ضربه امنیتی وزارت اطلاعات به موساد!!

2

1402/6/10

11:51


ضربه امنیتی وزارت اطلاعات به موساد!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از خرابکاری در صنایع دفاعی کشور جلوگیری کرد.

بر اساس این گزارش حفاظت اطلاعات وزارت دفاع توانسته است بزرگتین عملیات خرابکاری در صنایع موشکی، هوایی و فضایی وزارت دفاع را کشف و خنثی کند.

یک مقام مسئول در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع با اعلام این خبر گفت:

 با توجه به تاثیرگذاری راهبردی قدرت موشکی ایران در ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان، صنایع موشکی همواره از اهداف سرویس‌های جاسوسی در زمینه خرابکاری صنعتی بوده است.

 با توجه به خودکفایی کشور در زمینه طراحی و تولید انواع سامانه‌ها و موشک‌های مورد نیاز در بردهای مختلف، طی سال‌های اخیر پروژه‌های چندلایه اطلاعاتی و امنیتی با پوشش خرید قطعات برای فریب سرویس‌های حریف طراحی و اجرا شده است.

 با عنایت حضرت ولی‌عصر(عج) طی ماه‌های گذشته شبکه‌ای کاملا حرفه‌ای که قصد داشت با همکاری برخی عوامل نفوذی قطعات معیوب و تجهیز شده را برای بکارگیری در تولید موشک‌های پیشرفته در صنایع موشکی وزارت دفاع به چرخه تولید وارد کند، در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(ع) در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع گرفتار و متلاشی شد.

 این شبکه با هدایت مستقیم سازمان موساد قصد داشت با فروش قطعه تجهیز شده، موشک‌های تولید شده را به ابزاری انفجاری برای ضربه زدن به خطوط صنعتی و کارکنان شاغل در این حوزه تبدیل کند.

 با وجود برنامه بسیار پیچیده دشمن صهیونیستی، این اقدام دشمن از همان ابتدا تحت رصد اطلاعاتی و عملیاتی قرار گرفت و با دستگیری عوامل آن به طور کامل خنثی شد.

 با اجرای این پروژه کاملا موفق کلیه مسیرها و فعالیت‌های موساد برای تامین و انتقال قطعه مورد نظر آنان به همراه افسران خارجی و عوامل داخلی آنان شناسایی و در چتر اطلاعاتی قرار گرفتند.

 دشمن صهیونیستی تا چندی قبل کاملا مطمئن بود که طرح خرابکاری صنعتی و انتقال قطعات معیوب به صنایع موشکی وزارت دفاع با موفقیت اجرا شده، لیکن پس از وارد شدن ضربه اخیر به شبکه خرابکاری فوق از عمق شکستی که در جریان این عملیات متحمل شده همچنان در شوک است.

سردار فرحی جانشین وزیر دفاع در این باره گفت: قطعه مورد نظر برای خرابکاری یکی از کانکتورهای موشک بوده است. اگر در ابتدای این کانکتور یک مدار انفجاری قرار داه می شد،‌می توانستند بر اساس یک زمانبدی که از قبل برای آن تعریف کرده بودند موشک را منفجر کنند. اگر این طرح کشف نمی‌شد بخش اعظمی از موشک‌های ما از حیز انتفا خارج می‌شد./تسنیم

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو