قوی ترین دریاسالارها در وان پیس از نگاه سایت فیگار

قوی ترین دریاسالارها در وان پیس از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

3

1402/6/9

23:00


دریاسالارها در وان پیس دارای توانایی‌های فارق‌العاده‌ای می‌باشند. در ادامه همراه ما بمانید تا با قوی ترین دریاسالارها در وان پیس آشنا شوید.

قوی ترین دریاسالارها در وان پیس از نگاه سایت فیگار

دریاسالارها در وان پیس دارای توانایی‌های فارق‌العاده‌ای می‌باشند. در ادامه همراه ما بمانید تا با قوی ترین دریاسالارها در وان پیس آشنا شوید.

دریاسالارهای One Piece نشان دهنده قدرت نظامی دولت جهان هستند و خود آنها تمایل دارند در بین قدرتمندترین شخصیت های وان پیس قرار بگیرند. حتی قوی‌ترین دزدان دریایی از آنها می‌ترسند – و با هم، این دریاسالارها آن‌قدر قوی هستند که با نیروهای ارتش یونکو و ارتش انقلابی رقابت کنند.

این دریاسالارها در انیمه وان پیس، یکی از بهترین انیمه های جهان حضور دارند، و قدرت آنها ترکیبی از توانایی میوه شیطانی و هاکی می‌باشد. آنها با سال‌ها تجربه و صدها مبارزه توانسته‌اند به قدرت باورنکردنی برسند. جدا از قدرت آنها، این دریاسالارها از لحاظ شخصیتی نیز به خوبی نوشته شده‌اند، طوری که حتی بهترین انیمه های 2023 و سال‌های اخیر توانایی ایجاد یک شخصیتی که محبوبیت آنها را دارند را نداشتند.

قوی ترین دریاسالارها در وان پیس

قدرتمند ترین دریاسالارها در وان پیس

شما می‌توانید فهرست قوی ترین دریاسالارها در وان پیس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین دریاسالارها در وان پیس

قوی ترین دریاسالارها در وان پیس

معمولاً ناوگان نیروی دریایی 3 دریاسالار دارد که همه آنها از نظر قدرت با یکدیگر قابل مقایسه هستند. تاکنون، داستان در مجموع هشت شخصیت شناخته شده با عنوان Admiral یا Fleet Admiral را به طرفداران نشان داده است، و بسیاری این سوال را دارند که در میان این شخصیت‌ها، کدام عنوان قوی ترین Admiral در انیمه وان پیس را دارد. پس در ادامه این نوشتار همراه ما بمانید تا به معرفی قوی ترین دریاسالارها در One Piece بپردازیم.

Zephyr

قوی ترین دریاسالارها در وان پیس

Zephyr

در ابتدای مقاله قوی ترین دریاسالارها در وان پیس ، Z که به نام «بازوی سیاه» زفیر نیز شناخته می‌شود، یک دریاسالار نیروی دریایی در دوران گل دی. راجر بود. زفیر در جوانی قدرت زیادی داشت و با پرورش نسلی از سربازان، از جمله دریاسالارها و معاونان دریاسالار فعلی، نقش مهمی در تفنگداران دریایی ایفا کرد.

در حالی که او در یکی از فیلم های وان پیس، One Piece: Film Z یک شرور است، متعارف بودن شخصیت او قابل بحث می‌باشد. صرف نظر از این، مواضع زفیر در برابر دریاسالار کیزارو و دزدان دریایی کلاه حصیری ثابت کرد که او یک شخصیت بسیار قدرتمند می‌باشد. او در دوران اوج خود، احتمالاً می‌توانست هر شخصیتی جز راجر را در سریال شکست دهد.

Kong

قوی ترین دریاسالارها در وان پیس

Kong

کنگ فرمانده کل دولت جهانی است و او را سومین عضو بالاترین رتبه دولت جهانی پس از ایمو و Five Elders تبدیل می‌کند. او در دوران راجر و ریش سفید به عنوان رهبر نیروهای نظامی دولت جهانی خدمت می‌کرد، که ثابت کننده توانایی‌های او به عنوان یک عضو مهم دولت جهانی است.

متأسفانه توانایی کنگ تاکنون در داستان آشکار نشده است. اگرچه او یک دریاسالار کلیشه‌ای One Piece نیست، اما همچنان برای پست دریاسالار و بعداً به عنوان فرمانده کل دولت جهانی انتخاب شد. این دستاوردها کافی است تا او را به عنوان یکی از قوی ترین مبارزان این جهان بشناسیم.

Ryokugyu

قوی ترین دریاسالارها در وان پیس

Ryokugyu

اسپویلر وقایع پس از آرک وانو!

ریوکوگیو در حال حاضر یکی از سه دریاسالار نیروی دریایی است و تا همین اواخر سریال، اطلاعات کمی درباره او وجود داشت. با این حال، پس از اتفاقاتی که در Wano رخ داد، طرفداران ایده بسیار دقیق تری از توانایی کاربر Mori Mori no Mi دارند.

دریاسالار ریوکوگیو – که با نام تولدش، آراماکی نیز شناخته می‌شود – از میوه شیطان نوع Logia خود برای کنترل، ایجاد و تبدیل به گیاه استفاده می‌کند. همانطور که در نبرد او با یاماتو، مومونوسکه و دیگر نگهبانان وانو نشان داده شد، این توانایی را نباید دست کم گرفت. ریوکوگیو به راحتی یکی از قوی ترین دریاسالارهای One Piece است.

Fujitora

قوی ترین دریاسالارها در وان پیس

Fujitora

دریاسالار فوجیتورا، که همچنین به عنوان ایشو شناخته می‌شود، در مقطعی در طول مدت دو سال به صفوف تفنگداران دریایی پیوست. درست مانند ریوکوگیو، ایشو از طریق پیش نویس نظامی جهانی به دلیل قدرت عظیم و فداکاری‌اش برای اهداف دریایی انتخاب شد.

فوجیتورا کاربر Zushi Zushi no Mi است و بنابراین می‌تواند جاذبه را به دلخواه کنترل کند. این بلافاصله او را تهدیدی برای اکثر دزدان دریایی دنیای جدید می‌کند، اما قدرت واقعی او زمانی آشکار شد که با شمشیرزنی و مهارت‌های مربوط به هاکی همراه بود. فوجیتورا یک دریاسالار بسیار خطرناک است که هرگز نباید دست کم گرفت.

جدا از قدرت او، از لحاظ شخصیتی بسیار از دیگر دریاسالارها متفاوت است. در حالی اکثر دریاسالارها به عنوان یک شرور معرفی می‌شوند، فوجیتورا همیشه به عنوان یک مرد مسئولیت پذیر و عدالت خواه شناخته شده است.

Kizaru

قوی ترین دریاسالارها در وان پیس

Kizaru

Marine Admiral Kizaru یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های One Piece است. او از قدرت Pika Pika no Mi استفاده می‌کند، یک میوه شیطان از نوع Logia که به او اجازه می‌دهد نور را ایجاد و کنترل کند. این به راحتی او را به یکی از سریع ترین شخصیت های انیمه تبدیل می‌کند.

در آرک الجزایر سابائودی، کیزارو توانست چهار کاپیتان سوپرنوا را با تلاش بسیار کمی از بین ببرد، و بعداً در مقابل دست راست گل دی راجر، سیلورز ریلی ایستادگی کرد. در مارینفورد، کیزارو بار دیگر با مقابله با برخی از قوی‌ترین مبارزان One Piece ثابت کرد که چقدر توانایی خطرناکی دارد.

Kuzan

قوی ترین دریاسالارها در وان پیس

Kuzan

کوزان یک دریاسالار سابق نیروی دریایی است که در زمان حضورش در تفنگداران دریایی با نام مستعار Aokiji شناخته می‌شد. Hie Hie no Mi او به او اجازه می‌دهد تا به یخ تبدیل شود و آن را کنترل کند. او یکی از قدرتمندترین سربازانی بود که در خدمت نیروی دریایی هستند، اما پس از شکست در دست دریاسالار آکاینو، کوزان متحد دزدان دریایی ریش سیاه شد.

کوزان توانست چندین بار در طول جنگ با فرماندهان یونکو و حتی ریش سفید بجنگد. با این حال، لحظه طلایی او در کل سریال نبرد او با آکاینو است که به مدت 10 روز در جزیره پانک هازارد ادامه داشت. علاوه بر این، او توانست به طور مساوی با آکاینو، یکی از قوی ترین دریاسالارها در One Piece رقابت کند.

Sengoku

قوی ترین دریاسالارها در وان پیس

Sengoku

سنگوکو که به عنوان “ژنرال مدبر” نیز شناخته می‌شود، تا پایان جنگ به عنوان Fleet Admiral نیروی دریایی خدمت می‌کرد. قبل از این، او یک دریاسالار نیروی دریایی بود که با مخالفان بیشماری مانند شیکی، گل دی راجر و ادوارد نیوگیت جنگید. Sengoku دارای میوه Hito Hito no Mi، مدل: Daibutsu است که به او توانایی تبدیل شدن به بودای طلایی غول پیکر را می‌دهد.

در طول آرک مارینفورد، سنگوکو توانست با تمام خدمه Blackbeard با وجود اینکه در آن قسمت از وان پیس بیش از 75 سال سن داشت، به تنهایی بجنگد. مهمتر از همه، پادشاه دزدان دریایی گل دی راجر او را یکی از تنها دو مرد نیروی دریایی می‌دانست که قادر به مبارزه با او بودند.

در آن مبارزه، سنگوکو توانست بدون صدمه دیدن به ریش سیاه آسیب جدی وارد کند. اما به دلیل سن بالا و تلاش فراوان در جنگ، توانایی او ضعف پیدا کرد. بنابراین سنگوکو سرانجام تصمیم گرفت تا مقام خود را به نسل جوانتر واگذار کند و از نیروی دریایی بازنشسته شود. او همچنان به عنوان یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های تاریخ نیروی دریایی شناخته می‌شود.

Akainu

قوی ترین دریاسالارها در وان پیس

Akainu

در انتهای مقاله قوی ترین دریاسالارها در وان پیس ، آکاینو، دریاسالار سابق نیروی دریایی، اکنون به عنوان دریاسالار ناوگان کل نیروهای تفنگداران دریایی خدمت می‌کند. او در طول آرک مارینفورد با ریش سفید درگیر شد و نه تنها از این رویارویی جان سالم به در برد، بلکه دزدان دریایی ریش سفید را نیز در این روند منحل کرد. اقدامات او در برابر قوی ترین مرد دنیا و خنثی کردن حملات دزدان دریایی مهاجم به راحتی از مهمترین لحظات One Piece است.

آکاینو همچنین از قدرت‌های Magu Magu no Mi خود برای شکست دادن آئوکیجی در پانک هازارد استفاده کرد و در این فرآیند دریاسالار ناوگان نیروی دریایی شد. نیروی دریایی در طول دولت او بسیار تهاجمی‌تر شده است، که بدون شک به خاطر قدرت بسیار زیاد او می‌باشد. در حالی که معلوم نیست آکاینو چگونه در مقابل سنگوکو و دیگر پیشینیانش قرار می‌گیرد، سن کمتر نسبتاً عدالت محور آکاینو او را به قوی ترین دارایی تفنگداران دریایی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین دریاسالارها در وان پیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو