تابستون کجا بریم؟ بهترین سفرهای تابستانی خارجی

منبع: آرگا

4

1402/6/9

12:32


فصل تابستان فرصت بسیار خوب و مناسبی است برای شروع سفرهای تابستانی و معمولا گردشگران حرفه‌ای، بهترین فصل سفر را تابستان می‌دانند. مقصدهای بسیار مهمی برای سفرهای تابستانی داخلی و خارجی وجود دارد که برخی از آن‌ها مهم‌ترین مقاصد توریستی به شمار می‌آیند. به‌عنوان نمونه شهرهای شمالی کشور مانند گیلان و مازندران و همچنین شهرهای خوش آب‌و‌هوایی مانند تبریز و اردبیل بهترین مقاصد سفرهای تابستانی در ایران هستند، اما به نظرتان بهترین سفرهای تابستانی خارج ایران کدام است؟ در این مقاله قصد داریم به سوال «تابستون کجا بریم» پاسخ دهیم و اشاره‌ای به بهترین سفرهای تابستانی خارج از ایران خواهیم داشت.

تابستون کجا بریم؟ بهترین سفرهای تابستانی خارجی

برزیل؛ بهترین سفر تابستانی در طول عمرتان را تجربه کنید!

برزیل یکی از توریستی‌ترین کشورهای قاره آمریکا است که مقصد بسیار جذاب گردشگران فراوانی خواهد بود. در سفر به برزیل با طبیعت منحصربه‌فرد این کشور شگفت‌زده خواهید شد. سواحل شنی سفید و آبشارهای خروشان طبیعت برزیل، بهترین منطره‌ها را به چشم شما هدیه می‌دهند. همچنین لذت ماجراجویی در جنگل‌های آمازون تجربه هیجان‌انگیزی خواهد بود که در هیچ سفری تجربه نخواهید کرد. در سفر به برزیل می‌توانید سوار بر قایق از میان رودخانه زیبای آمازون گذر کنید و چشم‌اندازهای طبیعی این منطقه را با چشمان خودتان ببینید.

شهرهای ریودوژانیرو، سائوپائولو و برازیلیا از جمله مهم‌ترین مقاصد گردشگری برزیل هستند. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری برزیل آبشار ایگواسو در شهری به همین نام است. این آبشار به قدری معروف است که بخشی از چند فیلم سینمایی هالیوودی در قسمت‌های مختلف آبشار ایگواسو فیلمبرداری شده است. در نظر داشته باشید بهترین قیمت تور برزیل را می‌توانید از آژانس هواپیمایی طاهاگشت دریافت کنید. طاهاگشت برگزارکننده بهترین تورهای گردشگری داخلی و خارجی است و در این زمینه سال‌ها است که فعالیت می‌کند. درحالت‌کلی در پاسخ به سوال «تابستون کجا بریم» باید عنوان کرد، اگر عاشق طبیعت هستید، برزیل را انتخاب کنید که این کشور یکی از زیباترین مقاصد تابستانی را در اختیار دارد.

کره جنوبی؛ سفر به پیشرفته‌ترین کشور دنیا در تابستان

کره جنوبی از جمله مقاصدی است که هر توریستی در طول زندگی باید یک بار به آن سفر کند. کره جنوبی فرهنگ بسیار غنی و جذابی دارد. همچنین این کشور تاریخ بسیار شگفت‌انگیزی داشته که در سفر به کره جنوبی ردی از تاریخ قدیمی و اصیل کره جنوبی را می‌توانید مشاهده کنید. آسمان‌‌خراش‌های بسیار مدرن و پیشرفته را در پایتخت کره جنوبی به‌خوبی می‌توانید ببینید و در شهر سئول با تکنولوژی‌های فوق پیشرفته بشر آشنا خواهید شد. در کره جنوبی دنیای مدرن را در کنار سنت اصیل کره‌ای مشاهده خواهید کرد. به‌عنوان مثال در دهکده زیبای هانوک با فرهنگ و تاریخ بسیار ارزشمند کره جنوبی آشنا می‌شود.

در این روستا کلیه خانه‌ها به شکل قدیمی خود هستند و پیاده‌روی در روستای هانوک ذهن شما را یاد سریال‌های پرطرفدار کره‌ای می‌اندازد. در جزیره ججو طبیعت بی‌نظیر کره جنوبی را مشاهده خواهید کرد. سواحل بسیار زیبای ججو با چشم‌انداز کوه‌ هالاسان منظره‌ای زیبا را در مقابل چشمانتان به‌نمایش درمی‌آورد. همچنین در بزرگ‌ترین بندر کره‌جنوبی، شهر بوسان؛ می‌توانید خوشمزه‌ترین سوشی‌های جهان را میل کنید. در سایت آژانس هواپیمایی طاهاگشت می‌توانید هزینه تور کره جنوبی را مشاهده کنید و با برخی از فعالان گردشگری مقایسه‌ای داشته باشید. بهترین قیمت‌ تورهای گردشگری داخلی و خارجی را در حال حاضر طاها گشت ارائه می‌دهد.

تابستون کجا بریم؟ بهترین سفرهای تابستانی خارجی

جاهای دیدنی کشور هزار رنگ در تابستان؛ سفر به هند

در پاسخ به سوال «تابستون کجا بریم» باید بگوییم، کشور هند می‌تواند یکی از بهترین مقاصد تابستانی برای سفرهای خارجی باشد. مردمان سرزمین هند بسیار مهمان‌نواز و پرجنب‌و‌جوش هستند و در کشور هند جهان سنتی و مدرن را در کنار یکدیگر مشاهده خواهید کرد. هند به‌عنوان دومین کشور پرجمعیت جهان شناخته می‌شود و فرهنگ و سنت بسیار غنی و عجیبی دارد. تاج محل به‌عنوان معروف‌ترین مقصد توریستی هند شناخته می‌شود که بنای اصلی تاج محل در مدت زمان ۲۲ سال با سنگ‌های مرمر ساخته شده است.

همچنین یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان را در هند می‌توانید مشاهده کنید. شهر مقدس واراناسی یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است که در حال حاضر افراد بسیاری در این شهر سکونت دارند. در هند معابد بسیاری وجود دارد که برای هندی‌ها بسیار مقدس و ارزشمند است. در سفر به هند حتما از این معابد بازدید داشته باشید. برای خرید تور هند حتما به سایت آژانس هواپیمایی طاهاگشت مراجعه کنید. بهترین قیمت‌های تور گردشگری هند و سایر مقاصد پربازدید را در طاها گشت می‌توانید مشاهده کنید.

ترکیه؛ پرگردشگرترین مقصد تابستانی ایرانیان

ترکیه یکی از بهترین مقاصد تابستانی ایرانیان است. کشور ترکیه باتوجه‌به فاصله بسیار اندکی که با ایران دارد، به‌عنوان پرگردشگرترین مقصد تابستانی نیز شناخته می‌شود. معمولا شهرهای ساحلی ترکیه مانند آنتالیا یکی از بهترین مقاصد تابستانی ترکیه هستند. کشور ترکیه سواحل بسیار زیبایی دارد که هر ساله میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان برای استراحت در فصل تابستان به این کشور زیبا سفر می‌کنند. در شهرهای مختلف ترکیه با پدیده‌های بسیار جذابی روبه‌رو خواهید شد.

به‌عنوان مثال در شهر بدروم سواحل سنگی را مشاهده خواهید کرد و در کاپادوکیا با طبیعت بکر روبه‌رو می‌شوید. ترکیه نه‌تنها طبیعت و سواحل بسیار جذابی دارد، بلکه برای خرید مقصدی بسیار عالی است. معمولا کسانی که عاشق خرید هستند، به شهر استانبول سفر می‌کنند. در استانبول بزرگ‎ترین برندهای پوشاک وجود دارد و خریدی بسیار عالی و مناسب را در این شهر می‌توان تجربه کرد؛ در نتیجه در پاسخ به سوال «تابستون کجا بریم» باید عنوان کنیم، ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان است که در فصل تابستان دیدنی‌تر و جذاب‌تر از همیشه است.

تابستون کجا بریم؟ بهترین سفرهای تابستانی خارجی

سفر به بهترین مقاصد تابستانی؛ با استفاده از خدمات آژانس هواپیمایی طاها گشت

در این مقاله به سوال «تابستون کجا بریم» پاسخ دادیم و اشاره‌ای به برخی از بهترین مقاصد تابستانی خارج از کشور داشتیم. درحالت‎‌کلی مقاصد تابستانی بسیاری برای سفر وجود دارد، اما کشورهایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، جزو بهترین شهرها و کشورها برای سفرهای تابستانی هستند. در نظر داشته باشید برای خرید یا انتخاب تورهای گردشگری داخلی و خارجی می‌توانید از سایت آژانس هواپیمایی طاهاگشت کمک بگیرید. طاها گشت مجری برگزار کننده بهترین تورهای گردشگری داخلی و خارجی است و در این زمینه سابقه بسیار طولانی دارد. پشتیبانی و مشاوره عالی برای سفر به‌همراه قیمت منصفانه از مهم‌ترین ویژگی‌های طاهاگشت است. برای مشاهده کلیه خدمات طاها گشت به نشانی اینترنتی tahagasht.com مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو