌شوند که او باید با معشوق سابق همسرش در رقابت باشد.

بازیگرانی که در این فیلم حضور خواهند داشت عبارتند از:

  • زندایا که نقش تشی دونالدسون را ایفا میکند.
  • مایک فیست که نقش آرت دونالدسون را بازی میکند.
  • جاش اوکانر که نقش پاتریک تسوایگ را ایفا میکند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های زندیا تا سال 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

سه گانه معروف زندایا چه نام دارد؟

سه‌گانه معروف زندایا که در دنیای MCU روایت می‌شود، مجموعه مرد عنکبوتی می‌باشد.

جدیدترین فیلم او که در سال 2024 اکران خواهد شد، چه نام دارد؟

فیلم Dune: Part 2، جدیدترین فیلم او می‌باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو