فرمانده انتظامی کل کشور: زائران اربعین برای بازگشت برنامه ریزی داشته باشند

منبع: ساعد نیوز

3

1402/6/10

10:47


ساعدنیوز: سردار احمدرضا رادان از زائران اربعین خواست برای بازگشت خود برنامه ریزی زمانی داشته باشند.

فرمانده انتظامی کل کشور: زائران اربعین برای بازگشت برنامه ریزی داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از مهر، سردار احمدرضا رادان صبح جمعه با حضور در قرارگاه رسانه‌ای اربعین مستقر در پایانه خسروی اظهار کرد: به فضل الهی مراسم اربعین امسال پرشور تر از سال‌های گذشته در حال انجام است.

وی با بیان اینکه زائران اربعین سفر خود را به عتبات عالیات با انتخاب مرزهای مختلف به خوبی مدیریت کردند، گفت: امسال مرز خسروی مورد استقبال خوب زوار قرار گرفت به گونه‌ای که ترددها از این مرز نسبت به سال گذشته چند برابر شده و رشد بسیار خوبی داشت.

سردار رادان تصریح کرد: همانگونه که زوار در مسیر رفت به توصیه‌های پلیس عمل کردند، انتظار می‌رود همین روند هم در مسیر برگشت اتفاق بیفتد و زوار با خادمان خود در مجموعه فراجا همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: از زائران گرامی که با خودروی شخصی به سمت شهر و محل سکونت خود بازمی گردند در خواست می‌شود ضمن مدیریت بازگشت خود از سفر، حتماً نسبت به استراحت کافی در طول مسیر اهتمام لازم را داشته باشند.

وی همچنین از مسئولان و مردم کشور عراق هم برای همکاری بسیار مناسب و همه جانبه با زائران ایرانی قدردانی کرد و گفت: اگر این تعامل و هم افزایی نبود زائران ایرانی با این سهولت نمی‌توانستند به زیارت ائمه اطهار (ع) مشرف شوند.

سردار رادان در پایان از زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عموم مردم خواست تا خادمان خود در مجموعه انتظامی را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو