معرفی رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک | زمان پخش، داستان و شرکت کنندگان

معرفی رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک | زمان پخش، داستان و شرکت کنندگان


منبع: پلازا

2

1402/6/9

23:27


معرفی رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک | زمان پخش، داستان و شرکت کنندگان

شب های مافیا زودیاک سری پنجم رئالیتی شو جذاب شب‌های مافیا است که در چهار سری پیشین خود توانسته مخاطبان را به خود جلب کند. در ادامه این مقاله با معرفی کامل سری جدید شب‌‌های مافیا همراه شما هستیم.

شب‌های مافیا یکی از بهترین و جذاب‌ترین رئالیتی شوها و گیم شوهای ایرانی است که الهام‌ بخش‌بسیاری از آثار با محوریت بازی مافیا شد. این مجموعه طی چهار فصل به کارگردانی سعید ابوطالب و اجرای افرادی همچون محمدرضا علیمردانی و کامبیز دیرباز ساخته شد و اکنون فصل پنجم آن با رویکردی جدید منتشر شده است.

سریال شب های مافیا زودیاک به کارگردانی سینا دوراندیشان و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان ساخته شده و هم‌ اکنون بر روی پلتفرم فیلیمو قرار گرفته است. گردانندگی این اثر را محمد بحرانی برعهده دارد و این بار شاهد رویکردی جدید از این مجموعه نمایش خانگی هستیم. در ادامه این مقاله پلازا با معرفی سریال شب های مافیا زودیاک همراه شما خواهیم بود.

فهرست مطالب:

زمان پخش زودیاک

ژانر رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک خانواگی، رئالیتی شو و گیم شو است. اگر سوال شما این است که سریال شب های مافیا زودیاک چند شنبه ها میاد؟ باید به شما بگوییم که این اثر از تاریخ 15 مرداد 1402 شروع به پخش کرده است. این مجموعه به صورت هفتگی روزهای یکشنبه ساعت 8 صبح در فیلمیو منتشر می‌شود. همچنین ممکن است برای شما سوال پیش آید که سریال شب های مافیا زودیاک چند قسمت است؟ در این باره باید بگوییم که تعداد قسمت های شب های مافیا زودیاک تا کنون چهار قسمت (شامل حدودا 7 دقیقه آموزش و قسمت اول تا چهار) است.

داستان رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک

داستان رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک / سریال شب های مافیا زودیاک چند قسمت است

حتما درباره خلاصه سریال شب های مافیا زودیاک کنجکاو هستید، پس در ادامه به ماجرای این سریال می‌پردازیم. داستان این اثر در محیط شهر سیسیل اتفاق می‌افتد و شاهد ظهور قاتلی سریالی به نام زودیاک هستیم که مافیا و شهروندان سیسیل را هدف قرار داده است. بازیکنان در دو گروه مافیا و شهروند هستند که هر فصل آن شامل 4 بازی و 12 شرکت کننده است. نکته جالب این برنامه این است که هر قسمت آن یک قسمت شب و بدون شب دارد. همچنین این بار مخاطبان نیز می‌توانند هنگام بازی در آن شرکت کنند و بازی را پیش‌بینی کنند.

حال در ادامه یک توضیح دیگر درباره اینکه مافیا زودیاک چیست نیز داریم. داستان این اثر برگفته از فیلم زودیاک اثر دیوید فنیچر است. نقش‌های آن نیز به ترتیب: آل کاپن (همان پدرخوانده)، بمب‌گذار (نقشی جدید)، شعبده‌باز، دکتر، کارآگاه، حرفه‌ای، تفنگ‌دار (نقش جدید)، محافظ، اوشن (الهام گرفته از دنیل اوشن فیلم یازده‌ یار اوشن)، شهروند ساده و زودیاک هستند. حال نقش زودیاک در مافیا چیست؟ این نقش برای اولین بار در این مسابقه آمده و برگرفته از قاتل سریالی به همین نام است. او به تنهایی به جنگ شهروندان و مافیا می‌رود و یک تیم مستقل است. او شب‌ها با شلیک کشته نمی‌شود و  هر شب می‌تواند به اعضا شلیک کند. تنها راه بیرون کردن زودیاک بمب یا رای گیری روز است. اگر زودیاک به در شب به محافظ شلیک کند، خودش می‌میرد.

بازیگران شب های مافیا زودیاک

حتما درباره بازیگران مافیا زودیاک کنجکاو هستید، پیش از این گفتیم که هر فصل این مجموعه شامل 4 بازی و 12 شرکت کننده می‌شود که به گفته سازندگان سعی شده از میان چهره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی محبوبی که آشنایی بیشتری با بازی مافیا دارند، شرکت‌کننده انتخاب شود. در ادامه شرکت کنندگان این برنامه را به طور مختصر به شما معرفی می‌کنیم.

حسین پور کریمی

بازیگران رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک / بازیگران مافیا زودیاک

حسین پور کریمی بازیگر ایرانی و از شرکت کنندگان فصل پنجم سریال شب های مافیا در اسفند ماه سال 1363 در شهر تهران متولد شد. او از 17 سالگی و شرکت در کلاس‌های بازیگری کار خود را شروع کرد و سپس وارد تئاتر شد تا اینکه در سال 1398 با فیلم گربه سیاه موفق شد مطرح شود و در سریال‌ بی‌گناه حضور پیدا کرد‌‌. او خواننده نیز هست و از سال 1394 این حرفه را دنبال می‌کند.

امیرعباس گلاب

بازیگران فصل پنجم سریال شب های مافیا / بازیگران شب های مافیا زودیاک

امیرعباس گلاب خواننده ایرانی از دیگر شرکت‌کنندگان فصل پنجم سریال شب های مافیا است که در 24 آبان 1365 به دنیا آمد‌. او موسیقی را از سن 7 سالگی و با کمک پدر خود شروع کرد و در سال 1386 با تک آهنگ برو کار خود را آغاز کرد و هم‌ اکنون طرفداران زیادی دارد.

امیرحسین هاشمی

هنرپیشه های سریال شب های مافیا زودیاک / نقش زودیاک در مافیا چیست

امیرحسین هاشمی هنرپیشه ایرانی متولد 28 مهر 1368 است. او با تئاتر کار خود را شروع کرد و فیلم ایستاده در غبار اولین تجربه بازیگری‌اش بود‌. فیلم‌های لاتاری، ماجرای نیمروز، مرد بازنده و سریال‌های گیله وا و زخم کاری از آثار معروف او هستند.

شهرام قائدی

زمان پخش سریال شب های مافیا زودیاک /  پخش زمان پخش زودیاک

شهرام قائدی هنرپیشه ایرانی متولد 1 شهریور 1354 است. او عمدتا نقش‌های طنز بازی می‌کند و کار خود را از خودرو پلاک ۱۱ و سپس بازگشت پرستوها شروع کرد‌. از مشهورترین عناوین کارنامه حرفه‌ای او می‌توانیم به آثاری از جمله چهار چرخ، زمانه، ناردون و گاندو ۲ اشاره کنیم.

سام درخشانی

بررسی رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک / تعداد قسمت های شب های مافیا زودیاک

سام درخشانی بازیگر ایرانی متولد 31 تیر 1351 است. او بازیگری را از سال 1378 با فیلم طلسم طلایی شروع کرد و با سریال شب‌زدگان شناخته شد. از جمله دیدنی‌ترین آثار او باید به سریال‌های نابرده رنج و آوای باران اشاره کنیم. او از شرکت‌کنندگان سریال شب های مافیا زودیاک است.

بهرنگ علوی

معرفی سریال شب های مافیا زودیاک / تعداد قسمت های شب های مافیا زودیاک

بهرنگ علوی بازیگر اهل ایران در اولین روز سال 1359 به دنیا آمد. او بازیگری را از تئاتر شروع کرد و سپس با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا وارد دنیای بازیگری شد. از معروف‌ترین آثار آقای علوی باید به هشت و نیم دقیقه، دربند، ژن خوک، شادروان و سیاه چاله اشاره کنیم‌.

کوروش تهامی

معرفی سریال شب های مافیا زودیاک / شب های مافیا زودیاک

محمدحسن طهامی منفرد که او را با نام کوروش تهامی می‌شناسیم، در 4 اردیبهشت 1350 متولد شد. او در سن 25 سالگی برای اولین بار در فیلم سینما سینماست حضور پیدا کرد و مورد توجه قرار گرفت. این هنرپیشه در خوانندگی نیز استعداد دارد. از جمله آثار معروف کوروش تهامی در عرصه بازیگری باید به ملکوت، سرگیجه و یه تیکه زمین اشاره کنیم.

شیدا خلیق

معرفی سریال شب های مافیا زودیاک / زمان پخش زودیاک

شیدا خلیق بازیگر ایرانی و از هنرپیشه های سریال شب های مافیا زودیاک در 5 خرداد 1372 به دنیا آمد. او فرزند عباس خلیق و ناهید مسلمی بود و بازیگری را با فیلم دختران شروع کرد. از جمله آثار معروف این بازیگر باید به یه حبه قند، هفت و نیم، همه چیز آنجاست و هیئت مدیره اشاره کنیم.

مینا وحید

شب های مافیا زودیاک کی میاد / بازیگران شب های مافیا زودیاک

مینا وحید بازیگر ایرانی در 17 مرداد 1366 و شهر رشت به دنیا آمد‌. او نخستین بار با فیلم آتش سبز وارد دنیای بازیگری شد اما تا سریال بانوی عمارت نتوانست آنطور که باید دیده شود. پس از این سریال نیز در آثاری همچون افرا، برف بی صدا می‌بارد و ساخت ایران ۳ بازی کرد.

علی لهراسبی

شب های مافیا زودیاک کی پخش میشود / زمان پخش زودیاک

علی لهراسبی از جمله خوانندگان ایرانی در 20 فروردین سال 1349 متولد شد. او هنر را از سن پایین شروع کرد و با تیتراژ سریال کلبه سپید نخست کار خود را شروع کرد. سپس با آثاری همچون دلنوازان، خداحافظ، قفس، شرشر بارون، تورو دارم، ماه قشنگم و چه شبایی محبوب شد و اکنون جزو خوانندگان خوش صدای کشورمان است.

دیبا زاهدی

نمرات رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک / بازیگران شب های مافیا زودیاک

دیبا زاهدی بازیگر ایرانی در 9 مهر 1370 به دنیا آمد و کار خود را از سال 1392 با فیلم پنج ستاره شروع کرد. او سپس در سال 1394 در فیلم بادیگارد حضور داشت و اولین حضورش در تلویزیون سریال سرگذشت بود. از جمله آثار دیگر دیبا زاهدی باید به بوم و بانو، آنها و روزی روزگاری مریخ اشاره کنیم. او نیز از جمله شرکت‌کنندگان رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک محسوب می‌شود.

هلیا امامی

تعداد قسمت های سریال شب های مافیا زودیاک / شب های مافیا زودیاک

هلیا امامی هنرپیشه ایرانی متولد 21 مرداد 1364 است. او بازیگری را با با تئاتر شروع کرد و با فیلم ساکن خانه چوبی جلوی دوربین رفت. قرار بعدی همانجا فیلم بعدی او بود. از جمله آثار معروف هلیا امامی باید به قرار بعدی همانجا، لژیونر، از یادها رفته و آزادی مشروط اشاره کنیم.

نقد سریال شب های مافیا زودیاک

همانطور که می‌توانید ببینید، این بار رئالیتی شو شبهای مافیا زودیاک متفاوت‌تر از همیشه قرار است پخش شود. گویی سناریو و نحوه بازی کمی‌ تغییر کرده و مهمتر از همه بازیکنان نیز چهره‌های متفاوتی هستند. به دلیل اعتراضاتی که از فضا و امکان تقلب در مافیا و سری‌های پیشین شده بود، این بار بنا شد تا همه چیز با دقت بیشتری تهیه شود.

اما تا کنون چه اتفاق‌هایی افتاده؟ نکته اول درباره روند مسابقه است که از ابتدا قرار بود که با نسخه‌ای به نام بدون شب باشد که همان ابتدا با عدم استقبال روبه‌رو و ایده آن کنار گذاشته شد. شرکت‌کنندگان نیز به قوت شب‌های مافیای پیشین نیستند و برخی از مخاطبان هنوز هم دوست دارند پلیرهای محبوب خود را در این رئالیتی شو هستند. به طور کلی شب های مافیا جدید از برخی جهات توانسته موفق عمل کند و ایده‌های جدیدتری داشته باشد اما کمبودهایی که در بالا به آن اشاره شد، نیز در آن مشاهده می‌شود که از نقاط ضعف برنامه هستند.

سخن پایانی

نقد سریال شب های مافیا زودیاک / رئالیتی شو شبهای مافیا زودیاک

به انتهای مقاله معرفی و بررسی سریال شب های مافیا زودیاک رسیدیم و سعی کردیم جدیدترین اخبار این بازی و اینکه شب های مافیا زودیاک کی میاد را برای شما توضیح دهیم. نظر شما درباره این رئالیتی شو چیست؟ آیا قصد دانلود رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک را دارید؟ فکر می‌کنید بازیکنان دیگر این مسابقه چه کسانی باشند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. در انتها از همراهی صمیمانه شما سپاسگزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو